Pettääköhän mun mies? Pitäiskö mun kysyä siltä mikä toi säätö on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oonko sinisilmäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oonko sinisilmäinen

Vieras
Päädyin tänään miehen Facebook-profiiliin, ihan luvan kanssa. Olin katsomassa yhtä muuta juttua viesteissä ja näin siellä ketjun, jossa mies oli jutellut yhden meidän yhteisen tutun naisen kanssa kahdestaan. He ovat tämän naisen kanssa ihan hyviä kavereita, ja mekin on paljon tavattu. Nainen on seurustellut pitkään tahollaan mutta jotain parisuhdekriisiä siellä on aina vireillä.

Enhän mä voinut olla lukematta sitä ketjua (joo joo ei tietenkään olisi pitänyt lukea). Mutta se keskustelu oli aika kummallista. Mies oli laittanut monen keskustelun loppuun pus pus jne, kutsuu tätä naista pupuksi yms.

Sitten mun mies oli kertonut tälle naiselle pari kk sitten nähneensä naisesta seksiunta, jotain aika roisia. Samoin myöhemmässä keskustelussa mies ehdotti että pitäisi taas nähdä, "leikitäänkö jotain yhdessä" (ilmeisesti me pariskuntana nelistään), nainen vastasi jotain että ei ainakaan mitään seksileikkejä... Sellaista ihmeellistä pikkutuhmaa tsättäilyä.

Mistään ei siis käynyt ilmi, että mies pettäisi. En muutenkaan oikein usko, että voisi pettää. Mies vastaa aina nopsaan puhelimeen ja viesteihin, ei ole juurikaan poissa kotoa paitsi töissä, enkä muista saaneeni valheesta kiinni. Eihän sitä koskaan tiedä, mutta en ole kyllä aiemmin epäillyt pettämisestä.

Mä en nyt oikein tiedä mitä tekisin. Mieli tekis kysyä mieheltä tosta asiasta. Kyllä aika selvältä vaikuttaa, että noilla on ollut seksiä ennen mun ja miehen tapaamista, kun jotain ihmeellistä vitsailua on... Mutta pettääkö se? Pitäiskö mun olla vaan hiljaa? Mies on kaiken lisäksi just reissussa kavereittensa kanssa, ja tulee vasta sunnuntaina. En viitsisi reissua häiritä. Toisaalta ei huvita odotella ja miettiä tätä nyt neljä päivää.

No mulla on jotain tollasta juttua entisten säätöjen kanssa, ja todellakin ovat entisiä vaikka tekstit roiseja onkin. Ainakaan mun miehen ei ole syytä olla huolissaan jos viestejäni eksyisi lukemaan.

No en mä kyllä tykkäis jos mun mies kirjottelis jollekin naiselle että pus pus.. Oisko sun mies mahdollisesti kiinnostunut tosta naisesta "siinä mielessä" vaikka mitään ei välttämättä ois vielä tapahtunutkaan?

Hmm, kyllähän toi tosi kummalliselta keskustelulta kuulostaa. En kuitenkaan tuolla perusteella sanoisi, että pettää. Luultavasti olisit löytänyt keskustelusta parempiakin todisteita mahdollisesta pettämisestä. Sinuna kyllä ottaisin asian puheeksi miehen kanssa reissusta palattuaan, kyllä musta tollaset pusuttelut kuulostaa vähän erikoisilta - en tosin tunne miestäsi tai tätä ystävää, voihan se olla heillä tapanakin? Itse kyllä loukkaantuisin jos mieheni kirjoittelisi tuollaisia jollekin toiselle naiselle.

Niin, varmaan on jollain tasolla kiinnostunut tosta naisesta. Eikä mua sinänsä haittaa, vaikka niillä olisikin ollut seksisuhde ennen meidän tapaamista. Outoa vaan, että mies ei ole mitään sanonut, vaikka monesti ollaan puhuttu eksistä, ja minäkin olen kertonut noloimmat juttuni meidän yhteisistä kavereista.

Ja ollaan siis pitkälle yli 30 v, naimissa ja lapsikin on. En ihan heti ajatellut miestä jättää :) Äsyttää vaan ja tuntuu jotenkin aika pahalta.

Minkä helvetin takia "luvan kanssa" pitäisi mennä toisen profiiliin? Joku tässä jutussa taas haisee.

Nuuskijat ovat limaisinta ja alinta kastia koko ihmiskunnassa.

Mä varmaan kysyisin mieheltä suoraan, että onko sillä joskus ollut jotain sen naisen kanssa. Sit jotenkin ymmärtäisin noi pusuttelut, vaikka loukkantuisin kyllä silti. Ois musta tosi huonoa huumoria jotenkin.

