Olen ollut kolmessa suhteessa, joissa kaikissa luottamus on mennyt tavalla tai toisella. Eka suhteeni oli paha. Sitä en antaisi toistua enää ikinä. Anteeksianto - tein siihen selvät rajat tämän jälkeen. Jos toinen pettää, pitää puhua asiasta. Ottaa selvää miksi niin oli käynyt. Jos pettäjällä ei ole vastausta. Ei kannata jatkaa. Jos tiedät häntä sattuvan ja että hän katuu, mieti kannattaako jatkaa.
Toiset ihmiset eivät näe pettämistä niin pahana asiana. He eivät ehkä ajattele "satutan häntä". Ehkä kyse on jonkin tarpeen täyttämisestä. Itse olen sen verran itsekäs, etten tahtoisi oman kumppanini harrastavan seksiä muiden kanssa.
Itse en ole koskaan pettänyt omaa seurustelukumppania. En ole kokenut tarvetta siihen. Tai sitten lapsellisen kovaääninen "omatunnonääni" ei ole sitä sallinut. Kannattaa harjoitella kontrollia.
Ne ihmiset , jotka pettävät, heikentävät petettävien mahdollisuutta terveisiin suhteisiin. Ainakin toisinaan. Paha vertaus, mutta mielestäni ansaittu. Raiskaatte kumppaninne pettämällä. Ainakin jos kumppaninne on tunnepitoinen ihminen.
Itse aloitin aina alusta. Opin luottamaan toiseen. Nykyään sitä vaan odottaa. Odottaa että koska saa tietää. Kerran sain hänet kiinni matkalta hotelliin. Tunnustus. Ei ollut kuulema pettänyt aiemmin. Kuka tietää?
Ehkä olen naiivi, mutta annan hänelle vielä yhden mahdollisuuden. Ensin tosin sanoin hänelle, pari päivää tapauksesta, että petin häntä. Itkusta päätellen hänellä oli tunteita minua kohtaan. Sitten kerroin ettei näin ollut käynyt. Helpotus. Sadistista? Mielestäni ansaittua. Saman sain itse tuntea. Ehkä hän oppi jotain. Toivotaan.
Pyrin eroon vianoharhoista, sillä ne pilaavat suhteen. Ehkä sen pilaavat myös entiset seurustelukumppanit? Itse olen hyvissä väleissä viimeisimmän kanssa. Olisi pitänyt vaan pysyä kavereina alunperinkin. Näin se olisi toiminut paremmin.
Kaikki tekevät virheitä. Itse myös. Pyrin oppimaan niistä. Pelihimo, jännitys, jotain uutta, tikkari lapselle, seksiä aikuiselle. Mitäpä eroa? Tikkarin saa 20 centillä. Kusipää maksaa 200 seksistä. Haista vittu. Ehkä panit juuri tyttöä, joka oli pakotettu siihen henkisesti. Ehkä jo 10 vuotiaasta asti. Mitä voit tietää. Miksi sinua kiinnostaisi?
"Tätähän se halusi". "Ei se sanonut ei". / Ehkä hän tahtoi hyväksyntää. Tai sen tikkarin. Hän saikin 10 vuoden kärsimykset. Pedofiilit roikkuu perässä. Suojele lasta. Älä tapa häntä sisältä. Ei nuoret tytöt tiedä mitä ne haluaa. Jos antaisit heidän kasvaa rauhassa.
Pahoittelut, ei ehkä kuulunu vikat tekstit tämän kategorian alle, mutta ehkä joku saa nyt ajateltavaa.