Pettääkö mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Mulla on tosi vahva tunne että kaikki ei oo hyvin. Luulen että mieheni on pettänyt ainakin kerran, vaikken ikinä olisi miehestäni uskonut.. :( Haluaisin kysyä niiltä jotka ovat tulleet joskus petetyiksi että mistä sen voi tietää tai siis että oliko ilamssa mitään merkkejä? Meillä seuraavat: Mies välttelee(esim. jää todella usein tekemään jotain muuta, kun pyydän johonkin mukaan tai yhtä aikaa nukkumaan), harvoin seksiä, joskus ärähtelee mulle. Kuitenkin on kiinnostunut esim. eroottisesti latautuneesta musiikista ja tv-ohjelmista yms. Olipas hieman tyhmästi selitetty.. Mutta olen miettinyt pääni puhki. Täytyy keskustella miehen kanssa, kun tuntuu että se on välillä niin vaivaantunut. Jos vaivaa niin voisi sitten kakistaa asian ulos, eikä tarvisi kummankaan miettiä.. paitsi tulevaisuutta..

Naisen vaisto on vahva tuollaisissa asioissa. Mä varmaan tekisin pientä taustatutkimusta ja kysyisin sitten vasta että onko miehellä toinen suhde... Olisi helpompi puristaa totuus ukosta, jos olisi jo joitain faktoja selvillä, joita lyödä nokan eteen.

Niin sehän tässä pelottaakin. mulla on tosi vahva vaisto muutenkin aina ihmisten tunteiden suhteen, siks kai oonkin kaveripiirissä aina se jolle puretaan sydäntä.. en tiiä.. Silloin joskus taannoin kun eksän kanssa oltiin eroamispisteessä niin tiesin että sillä on jo toinen kierroksessa vaikkei kukaan ollut sitä mulle kertonut. Eikä siitä kukaan vielä silloin tiennytkään. Miten minä sitä voin alkaa tutkimaan? Puhelinta en ala selaamaan, koska se on vastoin periaatteita..:/

No miten ois sellanen että meet ukkos viereen esim. sohvalle ja sanot että voitko katsoa sen puhelimen läpi nyt heti? Jos ukkos ei anna puhelinta sun katsottavaksi niin aika selvä merkkihän se sitten on.

mm.. Voi että osaa olla vaikeeta. En viiti tästä yhtään kellekään vielä puhua, koska ei ole mitään faktaa.. onko sulla ollut itellä koskaan tällaista tilannetta ja miten on selvinnyt?

No mä epäilin exää että pettää mua, ja sit juotin jätkän känniin ja aloin leperteleen et onko se ikinä pettäny mua, ja et jos kummallakaan on mitään tunnustettavaa niin tunnustetaan nyt.. etten oikeasti suuttus vaikka olisikin.. plaa plaa. Noh, jätkä meni lankaan ja kertoi kaiken. Ja voit kuvitella kuinka viha nousi... :whistle: Ja tietysti olihan sillä käytös muuttunut, piilotteli puhelinta ja viihtyi ihmeen paljon kavereiden kanssa (ja mua ei voinut ottaa mukaan). Mutta toi konsti tuskin toimii kovin usean kohdalla, exä vaan sattu oleen niin tyhmä jätkä.

Mutta niin kuin sanoin, naisen vaisto kyllä sanoo jos kaikki ei ole kunnossa. Tee se puhelin homma, jos ukko kieltäytyy ja lähtee ovet paukkuen jonnekin niin selvä peli mun mielestä... :hug:

voin kyllä kuvitella kuinka olit raivona! pakko kai mun on jotenkin tämä asia selvittää, koska en todellakaan halua elää niin, että koko ajan valehdellaan päin naamaa..:´( Jos näin siis on..

Ex.tä huomasin muutoksen,mutta en tiennyt mistä kysymys.Oli kuukauden pois kotoa mitä ei yleensä ollut.Kännyn käyttö oli äänettömällä,piilotti,sammutti ja väitti akun lopunneen.,kielenkäyttö muuttui törkeäksi.Haki hakemalla riitaa vaikka mitään syytä ei ollut riitaan.Sen avulla sai syyn lähteä livohkaan.Lopulta minulle ex silloinen naisystävä ilmoitti mistä kysymys.Erohan tuli.Olin sitten silloin tyhmä :headwall: kun en tuota pettämistä tajunnut.Joten ap ota selvää asiosta.Minunkin ois pitänyt silloin paremmin.Nyt olen viisaampi

Alkuperäinen kirjoittaja v:
voin kyllä kuvitella kuinka olit raivona! pakko kai mun on jotenkin tämä asia selvittää, koska en todellakaan halua elää niin, että koko ajan valehdellaan päin naamaa..:´( Jos näin siis on..

