Pettämisen raja

  • Viestiketjun aloittaja Ulla
  • Ensimmäinen viesti
Ulla
Missä menee siis pettämisen raja?

Itse olen sitä mieltä, että pelkkä katselu kadulla on jo sama asia, kuin sänkyyn menisi. Sattuu yhtä paljon sydämeen:(
Tätä on meidän suhteessa tapahtunut, ja aina nousee kova haloo siitä. Mieheni tosin ei sitä myönnä, mutta minulla on omat silmtä päässäni, ja näen kyllä, jos hän tiiralee muita, vaikka vain ""ohimennen"". Mitenkään muuten hän ei kuulemma minua voisi pettää. Uskon kyllä siihen. Alussa meillä oli kovin samanlaiset periaatteet tästä asiasta, ja synkkasi hyvin. Tiedän olevani kriittinen tässä asiassa, enkä voi sille mitään. Onkohan tämä meidän yhteinen periaate pettämisen rajasta liian kova hänelle, kun nykyään pitää muita katsella?
 
Tarjatuulia
Hassu juttu, olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta, mutta eipä ole koskaan tullut yhdessä määriteltyä pettämisen rajaa.

No selkeästi yhdyntä, suuseksi, erogeenisten alueiden koskettelu ja intohimoinen suutelu täyttävät mielestäni pettämisen määritelmän, mutta sitä vähempi ei kyllä minun mittapuuni mukaan ole pettämistä.
 
Inhorealisti
Minusta teilla on pettamisen rajat kohdallaan. Olen vilpittoman iloinen, etta teilla vakka on loytanyt kantensa.

Koska ihmismieli on kuitenkin heikko, suosittelisin varotoimenpiteeksi sinulle itsellesi lobotomiaa, koska naisillehan tunteiden hallinta voi tuottaa ongelmia. Mieheltasi kannattaisi puhkaista silmat, koska miehethan tunnetusti ovat visuaalisempia ja muutenkin pettamiseen taipuvaisempia.

Luottamuksellista tulevaisuutta teille!
 
Vaimo
Älä ole hassu! Kukapa sitä ei mielikseen kadulla katselisi hyvännäköistä ihmistä, etenkin vastakkaista sukupuolta olevaa. kiinnitäppä seuraavan kerran itsekin huomiota vaikka ruskeiksi paahtuneisiin, lihaksikkaisiin asfalttimiehiin! Kyllä silmä lepää :)

Meillä on ihan onnellinen ja pitkä avioliitto, mutta ihan tasan tarkkaan katselemme molemmat muita ihmisiä ja avoimesti kommentoimmekin, kuinka hyvännäköinen tuo toinen on. Se nyt mitään pettämistä ole enkä minä ainakaan asfalttimiesten kanssa sänkyyn haaveile!
 
Y
mitä jos miehesi katsoo muita miehiä? silloin se ei ole sillä silmällä. älä vaan ota vatsahaava tommosesta, tiedän että se tuntuu pahalta, mutta ei miehesi päässä välttämättä liiku silloin mitään kun kattelee jotain.
 
Huh,huh
Joko tämän on taas kirjoittanut sama kynäniekka,joka on meitä hellinyt näillä kummalisilla otsikoilla asioilla jo pitempään,jos ei ole,niin täytyy sanoa,että ei voi olla totta.
Hyvin tuossa yksi kirjoitti,että vakka on kantensa löytänyt:eek:lisiko tämä nyt se mustasukkaisuuden huippu vai toisen elämän kahlitsemisen huippu.Olivatko jo naimisissa,miehenä miettisin ainakin sata kertaa ottaako vai eikö ottaa papin edessä..
 
Itsetunto!
Itsekin lähes 30 v saman miehen kanssa.

En ole asiaa sen enempi miettynyt, ketä katsoo.

En voi mitenkään edes valvoa, molemmat aina töissä ja omia menojakin.

Onneksi olen vahvalla itsetunnolla varustettu. Jos mieheni silmät puhkeaa jonkun naisen seuraamisesta, sen kun menee perässä vaan!

Kyllä kaikki helpottuu, kun elämä tasaantuu ja asiat. Ymmärrän kyllä alkuperäistä. Toivon, että rakennat sitä itsetuntoasi, tiedän, että joissakin asioissa on vaikeaa...

Unohda miehesi tiirailut. Näytä miehellesi, että et piittaa niistä. Ja mitä niissä olisikaan? Hyvää kesää sinulle kuitenkin, kun jenkkakahvoilla varustettu nuoriso talsii vähissä vaatteissa :=))))) tiirailtavana....
 
Sisko
Kirjoitat sairasta juttua. Onko provo? Vai sulkisit miehen silmätkin? Saako hän sentään yön pitkinä tunteina, silloin kun sinä nukut nähdä unta terveestä naisesta?

Kirjoituksesi on hyvä iinä mielessä, että ihmiset näkevät kuinka sairaita naisia voi olla oikeassa elämässä.Tarvitsetr psykiatrista apua tai olet aivan itsetunnoton lapsi.
Miestäsi käy kovasti sääliksi. Ajattelen, jos omalla pojalla olisi tuollainen kehitysvammainen nainen kainalossa. Itkisin todella. Ajattele edes vähän.
 

Yhteistyössä