Pettää vai Jättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaus ja Ahdistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaus ja Ahdistus

Vieras
Omalla kohdallani kun tämä tilanne on se, että en enään rakasta miestäni kuten ennen ja raskaudesta on tullut hidaste vaan meidän erossa.
Seksiä meillä ei oo tarpeeksi (mulle), joku 1-2 krt kuukaudessa nykyään, hyvässä lykyssä. Keskimäärin kolmen viikon välein. Silloinkin se on sitä pintapuolista nylkyttämistä ja miehen halujen tyydyttämistä. Onhan se kivaa edes se, mutta jotenkin alentavaa..Ja ei se riitä. Erektio-ongelmia ei kuulema ole, miestä kun "ei vaan huvita panna". Intiimiä hellyyttä en saa, vaikka konkreettisiin tekoihin ryhtyisin tai vaikka vaan vähän vihjailisin. Ei mikään auta, ei suihinotto tai kädellä hyväily, minut se työntää aina vaan pois..

Kyllä mä ton miehen kanssa voisin asua, jos seksiä saisin jostakin. Mutta toimisinko silloin kovin väärin, jos kävisin naimassa jotan toista miestä ja jatkaisin seurustelua avokkini kanssa raskauden yli? Hän kun ei seksiä halua antaa, piste. Olen joskus suutuspäissäni sanonut (ja joskus jopa tosissanikin), että haluan muita miehiä (tai seksiö ylipäätään) ja olisin valmis koittamaan avointasuhdetta. Mies on antanut suostumuksensa, ja tiedän ettei häntä näytä kiinnostavan vaikka nussisin kuinka montaa miestä tahansa. Muakaan ei kyllä enään nykyään kiinnosta, vaikka tuo mies kävisikin jossain vieraissa. Mä oon vaan lakannu välittämästä.Tuntuu vaan niin tyhmältä, kun mulla on ollut erään miehen kanssa pientö ''sutinaa'' ja mä en nyt saa tätä ihmistä pois mun mielestä.
Mä vaan aamusta iltaan mietin miten se mies hyväilee mua ja kuinka se on koskettanut mua ja muistelen miltä se tuntuu.. Kuvittelen hänet mieheni tilalle ja toivon että tuleva lapsikin olisi hänen. Käyn päässä kaikki mahdolliset seksiasennot mitä koittaisin hänen kanssaan, niin ja mietin minä ihan tylsää arkeakin hänen kanssaan yhdessä välillä.. Tiedän että hän tulisi tänne hoitelemaan mut millon hyvänsä, jos me vaan saataisiin jossakin kahden keskeistä aikaa ja sänky. Mä toivon niin, että pääsisin miehestäni eroon ja saisin seurustella tuon ihanan ja toisen miehen kanssa. Tämä raskaus vaan vaikeuttaa kuviota..

Mies ei kerro, että mikä mussa on vialla. Ei voi johtua täysin raskaudestakaan, sillä tätä oli jo ennen raskautta. Ehkä se haluaa että mä kärsin? Olen sairastanut anoreksiaa lähemmäs 10 vuotta ja olen meinannut päästä niistä ajatuksista pois, mutta nyt ne on alkanut tulemaan taas takaisin. En syytä miestäni mutta ei se ainakaan ole edesauttanut mun "parantumistani". Se toinen mies tuntu ymmärtävän miten vaikeeta mulla on ollu ja tukevan paremmin kuin avokki.
Olenko mä siis maailman paskin ihminen ja täys lortto, jos siis "puuhailen" toisen miehen kanssa, vai mitä mun pitäs tehdä? Pelkään miehen reaktiota erosta tämän raskauden aikana. Mä myönnän että seksi on mulle iso ja tärkeä osa elämää, mutta niin myös muunlainen hyväily kuin itse akti. Kaipaan sitäki.. : ( Kaipaan sitä, että joku koskettaisi mua ja tuntisin itseni seksikkääksi, kauniiksi ja halutuksi.

Seksin puute ajaa hulluksi!! Koen itseni sen vuoksi ihan helvetin inhottavaksi ja epähalutuksi nykyään.. Ulkonäköni ei ole (vielä) muuttunut raskauden myötä tippaakaan, mitä nyt joskus iltaisin turvottaa jalkoja jne.. pientä. Mahakaan ei ole edes vielä kasvanut kuin hieman navan alta. Ulkopuolisten silmissä meidän suhde näyttää ja vaikuttaa varmaankin ihan täydelliseltä.
Mutta todellisuudedssa en ole onnellinen. Ero ennen lapsen symty,ää voisi olla paras ratkaisu, vaikka se vauvan hoito yksin olisikin raskasta, eihän mies itseasiassakaan tätä lasta edes halunnut. Mutta suoraan sanottuna pelkään yksin olemista raskauden takia tai ja sen aikana siis. Mies on mukava ja huomavainen, oikeastaan unelmamies monelle, mutta meidän suhde ei vaan enään toimi. Mies ei käsitä sitä, se ei vaan ymmärrä sitä. Hän on myös erittäin tärkeä mulle ihmisenä, enkä todellakaan haluaisi "tuottaa pettymystä" hänelle,satuttaa häntä tai nähdä häntä surullisena. Olen vaan vasta kuitenkin ymmärtänyt sen, etten voi vaan enään jatkaa ja ajatella sitä etten satuttaisi miestä, hänhän kuitenkin satuttaa itse minua päivästä toiseen lähes pahimmalla mahdollisella tavalla mitä parisuhteessa voi tehdä.