Ja miehellä on tosiaan tapana välillä pusutella. Ei sekään mua olisi häirinnyt, pisti vaan silmään ekana. Mutta se pupuksi kutsuminen... Mies kutsuu mua pupuksi! Ja ne seksijutut.

Yhdestäkään viestistä ei käynyt tosiaan ilmi, että olisivat tavanneet tai mitenkään pettäneet.

[QUOTE="vieras";28045629]Mä varmaan kysyisin mieheltä suoraan, että onko sillä joskus ollut jotain sen naisen kanssa. Sit jotenkin ymmärtäisin noi pusuttelut, vaikka loukkantuisin kyllä silti. Ois musta tosi huonoa huumoria jotenkin.[/QUOTE]

Mä mietin että pitäisikö kysyä kun se tulee kotiin. Toisaalta en mä tiedä mitä mä siitä tiedosta hyötyisin - samahan se toisaalta mulle on, onko niillä ollut jotain ennen meidän tapaamista.

En mä oikein tykkää tästä kuitenkaan.

Vaikea sanoa,että pettääkö se.

Sun täytyy miettiä itse tai oletteko miettinyt miehen kanssa,että missä teidän raja pettämiseen liittyen menee?

Tuo olis jo todella loukkaavaa,jos mun mies tuollaista flirttiä harrastais.

Alkuperäinen kirjoittaja vattulan väki;28045713:
"Olin katsomassa yhtä muuta juttua viesteissä" lukee aloituksessa.

Aa, okei, multa meni ohi.. :ashamed: No sitten ymmärrän kyllä. Mutta uskon vieläkin että mies olisi sen sitten itse katsonut ja kertonut jos olisi jotain salattavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vattulan väki;28045713:
"Olin katsomassa yhtä muuta juttua viesteissä" lukee aloituksessa.

Näin ja kerroin tosiaan miehelle mitä olen menossa tekemään ja antoi luvan, sanoi että totta kai. Hänen profiilinsa on tosiaan meillä kotona aina auki yhteisellä koneella. En tietenkään olisi silti saanut sitä toista ketjua lukea.

Mä olen sama joka kysyisi mieheltä suoraan. Mutta jäin miettimään, että onko teidän suhteessa tavallista pussailla vastakkaista sukupuolta olevaa kaveria tms. Kun jokaisella pariskunnalla voi olla omat rajat sille mikä on sallittua. Mä en tykkäis yhtään jos mun mies pusuttelis jotain toista naista (edes kirjallisesti) enkä tykkäis edes jos kertois jollekin naiselle nähneensä seksiunia, vaikka enhän mä tiedä mimmosia unia näkee. Mulle toi ois loukkaus, mutta sulle voi olla ok-juttukin. Ite en tykkäis kyllä yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja vattulan väki;28045697:
Vaikea sanoa,että pettääkö se.

Sun täytyy miettiä itse tai oletteko miettinyt miehen kanssa,että missä teidän raja pettämiseen liittyen menee?

Tuo olis jo todella loukkaavaa,jos mun mies tuollaista flirttiä harrastais.

Mä olen aika loukkaantunut. Lisäksi meistä mies on selvästi mustasukkaisempaa sorttia. Se ei varmasti tykkäisi, jos mä puhuisin jotain seksijuttuja jonkun ex-heilan kanssa!

On me juteltu yleisellä tasolla, että me ei petetä, eikä meillä ole mitään avointa suhdetta. Ihan näin yksityiskohtiin ei ole kyllä menty.

Meillä on mennyt miehen kanssa välillä hyvin, välillä vähän huonommin. Ei mitään normaalista poikkeavaa kuitenkaan mun mielestä. Juuri tuolloin syksyllä riideltiin enemmän ja oli vähän pitempiä seksittömiä jaksoja. Silleen jotenkin ymmärrän, että kun meillä ei ole ollut seksiä, mies on sitten hakenut jotain flirttiä muualta... Mutta kun tota on nyt jatkunut pitempään kuitenkin. Ja onhan se nyt ihan selvää että jotain säätöä noilla on joskus ollut, miksi mulle ei ole kerrottu?!?

[QUOTE="Diamond";28045744]Ap kuuntele vanhaa naista: Sä skitsoot ja onko sulla ennen ollut suhde jossa tulit petetyksi, tottakai se vaikuttaa sun tuntemuksiin.. varsinkin kun rakastat..[/QUOTE]

Sä olet varmasti NIIN oikeassa :)

Yhteistyössä