Pettämisestä

Mitä mieltä palstalaiset olette?
Onko pettämistä, jos aviomies suutelee toista naista?
Entä jos mies on ollut huumeiden vaikutuksen alaisena?
Mies omien sanojensa mukaan "ei tiennyt mitä teki, koska oli polttanut huumaavaa ainetta eikä ollut täysissä järjissään"
Ihan kuin se jotenkin lieventäisi asiaa.

Kyseinen nainen on hänen "kaverinsa", jolla on tunteita miestäni kohtaan ja mitä ilmeisemmin nainen ja hänen ystäväpiirinsä pitävät häntä ja miestäni parina.
Mies väittää että tämä nainen ei merkitse hänelle mitään.
 
Miusta tuo toisen suutelu on pettämistä ja huumeiten käyttö ei lievennä yhtään.
En antaisi kovin helpolla anteeksi kumpaakaan ja ero varmaan tulisi.
 
Huhheijjakkaa
No hei, siinä tapauksessa mies on paitsi pettäjä, myös narkkari - tai muuten vaan äärimmäisen typerä!
Kyllä sellasiakin löytyy, jotka ei vedä kamaa eikä nuole toisten kanssa.
 
Olen joutunut olemaan sairaalassa paljon munuaisten vajaatoiminnan takia, ja mies käyttää tekosyynä, että häneen sattuu, koska minä olen kipeä eikä hän voi auttaa, niin kuin se oikeuttaisi hänen tekonsa.
Väittää että oli ainoa kerta, eikä heidän välillään tapahtunut muuta, mutta en oikein jaksa uskoa.
En oikein tiedä miten tästä jatkaa eteenpäin.
En haluaisi viedä lapsilta perhettä, mutta ei tämmöinen tilanne tällaisenakaan voi heille olla hyväksi.
 
Viimeksi muokattu:
"jeps"
Olen joutunut olemaan sairaalassa paljon munuaisten vajaatoiminnan takia, ja mies käyttää tekosyynä, että häneen sattuu, koska minä olen kipeä eikä hän voi auttaa, niin kuin se oikeuttaisi hänen tekonsa.
Väittää että oli ainoa kerta, eikä heidän välillään tapahtunut muuta, mutta en oikein jaksa uskoa.
En oikein tiedä miten tästä jatkaa eteenpäin.
En haluaisi viedä lapsilta perhettä, mutta ei tämmöinen tilanne tällaisenakaan voi heille olla hyväksi.
Ei mikään oikeuta satuttamaan sua!! Noi on vaan tekosyitä millä yrittää saada puhtaan omantunnon itselleen
 
"www"
Olen joutunut olemaan sairaalassa paljon munuaisten vajaatoiminnan takia, ja mies käyttää tekosyynä, että häneen sattuu, koska minä olen kipeä eikä hän voi auttaa, niin kuin se oikeuttaisi hänen tekonsa.
Väittää että oli ainoa kerta, eikä heidän välillään tapahtunut muuta, mutta en oikein jaksa uskoa.
En oikein tiedä miten tästä jatkaa eteenpäin.
En haluaisi viedä lapsilta perhettä, mutta ei tämmöinen tilanne tällaisenakaan voi heille olla hyväksi.
Onko susta sitten lasten kannalta parempi, että heillä on narkomaani isänä?
 
Väittää olleen ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Ja myöntää tehneensä tyhmästi ja väärin.
Mutta toistaiseksi ei ole tehnyt mitään saadakseen mun luottamusta takaisin ja kohta mennyt jo viikko kun sain tietää ja mies on edelleen yhteyksissä tähän naiseen.
On sanonut että katkaisee välit, mutta mitään ei tapahdu, noinkohan tapahtuu koskaan :(
 
Olen joutunut olemaan sairaalassa paljon munuaisten vajaatoiminnan takia, ja mies käyttää tekosyynä, että häneen sattuu, koska minä olen kipeä eikä hän voi auttaa, niin kuin se oikeuttaisi hänen tekonsa.
Väittää että oli ainoa kerta, eikä heidän välillään tapahtunut muuta, mutta en oikein jaksa uskoa.
En oikein tiedä miten tästä jatkaa eteenpäin.
En haluaisi viedä lapsilta perhettä, mutta ei tämmöinen tilanne tällaisenakaan voi heille olla hyväksi.
Ei ole sun syy, älä anna miehen syyttää sinnuu,yrittää vierittää kaiken sun niskoille.
Ei siun sairaus ja sairaalassa olo ole mikään hyväksyttävä syy satuttaa sinnuu.
Mie en tuolaista miestä jäisi katsomaan.
 
Väittää olleen ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Ja myöntää tehneensä tyhmästi ja väärin.
Mutta toistaiseksi ei ole tehnyt mitään saadakseen mun luottamusta takaisin ja kohta mennyt jo viikko kun sain tietää ja mies on edelleen yhteyksissä tähän naiseen.
On sanonut että katkaisee välit, mutta mitään ei tapahdu, noinkohan tapahtuu koskaan :(
Tuskin on ensimmäinen tai viimenen kerta.
Mies ei muutu tuosta,kun kerran ei ole tehnyt mitään sun luottamuksen saamiseksi ja pitää vielläkin yhteyttä naiseen.
 
"what"
Ihan selvä juttu, hän on todella epäluotettava ja vaikka seisoisit päälläsi, asiat eivät muutu. Pelasta itsesi ja lapset energian hukalta, tuollainen petollinen ja vastuuton luiru vie elämän kaikki hyvät energiat. Ansaitset parempaa.
 
^vierailija^
On se suutelu jo pettämistä, mutta sen sais ehkä puhumalla selvitettyä, ehkä. Mutta varmasti sais kenkää siinä vaiheessa jos kehtaa vielä väittää pilvenpolttelun (tai viinan tms) olevan syypää!
 
"eee"
Jos miehesi ei ole lopettanut yhteydenpitoa siihen naiseen samantien, niin ei hän kyllä arvosta eikä kunnioita sinua pätkääkään - eikä tunnu välittävän siitäkään, miten teidän parisuhteellenne käy.

Kannabiksen polttelusta ei mene niin sekaisin, etteikö tietäisi ketä pussaa.
 
"joku"
Oli kuulemma polttanu hasista.
Meneekö siitä kuin sekasin?
riippuu ihmisestä ja minkälainen toleranssi on mutta yleisesti niin ei mene kovinkaan sekaisin rauhoittaa jonkun verran ja pistää nauramaan. Muutama viina drinksu pistää paljon enemmän sekaisin kun parit imaisut hasista. Älä kuuntele noita jotka haukkuu narkkariksi koska se ei todellakaan tee narkomaaniksi jos joskus polttaa paukut. Narkkari on sellainen joka käyttää melkeen päivittäin jotain suonensisäisesti, huomaa taas että ihmiset uskoo ihan tyhmänä kaiken mitä huumevalistuksessa sanotaan.
 

Yhteistyössä