Pettääkö mieheni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmennyksissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmennyksissä

Vieras
aaaarrrgggg.. pakko päästä purkautumaan kun olen aikani miettinyt asioita omassa päässäni. sain pari viikkoa sitten kuulla että mieheni on pettänyt minua. Veljen vaimon kanssa! Tämä vaimo sitten ihan oma-aloitteisesti minulle asiasta kertoin ja hänellä on ns. todistaja. Ja kumpaankaan ei ole luottamista minkään vertaa ei vaimoon eikä todistajaan. Mieheni sanoo että asia ei ole totta. Ja sen uskon että yhdyntään asti hommaa ei ole viety, olen siitä 99% varma.

Tämä vaimo on pettänyt miestänsä useampaan otteeseen ja hänestä uskon mitä vaan! Luulen tuntevani omaa miestäni sen veran ettei hän siihen hairahtaisi vaikka olisi ainut nainen koko maailmassa! Ja että ei pystyisi veljellensä tekemään niin. Nyt puhutaan siis hiplaulusta, käpälöinnistä tai sormeilusta ja itse en tiedä mitä ajatella. Onko näin tapahtunut vai ei. Meillä oli tämän vaimon kanssa juuri käynnissä ns.SOTA, ja tiedän että hän on erittäion kateellinen minulle, en tiedä onko miehestäni, meidän lapsista (on heilläkin kyllä lapsia), omaisuudestammme vai mistä. Hän on yksinäinen, katkera, masentunut, alkoholisoitunut ja asiat muutenkin huonosti kaikella tapaa!

Antakaa rakkaat mulle jotain miten saisin asian itselleni selväksi ja pystynkö hyväksymään jos hiplailua onkin tapahtunut! Alkoholilla on osuutta asiaan ja aika paljonkin, mutta se ei riitä mulle että pistetään alkoholin piikkiin. En halua uskoa minkään asteista koskettelua heidän välillään. Ns. todistajan kanssa ei olla missään tekemisissä, mutta hän on mieheni kaveri tämä vaimo tuntee myös hänet mutta ei voi sanoa että ovat hyviäkään kavereita. Mutten ihmettelisi yhtään jos vaimo olisi tehnyt diilin todistajan kanssa. Miheni sanoo että vaimolla ainakin on nyt joku sellainen päähän sito että hänen pitää saada erotettua meidän keinolla millä hyvänsä.

On epäselvää tekstiä mutta kysykää lissää, te ootte auttanu aina. Kiitos jos vaivauduit lukemaan kokonaan!

todistajan kanssa joka sanoo että hiplasi ja siirtyivät sitten peseytymään. Mieheni sanooe ttä tämä todistaja tuli sinnekkin heti perässä. Saunassakin olivat istuneet siilein että todistaja oli ollut heidän väluissä.
Todistaja ei siis pidä minusta lainkaan!

ööö.. Puolueeton mielipide vain tekstisi lukemalla:

Miehelläsi ei ole puhtaat jauhot pussissa. Todellakaan.

Miksi naiset uskoo AINA mitä tahansa?!?! Muut naiset on paholaisia, mutta oma mussu ei tee mitään. arghhh

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:

Miksi naiset uskoo AINA mitä tahansa?!?! Muut naiset on paholaisia, mutta oma mussu ei tee mitään. arghhh

No tätähän minä pelkäänkin ja sitä että teen itsestäni sinisilmäisen hölmön ja joudun kaikkien eli vaimon naurun kohteeksi. En todellakaan halua että mulle tullaan jälkeen päin sanomaan että *mähän sanoin*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no musta ois jo outoa jos niin vastenmielisen ihmisen kans saunaan menee.

No siitä naisesta se on sitten juuri sellainen että kuvittelee itsestään vähän liikoja. Ja todellakin änkee miesten keskuuteen ja hakee huomiota miheltä kaikella tapaa, eli sen uskon täysin että se on sinne saunaan ängennyt ilman mitään pyytämisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No tätähän minä pelkäänkin ja sitä että teen itsestäni sinisilmäisen hölmön ja joudun kaikkien eli vaimon naurun kohteeksi. En todellakaan halua että mulle tullaan jälkeen päin sanomaan että *mähän sanoin*

No minä olen sitä mieltä, että jos sekä veljen vaimo (miksi riskeeraisi oman suhteensakin/perheensäkin jos ei oikeasti olisi jotain tapahtunut? en tunne, mutta näin veikkaisin ) ja TODISTAJA sanovat että jotain tapahtui niin kyllä mä uskoisin näitä muita... Ikävää sanoa näin, mutta mielestäni miehet osaa olla niin kieroja, ja naiset niin sinisilmäisiä, ETTÄ.

