Pettäjän puoliso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kertokaa ulkopuolisen näkökulma.

Mies oli viihteellä. Tuli kotiin varttia yli viisi aamulla. Taksikuitin mukaan matka päättynyt kuitenkin 4.52.

Olin hereillä vauvan vuoksi ja yritin soittaa miehelle kymmentä yli viisi, että missä luuraa. Puhui toista puhelua. Hetken päästä tästä lompsi kotipihaan yrittäen samalla soittaa minulle. Ihmettelin kotiintuloaikaa ja kysyin, kenen kanssa jutteli. Sanoi jutelleensa kaverinsa kanssa pienen hetken. Kysyi kuulemma vain, pääsikö jo kotiin.

Seuraavana päivänä kysyin, oliko hän kauankin pihalla juttelemassa, kun niin kylmissään kotiin tuli ja että miksei kotipihassa voinut höpöttää. Vastasi, että oli vain hetken, noin viisi minuuttia puhelimessa. Jäi taksilla kuulemma läheiseen tienristeykseen (mikä myöskin on outoa). Oikeasti oli siis ollut n.25min taksista lähdön jälkeen pihalla.

Mies ei tiedä, että näin taksikuitin ja kun katsoin uudelleen lompakkoon, taksikuitti on hävinnyt. Kysyin tänään mieheltä, saiko hän muuten kuittia taksista, hän vastasi, ettei tiedä ja ei ole kuulemma edes lompakkoon katsonut. Valehteli siis. Oli hävittänyt kuitin sen jälkeen, kun kyselin kuinka kauan hän oikein ulkona oli puhumassa.

Katsoin myös baariyön jälkeen miehen puhelinta ja siellä oli soitettu tosiaan tälle kaverille, mutta se oli juurikin samaan aikaan, kun mulle yritti takaisin soittaa eli täsmälleen sama minuutti. Oli siis kai soittanut ja saman tien sulkenut, jotta jäisi joku "todiste" siitä, että kaverilleen on soittanut. Sitä ennen hän kuitenkin oli ollut tosiaan ulkona sen 25 min. puhumassa jonkun kanssa.

Mitä ajatella?

Ja kyllähän tähän kaikkea muutakin liittyy.. puhelin on äänettömällä, viestiin vaihdettu sama ääni kuin muistutuksissa on... On aina töissä jne. Puhuu ulkona puhelimeen, puhelin menee vessaan mukaan...

[QUOTE="vieras";28247086]jos se on tavannu siellä viihteellä jonkun jonka kanssa jakanut taksin ja siksi jäänyt sinne kauemmaksi?[/QUOTE]

ei kuulemma jakanut taksia kenenkään kanssa...

[QUOTE="aloittaja";28247091]Ja kyllähän tähän kaikkea muutakin liittyy.. puhelin on äänettömällä, viestiin vaihdettu sama ääni kuin muistutuksissa on... On aina töissä jne. Puhuu ulkona puhelimeen, puhelin menee vessaan mukaan...[/QUOTE]

No sehän on sitten selvä ettei se halua sun näkevän puhelinta? Voithan sä testata mitä se sanoo jos pyydät puhelinta lainaan tms?

Hiprakassa sitä voi tuo ajantaju mennä.. silloin ku vielä rälläsin enempi, niin oli tapana jäädä monesti vähä aiemmin taksista jo pois. Syyt oli et ehti päänuppi vähän toeta käppäilles kotia sekä monesti siinä säästi jonkinverran tai olin sopinut tietyllä summalla mentävän matkan. Eli nykypvään vaiks 20e eestä ja loput kävelee sit.
Ehkä on parempi nyt vaan antaa olla tuon luulemisen. Jos ukko pettää, niin ei se murehtimalla muuks muutu. Anna ajan kulua. Ainoa mistä rupeisin miettiin olis vasta sit, jos ei seksi enää miestä nappais. Sit vois jo alkaa vähän miettimäänkin..
Vanhat miehet tuppaa sanomaan "niin kauan kuin oma pipari maistuu ei naisella ole huolta" :)

[QUOTE="aloittaja";28247091]Ja kyllähän tähän kaikkea muutakin liittyy.. puhelin on äänettömällä, viestiin vaihdettu sama ääni kuin muistutuksissa on... On aina töissä jne. Puhuu ulkona puhelimeen, puhelin menee vessaan mukaan...[/QUOTE]

No tämän viestin perusteella vois päätellä, että aika selvä peli on, pelkän aloituksen perusteella sellaista taas ei voinut päätellä. Kysy siltä mieheltäsi, pitääkö hän sua täysin tyhmänä.

