pettäispä mun mies mua..tai löytäisi uuden!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hih"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hih"

Vieras
saisin hyvän syyn erota ja pikasesti ( avoliitto)

mies ei omien sanojensa mukaan koskaan haasta riitaa ( se olen aina minä)
mies juo paljon( joka kolmas-joka toinen ilta jopa) kertamäärät vaihtelee 10-20 tölkkiä ( ei toki arkena kuin sen 9-10 kerralla) viikonloppusin saattaa määriin tulla mukaan kirkkaatkin.
herra on ain aoikeassa ja hänessä ei mitään vikaa.mussa se kaikki vika

jos sun mies on samalainen mies, ku mun niin se ei ala pettää :D minäkin ennen toivoin tuota, mutta mun mies on oikeesti koko ajan täällä kotona ja tosi harvoin käy missään missä se vois ees pettää. Ja se on muutenkin niin pettämistä vastaan, että todella vaikee kuvitella että se pettäs mua. Vaikka eihän sitä ikinä voi tietää :D mutta kumminkin suosittelen kovasti jättämään sen miehen ihan itse. Ei kannata oottaa...se vaan pahentaa asioita :)

kauhulla odotan ens perjantaita..miehellä loppuu sillon viikon päivystys ja varppina ottaa tölkkiä kaksinkäsin ja viinaa päälle.
onneksi lapset ensi viikonlopun hoidossa..oispa mullakin paikka minne mennä

Ja tuo riitely ja alkoholismi ei ole tarpeeksi hyvä syy eroon?

Just mietin itse samaa. Jos minun mieheni joisi noin paljon, se olisi ilman muuta eron paikka, jos erolle olisin syytä etsimässä. Ei sitä alkoholistia mikään kiinnosta enempää kuin alkoholi. Ja sitä paitsi potenssi laskee koko ajan alkoholista johtuen eli joudut varmaan tovin odotamaan pettämistä....

[QUOTE="hih";25900495]kauhulla odotan ens perjantaita..miehellä loppuu sillon viikon päivystys ja varppina ottaa tölkkiä kaksinkäsin ja viinaa päälle.
onneksi lapset ensi viikonlopun hoidossa..oispa mullakin paikka minne mennä[/QUOTE]

Mene lastesi kanssa sinne hoitopaikkaan eli lomalle siis sinäkin. Ja sano miehellesi, että olet itsekin lähdössä, jos aikoo juoda. Vai haluatko sanoa noin?

en uskalla jättää kämpää kännisen miehen vastuulle..paskaksi laittas kuitenkin suuttuessaan :(
herra ei itse koe olevansa alkoholisti koska pystyy oleen ilmankin ( nämä päivystysviikot,joita noin viikko per 2kk) ja ei juo joka ilta ja kykenee työhönsä..mä oon kyllä alkkarin määrittelystä eri mieltä
ja se ahdistus jonka alkoholi tuo..huoh

[QUOTE="hih";25900589]en uskalla jättää kämpää kännisen miehen vastuulle..paskaksi laittas kuitenkin suuttuessaan :(
herra ei itse koe olevansa alkoholisti koska pystyy oleen ilmankin ( nämä päivystysviikot,joita noin viikko per 2kk) ja ei juo joka ilta ja kykenee työhönsä..mä oon kyllä alkkarin määrittelystä eri mieltä
ja se ahdistus jonka alkoholi tuo..huoh[/QUOTE]

Jätä vaan hänen vastuulleen: jos laittaa paskaksi kämpän, niin siinäpä sulle parempi syy eroon kuin pettäminen! kuka sitä nyt tuollaisen kanssa haluaisi olla vapaaehtoisesti 0-0

Äh, miun kaveri puhuu ihan samalla tavalla. Syyksi ei tähän mennessä ole riittäneet alkoholi, pahoinpitelyt (ei se ONNEKSI lyönyt, mutta kuristi), lastensuojelun puuttuminen, oman elämän puute, miehen linnatuomiot...

Pelkään hänen ja lapsen puolesta. Todella. Toivoisin heille parempaa.

Ota yhteyttä sosiaalitoimeen/perheeseesi/ystäviisi/lääkäriin/seurakuntaan. Miksi minulle tulee olo, ettet halua lähteä pois? Ilmiselvästi tajuat, että mies yrittää vaan alistaa ja latistaa sinua sanomalla, ettet pärjää yksin. Pärjäsithän kai ennen häntäkin?

Meillä mies ei juo, mutta muuten lyttää alas koko ajan. Kaikki vika on minussa. Ja saa mut vielä uskomaan siihen. Mä olen monta kertaa päättänyt että lähden, mutta mä olen jotenkin ihan turta etten tiedä mitä tehdä. Mies saa tuntemaan syyllisyyttä, etten ole tarpeeksi tehnyt että suhde voisi toimia ja luovutan ja juoksen vain karkuun. Ei tää ole todellakaan niin helppoa kuin luulisi.

ja mies kovasti sitä mieltä että saisi kenet vain naisen ;) mukamas huumorilla mutta luulee olevansa tosissaan..eli tälläkin tavoin yrittää pitää mua otteessaan koska minä en saisi ketään hnen mielestään

[QUOTE="hih";25900881]ja mies kovasti sitä mieltä että saisi kenet vain naisen ;) mukamas huumorilla mutta luulee olevansa tosissaan..eli tälläkin tavoin yrittää pitää mua otteessaan koska minä en saisi ketään hnen mielestään[/QUOTE]

miksi sun pitäisi löytää joku toinen mies?

Yhteistyössä