Toinen juttu on sitten että miten saat miehesi kiinni... Se on harmittavaa että ainoa keino olla 100% varma että mies on pettänyt on saada se kylmiltään kiinni. Harvoin niin "hyvää" tsägää käy, joten luota nainen vaistoihisi.

Tsemppiä, sitä tarvitset!

no musta ois jo outoa jos niin vastenmielisen ihmisen kans saunaan menee.

No siitä naisesta se on sitten juuri sellainen että kuvittelee itsestään vähän liikoja. Ja todellakin änkee miesten keskuuteen ja hakee huomiota miheltä kaikella tapaa, eli sen uskon täysin että se on sinne saunaan ängennyt ilman mitään pyytämisiä.

no sitten.. Valitettavasti tämmöisiäkin naisia on, ei voi mitään. Tosi kinkkinen juttu. Onko miehes koskaan pettäny sun luottamusta?

Eihän sitä tietenkään aina kannata miestäänkään uskoa mut kyllä mun mielestä sillon pitäs jos oikeesti ei oo koskaan ollut mitään epäselvää luottamuksen suhteen ja jos/kun kyseessä on tuommoinen nainen. Naiset osaavat olla v'ttumaisia ja kieroja, itseasiassa huomattavasti kavalempia kuin miehet.

No minä olen sitä mieltä, että jos sekä veljen vaimo (miksi riskeeraisi oman suhteensakin/perheensäkin jos ei oikeasti olisi jotain tapahtunut? en tunne, mutta näin veikkaisin ) ja TODISTAJA sanovat että jotain tapahtui niin kyllä mä uskoisin näitä muita... Ikävää sanoa näin, mutta mielestäni miehet osaa olla niin kieroja, ja naiset niin sinisilmäisiä, ETTÄ.

Toinen juttu on sitten että miten saat miehesi kiinni... Se on harmittavaa että ainoa keino olla 100% varma että mies on pettänyt on saada se kylmiltään kiinni. Harvoin niin "hyvää" tsägää käy, joten luota nainen vaistoihisi.

Tsemppiä, sitä tarvitset!

Mää taas oon sitä mieltä että naiset on kieroja, miehet on putkiaivoja =)

ei tietooni ole ainakaan tullut minkään asteista seikkailua toisten naisten kanssa kun ollaan ydessä taplattu ja sitäkin 6 vuotta. 3 lasta meillä on. Haluaisin vaan niin kovasti uskoa siihen että tämä olisi sen vaimon kieroiluja. Mutta se että yhdyntää ei ole tapahtunut 99% varmasti! Mutta vakava mietintä alkaa siitä hiplailustakin. Ja se että se vaimo riskeeraisi oman suhteensa niin se ei ole mikään yksityiskohta koska sen on pettänyt miestänsä ja usein. Tämä vaimo on myös meidän seurustelun alkuaikoina yrittänyt kovasti miestäni vaikka jo oli sillojn yhdessä tämän veljen kanssa ja saanu siis karkeat pakin pariinkin otteeseen miheltäni!!!

ei tietooni ole ainakaan tullut minkään asteista seikkailua toisten naisten kanssa kun ollaan ydessä taplattu ja sitäkin 6 vuotta. 3 lasta meillä on. Haluaisin vaan niin kovasti uskoa siihen että tämä olisi sen vaimon kieroiluja. Mutta se että yhdyntää ei ole tapahtunut 99% varmasti! Mutta vakava mietintä alkaa siitä hiplailustakin. Ja se että se vaimo riskeeraisi oman suhteensa niin se ei ole mikään yksityiskohta koska sen on pettänyt miestänsä ja usein. Tämä vaimo on myös meidän seurustelun alkuaikoina yrittänyt kovasti miestäni vaikka jo oli sillojn yhdessä tämän veljen kanssa ja saanu siis karkeat pakin pariinkin otteeseen miheltäni!!!

no mikä se 1% epäillys on??

no mikä se 1% epäillys on??

1% on se että mieheni oli kännissä. Mutta myös 99% varmuus johtuu siitä että mieheni oli kännissä. En vaan uskalla olla 100% varma.

Yhteistyössä