Pettäminen sallittua

  • Viestiketjun aloittaja Koskaan?
  • Ensimmäinen viesti
Koskaan?
Olen aviossa, lähes 40 vuotias ja 10 vuotiaan lapsen äiti. Ongelma on miehen täysi kiinnostumattomuus seksiin. Tätä jatkunut tasan tarkkaan lapsemme syntymästä alkaen. Mies oli mukana synnytyksessä vapaaehtoisesti.

Synnytyksen jälkeen meillä on ollut ainoastaan yksi epäonnistut seksikokeilu. Mies ei halua puhua asiasta, mutta on myöntänyt, että jotain on vialla ja seksi ei kiinnosta. Suhteemme on muutoin ok, mutta...

Kun lapsi oli pieni, tyydyin itsekin tilanteeseen, mutta nyt alkaa vähän himot liikaa pyörittää elämääni. Olen alkanut katselemään muita miehiä vähän liikaa ja itsetyydytystä harjoitan myös valvottuina öinä, ei vain tunnu enää sekään riittävän. Onko pakko tyytyä elämään ilman seksiä, koska mieheni on ihan kiltti, hyvännäköinen, luotettava, turvallinen jne. Välillä on huono omatunto, kun seksi tai pikemminkin sen puute saa niin suuren merkityksen elämässäni, että olen valmis joskus jopa luopumaan kaikesta saadakseni kunnolla...
 
ei ole
<<luopumaan kaikesta saadakseni

Minusta pettäminen ei ole sallittua millään syyllä tai tekosyyllä. Se on aina pettämistä.

Minusta 1 kumppanin pito kerralla on se fiksu ja moraalisesti oikea tapa.

Eli eroa ensin, ja ota sitten vasta uusi rakastaja.
 
Zac
Siinä puhuu joku jolla ei ole omaa kokemusta.... Miksi et pitäisi sitä mitä sinulla on mutta nauttisit silti seksistä? Miehesi se sinut on pettänyt kun on hylännyt fyysisesti. Turha siitä on ottaa painetta jos haet tyydytyksen silloin muualta. Ellet sitten ole aivan nyrkin ja hellan välissä eli ettet muka voisi tätä ominpäin tehdä? Ehkä mieskin joskus vielä siitä toipuu....
 
sama
juttu, tosin seksittömyys kestänyt 10 kk.ja aivan taatusti ei tule jatkumaan näin kovin pitkään. joko vakipano kehiin tai sitten ero. ei ole oikein kumpaakaan kohtaan että toinen käyttäytyy noin. olen siis nainen.
 
Zac
Siinä puhuu joku jolla ei ole omaa kokemusta.... Miksi et pitäisi sitä mitä sinulla on mutta nauttisit silti seksistä? Miehesi se sinut on pettänyt kun on hylännyt fyysisesti. Turha siitä on ottaa painetta jos haet tyydytyksen silloin muualta. Ellet sitten ole aivan nyrkin ja hellan välissä eli ettet muka voisi tätä ominpäin tehdä? Ehkä mieskin joskus vielä siitä toipuu....
 
älä
kuuntele näitä moralisteja vaan tee se mikä tuntuu parhaimmalta. petä jos siihen on aihetta. olen itse samassa tilanteessa oleva samanikäinen mies. nää jeesustelijat voisivat mennä itseensä neuvoillaan.
 
sama
juttu itsellä ja olen älä:n kanssa samaa mieltä. Oma mies on lopettanut seksin jo iät ajat sitten mutta minä löysin sen uudelleen kohta 3 vuotta sitten. Elän ja nautin aina kun se on mahdollista, rakastajani kanssa.
 
...
No pettäjät on kuin rikollisetkin: aina löytyy syy miksi saa ottaa ja tehdä.

Itsehän päätät. En sen kummemmin moralisoi. Itse olen sitä mieltä että 1 suhde kerrallaan.

Pettäjä on pettäjä, vaikka voissa paistaisi. Itsepä itsesi kanssa elät.
 
myötä ja vastamäessä
Sitäkö se tarkoittaa, että eletään täysin toisen ehdoilla eli esim. vaimo kuihtuu pois kun miestä ei kiinnosta? Entäpä jos se olisi toisin päin? Mietitäänpä tilannetta omalle kohdalle ja mietitään hyvin tarkkaan!
 
syyselville
Eiköhän tuossa tilanteessa olisi miehesi syytä varata aika urologilta. Kyllä hän sitten antaa lähetteen oikean alan lekurille tarpeen mukaan, jotta syy haluttomuuteen saadaan selville. Kyllä noin pitkään jatkunut haluttomuus miehellä kertoo jostain sellaisesta joka on syytä selvittää.