Olen hukassa. Ei tässä pelkkä seksi ole ongelmien syy, mutta iso osa kuitenkin..
Ja vaikka mä kuinka paljon rakastankin syntymätöntä lastani, mä kadun että tämä lapsi piti tehdä tähän saumaan ja tuon miehen kanssa.. En vaan pystynyt tekemään aborttia lopulta, (ja kyseessä oli siis vahinkoraskaus) mutta kyllä mä aion pärjätä lapseni kanssa vaikka sittyten yksin..

Jos ette saa puhuttua ja ongelmianne ratkaistua, on mielestäni turha jäädä tuollaiseen suhteeseen. Mielestäni peli alkaa olla melko pelattu (ainakin itseni kohdalta olisi), jos miehellä ei kiinnosta panenko muita vai en.

Enkä kyllä hyppäisi suhteesta toiseenkaan, mieluummin alottaisin vaikka varovaisen tapailun toisen kanssa. Pääasia, että olet hyvä äiti lapsellesi. Miten miehesi suhtautuu itse raskauteen/ lapseen?

Ei se pettäminen ainakaan mikään ratkaisu ole. Ainakaan hyvä sellainen.

Tuossa tilanteessa ehkä kaikille paras vaihtoehto olisi suoraan puhua asiat halki ja erota. Ei ole kenenkään kannalta mukavaa roikkua suhteessa, mikäli se ei jostakusta oikealta tunnu.

Jos ei miestä kiinnosta edes kenen kanssa olet niin kuulostaa siltä että pelit on pelattu. :/

Meillä on kuivaa kautta takana PUOLI VUOTTA! Miestä sentään kiinnostaa olenko jonkun muun kanssa (en ole...vielä?!) mutta silti ei tapahdu mitään. Olen vihjaillut, keimaillut, anellut, itkenyt, raivonnut ja yrittänyt vaikka ja mitä. Syytä haluttomuuteen ei kuulemma ole kuin se, että ei halua käyttää kumia. Lopetin pillerit koska ne eivät sopineet, ja kokeilin monen merkkisiä. Sen jälkeen kun on yli 10 vuotta syönyt niitä ja kärsinyt korvienvälisestä sekavuudesta, alapään kuivuudesta ja siitä seuraavista oireista niin en ihan hevillä ala syömään uudestaan. Ja meillä takana suhdetta 9 vuotta, normaali parisuhde noin niinkuin muuten mutta tämä kompastuskivi hiertää jo sen verran että alan olemaan epätoivoinen. Kuukausi ilman oli meillä jokseenkin "normaali väli"........

Vaikea tilanne sulla. Olen pahoillani! Hyvä että pohdit perusteellisesti mikä olisi paras ratkaisu. Oon itse sitä mieltä että suhteessa kannattaa olla niin kauan kuin molemmat sitoutuvat tekemään sen eteen hommia - teidän tapauksessa siis että mies olisi halukas käsittelemään haluttomuuttaan. Ei ole väärin kokea haluttomuutta mutta että ei suostu sitä suhteen jatkuvuuden takia käsittelemään... Kuulostaa siltä että hän laittaa osin oman mukavuutensa suhteen edelle. Tai sitten tähän haluttomuuteen liittyy juttuja joita et mainitse? Käsittelemättömiä riitoja jne? Ei kannata pettää, aloittakaa joko se avoin suhde, erotkaa tai kasvattakaa lapsi "kavereina".

• Tykkää
Reactions: Millenia
Jos ei miestä kiinnosta edes kenen kanssa olet niin kuulostaa siltä että pelit on pelattu. :/

Meillä on kuivaa kautta takana PUOLI VUOTTA! Miestä sentään kiinnostaa olenko jonkun muun kanssa (en ole...vielä?!) mutta silti ei tapahdu mitään. Olen vihjaillut, keimaillut, anellut, itkenyt, raivonnut ja yrittänyt vaikka ja mitä. Syytä haluttomuuteen ei kuulemma ole kuin se, että ei halua käyttää kumia. Lopetin pillerit koska ne eivät sopineet, ja kokeilin monen merkkisiä. Sen jälkeen kun on yli 10 vuotta syönyt niitä ja kärsinyt korvienvälisestä sekavuudesta, alapään kuivuudesta ja siitä seuraavista oireista niin en ihan hevillä ala syömään uudestaan. Ja meillä takana suhdetta 9 vuotta, normaali parisuhde noin niinkuin muuten mutta tämä kompastuskivi hiertää jo sen verran että alan olemaan epätoivoinen. Kuukausi ilman oli meillä jokseenkin "normaali väli"........
kait tiiät et on muitakin ehkäisyjä kun pillerit ja kumi?

Yhteistyössä