Varmaan sitten parempi että teet asialle jotain :hug: Kyllähän tuo käytös viittaa miehellä et jokin voi olla vialla, toki ei aina se vieras nainen. Mutta mä olen sitä mieltä että sen sä saat selville sillä, että pyydät nähdä sen puhelimen ilman mitään ennakkovaroituksia... Joskus on ihan hyvä joustaa periaatteistaan. Kuvitellaan että miehes olisikin pettänyt ja rikkonut siinä jo omia periaatteitaan olla uskollinen, joten puhelu- ja viestitietojen vilkaseminen on aika pientä...

tuleeko miehelle salaperäisiä puheluita,viestejä?onko hyvin tarkka puhelimestaan ettei jätä sitä vahtimatta.Ja onko ylipäätään paljon itestään liikenteessä,että onko tilaisuutta ollut joku toinen löytää?Ainakin mä miettisin nuo ensin...

Ja sen verran ap vielä.Jos kännyn käyttö muuttuu mitä ei ennen ollut,se jo merkki jostakin.Jos ennen pitänyt kännyä näkösällä ja sun antanut katsoa,mutta näin ei ole enään.Silloin voi jo olla melko varma.Joten kokeileppa tuota kännyn katsomista vaikka samantien.Ja tuu kertomaan hänen reaktio

piparminttu: No meillä ei oo tommosia kännykkäjuttuja, että ei varmaan ukko pelkää että kukaan nainen soittelis. Koska luulen että syrjähyppy on tapahtunut vain muutaman kerran yhden naisen kanssa(tämä on suurempi epäilyni, johon en haluaisi uskoa) tai sitten yhden illan juttuja ja mies ei ole antanut numeroa..?

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Ja sen verran ap vielä.Jos kännyn käyttö muuttuu mitä ei ennen ollut,se jo merkki jostakin.Jos ennen pitänyt kännyä näkösällä ja sun antanut katsoa,mutta näin ei ole enään.Silloin voi jo olla melko varma.Joten kokeileppa tuota kännyn katsomista vaikka samantien.Ja tuu kertomaan hänen reaktio

Mäkin haluan tietää että mitä mies sanoo kun sanot että lainaisko puhelintaan... :whistle:

Mut luulis että jos miehellä olis huono omatunto jostain niin se olis paljon sun läheisyydessä ap ja yrittäis jotenkin korvata mahdollisia "tekosiaan". Jos mies ei osoita haluja sua kohtaan, tuijottelee mielummin seksistisiä tv-ohjelmia ym. niin jotain miehen tunteille on voinut tapahtua... Eli käykö sit tyhjentämässä kassejaan muualla :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
piparminttu: No meillä ei oo tommosia kännykkäjuttuja, että ei varmaan ukko pelkää että kukaan nainen soittelis. Koska luulen että syrjähyppy on tapahtunut vain muutaman kerran yhden naisen kanssa(tämä on suurempi epäilyni, johon en haluaisi uskoa) tai sitten yhden illan juttuja ja mies ei ole antanut numeroa..?

Jos käytös kännyn osalta ok.Miten voit olla melko varma että on ollut juttuja?
Mikä on epäilysi? Mistä aavistat kuka nainen on ?

Mulla oli myös vahva tunne, että mies petti. Kaikki kaverit tiesi kyllä siitä, mutteivät tohtineet mulle tulla kertomaan.
Mies vältteli mua eikä halunnut mistään jutella. Oli paljon poissa ja varasi meidän kännykän itselleen enkä saanut käyttää sitä tai katsoa kenelle on soitettu.
Tilasin sitten puheluerittelyn teleyhtiöstä, kun eka lasku oli niin valtava... Exä piilotti sen. Tilasin uuden kun en ollut saanut sitä erittelyä, että oli jäänyt johonkin matkalle. Sen sitten sain luettua ja ihmettelin miksi yhdelle mun ystävälleni oli soiteltu niin paljon...
Muutenkin exä oli sille ystävälleni useasti kuskina tai auttelemassa häntä eri jutuissa yms.
Tietysti sänky oli toiselta puolelta aika pahasti jäässä, enkä ymmärtänyt miks.
Ystäväni avaimetkin löytyi kerran, ihan vahingossa kyllä, mun miehen lompakon kolikkotaskusta. Oli siinä ihmettelemistä, että miks ne sillä oli.
Ystävänikin oli niin kovasti selittelemässä ja ns. lahjomassa kun olin vielä viimeisilläni raskaanakin.
Meni melkein vuosi ennenkuin selvis mistä on kyse.

piparminttu: Mun epäily on yks miehen entinen.. En osaa sanoa miksi. Ja nainen kyllä tietää että seurustelemme ja asumme yhdessä, joten ei miehen toiveesta soittaisi..

Ihana: Juuri noin minäkin ajattelen..:(

Ei ap muuta kuin siitä rohkeesti vain puhumaan miehelle noista asiosta.Jos sit saisit selvyyden.Parempi tuo kuin se että mietit yksiksesi tuota.Sit saat mielenrauhankin :hug:

Yhteistyössä