Nuo salarakastajajutut kannattaa jättää omaan arvoonsa.
 
joo
oikeassa olet, miehenin kävikin oikeen miesten klinikalla tutkimuksissa. määrättiin hormooneja, joista ei sitten juuri apua ollut. että en tiedä. taitaa olla siis henkistä, tai onkin, minkäs teet jos toinen ei halua, siis ei halua ilmeisti mua enään.
 
arkke
Hei - kiinnostava aihe...haluutko jutella asiasta asiallisesti miehen kanssa joka on kokenut mitä on olla vieraan kanssa...kirjoittele arkke@netti.fi jos kiinnostaa....juttelen mielelläni...:))
 
Liina
Tuossa tilanteessa rakastajan ottaminen on ihan ok, kunhan tekee sen tosi varovasti ja todellakin homma pysyy salassa. Tuskin haluat varsinaisesti miestäsi loukatakaan? Mulla on kanssa erittäin tylsä mies, seksiä saisin, mutta aina ihan samanlaista jynssäämistä. Vaan löysin salarakkaan, joka tekee arjesta juhlan aina tavatessamme. Hyvästi kaavoihin kangistuminen ja ikuinen lähetyssaarnaaja-asento pimeässä! Olen aidosti onnellinen, sanokaa mitä sanotte.
 
Oinas vm68
Ainahan pettäjät teoilleen muka oikeutuksen löytävät. Miksi tarkoituksellisesti loukata ja satuttaa toista, kun asiat voi tehdä oikeinkin ja erota?? Et sinäkään miestäsi rakasta vaan aina pitää vain saada kaikki, se turvallinen ja hyvä perhe-elämä ja sitten se jännittävä salarakas. Siinä ei silloin näy painavan mitään, että samalla loukkaa kumppaniaan. Pettäjillä ei ole omaatuntoa ollenkaan, vaan itsekkyys vie voiton kaikesta!
 
Liina
En suinkaan hae salarakkaan kautta jännitystä elämään, en toellakaan! Haen hellyyttä, ystävyyttä, intohimoa ja tietynlaista rakkauttakin. Miestäni en kovin paljoa enää rakasta, mutta taloudellisista syistä on pakko roikkua yhdessä, myös rakastajani on varattu ja huonossa suhteessa. Kunpa saisikin sen jännityksen ja tapaamisten hankaluudet pois ja voisi tapailla ihan rennosti. En pidä itseäni pahana enka kadu pätkääkään.
 
Oinas vm68
Kumpa ihmiset vain osaisivat ratkaista ongelmat muutoin kuin satuttamalla toisia. Kyllä pettämiset paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Pitäisi vain osata valita mikä elämässä on tärkeintä, ei ainakaan huonossa suhteessa tarvitse väkipakolla jatkaa. Pettäminen ei vain ole oikea tapa ratkaista parisuhteen ongelmia!
 
Liina
Minkähän vuoksi aina sanotaan, ettei pettämällä ratkaista parisuhteen ongelmia? Enhän minäkään yritä mitään ongelmaratkaisua, mieheni ja salakultani ovat kaksi ihan eri asiaa, asuvat päässäni täysin omissa lokeroissaan. Enkä missään tapauksessa halua ketään loukata kuin ei rakkaanikaan; puolisoista puhutaan aina kunnioittavan kohteliaasti puolin ja toisin. Minäkin tuomitsin tällaiset seikkailut ennen jyrkästi, mutta kun omalle kohdalle sattui niin tyttöä vietiin jotta tukka heilui. Edelleen, olen onnellinen.
 
Sportman
Hae ihmeessä seksiä muualta. Se on sinun oikeutesi. Sinä saat tuntea olevasi nainen. Nauti seksistä rakastajan kanssa ilman mitään huonoa omaatuntoa. Tuossa tilanteessa se on aivan sallittua.
 
ihmettelijä
Voisitko sitten, ..., ystävällisesti valaista kantaasi, että kuka tässä ap:n tilanteessa ja vastaavissa pettää ja ketä, jos ap hankkii seksuaalisen tyydytyksensä muualta. Siis kuka petti kenet?
 

Yhteistyössä