pettäjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettäjä vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettäjä vaimo

Vieras
Minulla on todella huono omatunto siitä, että petin miestäni. Ajauduin suhteeseen, koska luulin ihastuneeni ehkä jopa rakastuneeni tähän toiseen mieheen. Nyt tajuan tyhmyyteni.

Mutta kurjalta tuntuu tekoni. Mieheni ei tiedä. Tuntuu, että olen häpäissyt avioliittomme ja perheemme teollani.

asioilla on paha tapa tulla ilmi jossain vaiheessa.
nyt sun on oltava rehellinen, et sä varmaan ees pysty elämään onnellisena valheessa..
koskaanhan ei tiedä kuinka käy, mut aina voi toivoa parasta.. :hug:

niin. sitä ei varmaan koskaan tiiä miltä se tuntuu ennenko sen tekkee... :/ se, ettei se siusta hääppöseltä tunnu, osottaa että siulla ainaki on se omatunto... ja jollain tasolla sie tiesit sen jo siinä vaiheessa ko rupesit pettämään.

Pettäminen on aina oire jostain,se kertoo suhteen muutostarpeesta.Mieti mikä omassa parisuhteessasi on huonosti,mitä haluat muuttaa ja kun olet saanut selvyyden omista tunteistasi niin alatte miehen kanssa yhdessä puhua ja työstää sitä että saatte suhteen taas toimimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Anu:
Pettäminen on aina oire jostain,se kertoo suhteen muutostarpeesta.Mieti mikä omassa parisuhteessasi on huonosti,mitä haluat muuttaa ja kun olet saanut selvyyden omista tunteistasi niin alatte miehen kanssa yhdessä puhua ja työstää sitä että saatte suhteen taas toimimaan.

Eikä välttämättä kannata puhdistaa omaatuntoa ja oloa kertomalla pettämisestä miehelle, jos kuitenkin haluat jatkaa hänen kanssaan. Mistä ei tiedä, ei satuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Neuvo:
Alkuperäinen kirjoittaja Anu:

Eikä välttämättä kannata puhdistaa omaatuntoa ja oloa kertomalla pettämisestä miehelle, jos kuitenkin haluat jatkaa hänen kanssaan. Mistä ei tiedä, ei satuta.

valhehan on hyvä peruste yhdessä ololle :o
exä ei tunnustanut pettäneensä mut sain selville muuta kautta.. se oli sen suhteen tuho.
mä en ainakaan valehtelijan kanssa ole, eriasia ois ollut jos ois ite tunnustanut.

Yhteistyössä