Pettämisestä

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja mitä?;24219393:
No mielestäni se huumeiden käyttö on paljon pahempaa kuin toisen naisen suuteleminen.
Sehän se on pettämistä, että pettää luottamuksen. Ja minusta tuossa tapauksessa huumeiden käyttö on varsinainen pettäminen...
 
"Vieras"
Jos nainen on kaveri niin ei tietenkään häneen pidä katkaista yhteyttä, mutta tehdä selväksi ettei ole kiinnostunut esim. seksimielessä. Seksi ei muutenkaan kuulu kaveruuteen! Jos nainen ei ole kaveri, niin silloin on turha välittää yhteyden katkeamisesta. Ihan kuin taas joillakin olisi vaikeuksia tajuat että mies ja nainen voivat olla kavereita, ilman mitään romanttisia virityksiä.
 
hörhölä
[QUOTE="eee";24219322]No hiukan kyllä miettisin ylipäätään suhdetta mieheen, joka käyttää huumeita...[/QUOTE]

Näimpä!Mutta taitaa aloiuttaja kuulua näihin piireihin joissa nämä aineet on arkipäivää kuten meillä kahvin juonti ja ei osaa ajatella asioita selkeämmin. Hienoa loppuelämää vaan sinne hörhöjen kylään
 
[QUOTE="Vieras";24220793]Jos nainen on kaveri niin ei tietenkään häneen pidä katkaista yhteyttä, mutta tehdä selväksi ettei ole kiinnostunut esim. seksimielessä. Seksi ei muutenkaan kuulu kaveruuteen! Jos nainen ei ole kaveri, niin silloin on turha välittää yhteyden katkeamisesta. Ihan kuin taas joillakin olisi vaikeuksia tajuat että mies ja nainen voivat olla kavereita, ilman mitään romanttisia virityksiä.[/QUOTE]


Entä jos nainen näkee tämän kaveruuden suhteena? Olen saanut sen käsityksen että sekätämän naisen että mun miehen kaveripiiri pitää heitä parina. Mulla ei ole mitää sitä vastaan jos miehellä olisi naispuolisia kaverita niin kauan kunhan heillä ei ole tunteita mun miestä kohtaan. Sitä mä en hyväksy, riippumatta siitä vastaako mies niihin tunteisiin tai ei.
 
Aika epätodennäköistä että olisi hasispaukuista mennyt niin sekaisin, ettei tiedä mitä on tekemässä ja kenen kanssa. Toisin kuin jeesustelijat täällä (sori vaan) en olisi huolissani yhdistä hasispaukuista (noin puolet nuorista aikuisista on ainakin joskus kokeillut kannabista, mutta siitä tuomitsevien asenteiden takia paljoa puhuta) vaan jostain ihme kaverista, joka on jossain piireissä sinun miehesi puoliso, mitvit.
 
bdkdgdg
Mun mielestä tossa on paskaa se että sen pitäs nimenomaan tukea sua sun sairastelujen takia niin se vaan bilettää, polttelee ja lähmii vieraita naisia. :( Ja kehtaa vielä väittää että sun sairastelun takia niin tekee kun nimenomaan sen pitäs olla enemmän sun tukena kuin normaalisti. Ja ei polttelusta sekaisin meneminen ole tekosyy tehdä tuollaista, sekin on huono juttu että pakoilee vastuuta väittämällä noin.
 
wewewe
Kuulosta epäkypsältä mieheltä. Kaikista eniten tökkii se, että hän ei ota vastuuta teostaan vaa syyttää päihteitä! Ainahan sitä haluaa lievennellä mokiaan.
Miehen pitäisi ottaa kunnolla etäisyyttä naiseen. Luulisi tuollaisen lipsahduksen jo vaikuttavan kaveruuteenkin! Miten hän voi kuvitella palauttavansa luottamuksen olemalla yhä vaan yhteydessä naiseen. Saisi pitää taukoa juhlimisestakin! Jos alka noin "lujaa" meneen perheellisellä miehellä niin vois vähän jarrutella.
 
"vilma"
On pettämistä!
Muutenkin tällä elämänkokemuksella mitä minulta löytyy sanoisin, että tuo mies kuulostaa just siltä joka kannattaa jättää heti jos vaan mahdollista!
Älä missään nimessä jää katsomaan tuollaista miestä ja pilaamaan elämääsi olemalla hänen tiskirättinsä.
Kukaan joka toista kunnioittaa niinkuin puolisoa kuuluu, niin ei toimi tuolla tavalla.
Samaa mieltä sisi kuin joku muukin, JSSAP!!
 

Yhteistyössä