Mä olen sitä mieltä, että kyllä omiin vaistoihin luotettava näissä asioissa. Jos käytös muuttuu näissä normaali arjessa mm. kannetaan puhelinta vessaankin mukaan, niin ei se nyt ihan normaalia ole. Mä luottaisin ap omaan vaistoon, jos on aihetta epäillä ja mies valehtelee pienissä asioissa, jotain outoa sattaa olla.

mä en tosta 25min osais epäillä mitään, mun mies usein kun on ollu viihteellä jaa kauemmaks kotoa jotta pää ehtii selvitä matkalla ja jos vaikka on ollu huono olo matkan jälkeen :D mutta tuo puhelin homma yleensä, se haiskahtais kyllä!

[QUOTE="vieras";28247146]Mä olen sitä mieltä, että kyllä omiin vaistoihin luotettava näissä asioissa. Jos käytös muuttuu näissä normaali arjessa mm. kannetaan puhelinta vessaankin mukaan, niin ei se nyt ihan normaalia ole. Mä luottaisin ap omaan vaistoon, jos on aihetta epäillä ja mies valehtelee pienissä asioissa, jotain outoa sattaa olla.[/QUOTE]

Sepäs se. Miksi valehdella "muuten vaan"? Ja ei tuota läheisyyttäkään niin kauheesti ole. Aiempaan kommenttiin siis viitaten.

Ihme salamyhkäistä touhua. Viihteelle kun lähti, mies haki uudet farkut ja kengät ja varmisteli moneen otteeseen, mikä paita olisi hyvä. Kun kysyin vihdoin, että mitäs hän nyt niin satsaa tähän "uloslähtöön" ja miksi niin kauhea paniikki, miltä näyttää, niin mies meni ihan punaiseksi ja sanoi vaan, että kai hän nyt haluaa siistiltä näyttää. Ennen ei todellakaan ole juurikaan panostanut siihen, mitkä vaatteet baariin laittaa.

[QUOTE="aloittaja";28247138]Miksi mies valehteli taksikuitista, jos mitään salattavaa ei ole?[/QUOTE]

Ehkä sen takia, että tietää sun olevan sairaalloisen mustasukkainen ja haluaa välttää turhia riitoja, jos vaikka onkin jakanut taksin jonkun mukavan ihmisen kanssa?

[QUOTE="aloittaja";28247181]Ihme salamyhkäistä touhua. Viihteelle kun lähti, mies haki uudet farkut ja kengät ja varmisteli moneen otteeseen, mikä paita olisi hyvä. Kun kysyin vihdoin, että mitäs hän nyt niin satsaa tähän "uloslähtöön" ja miksi niin kauhea paniikki, miltä näyttää, niin mies meni ihan punaiseksi ja sanoi vaan, että kai hän nyt haluaa siistiltä näyttää. Ennen ei todellakaan ole juurikaan panostanut siihen, mitkä vaatteet baariin laittaa.[/QUOTE]

Jos mies nyt tarkoituksella meni sinne baariin jotain naista katsomaan, niin ei kai se nyt sulta olisi pukeutumisneuvoja kysellyt.

Ja pelkän alkuperäisen viestin perusteella en olisi huolissani. Itsellä ainakin menee ajantaju sekä muu hallinta kännissä. Tarpeeksi kännissä oleva on saattanut istahtaa maahan kun tuli huono olo eikä tajua että on lumessa istunut jo vartin.

Jos mies nyt tarkoituksella meni sinne baariin jotain naista katsomaan, niin ei kai se nyt sulta olisi pukeutumisneuvoja kysellyt.

Ja pelkän alkuperäisen viestin perusteella en olisi huolissani. Itsellä ainakin menee ajantaju sekä muu hallinta kännissä. Tarpeeksi kännissä oleva on saattanut istahtaa maahan kun tuli huono olo eikä tajua että on lumessa istunut jo vartin.

Niinpä, mutta kun hän itse oli taksikuitin hävittänyt ja silti väitti, että ihan hetken oli. Eli ihan selvinpäin seur.päivänä sanoi, ettei kauaa ollut eikä hän mistään kuiteista tiedä. Itsellä sellainen olo, että töissä on joku säätö meneillään :/

[QUOTE="vieras";28247206]Ehkä sen takia, että tietää sun olevan sairaalloisen mustasukkainen ja haluaa välttää turhia riitoja, jos vaikka onkin jakanut taksin jonkun mukavan ihmisen kanssa?[/QUOTE]

Tätäkin mietein, mutta en mielestäni ole sairaalloisen mustasukkainen ja olen loppujen lopuksi hyvinkin "avarakatseinen".

Yhteistyössä