Pettäminen

Moi kaikki :)mitä mieltä olette seuraavasta tarinasta minä olen ollut huomattavasti vanhemman miehen kanssa seksi suhteessa vaikka olen tienyt että hänellä on joku muu nainen jonka kanssa hänellä on lapsi kohta 2v ja toinen lapsi joka ei ole miehen oma. sain selville sen vasta kun mies sanoi että sen niin sanottu tyttö ystävä haluaa erota kun mies on pettänyt sitä jonkun muun kanssa ja se nainen ei ole päässyt yli siitä.Olin todella tyrmistynyt tästä asiasta pitäsikö minun lopettaa suhde vaikka rakastan miestä ja mies rakastaa minua on halunnut jopa kihloihin mennä......mitä teen neuvokaa
 
MRA
Oletko vähän tyhmä. Luletko, että sinulla on oikeasti tulevaisuutta tuossa suhteessa. Miehet puhuu lämpimiksen mitä sattuu. Mies haluaa pitäämahdollisimman monta naista "haaremissa" ja lupailee kaikille rakkautta yms.
 
Tämä huomattavasti vanhempi mies nostattaa egoaan kun saa höynäytettyä nuoren likan sänkyynsä. Miten ihmeessä kuvittelet miehen muuttuvan. Jos hänellä on naisia siellä ja vähän täällä niin kuvitteletko kihlauksen muuttavan miehen. Peluri tietää että hempeilyllä saa sinisilmäisten naisten mielet muuttumaan omaksi eduksi. Kyseinen mies rakastaa itseään, naiset ovat leluja joilla hän ilmeisesti osaa leikkiä. Onko hän sinun arvoisesi? Luulisi elämää nähneen miehen kasvaneen aikuiseksi, jos vielä näin ei ole niin ei se tule tapahtumaankaan.
 

Yhteistyössä