Petri Nygård lapsista:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "inkeri-"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tähän voisin sanoa että jos lapsi pelkää katsoa pikkukakkosesta anton siiliä niin sen telkun voi laittaa kiinni eikä alkaa huutelemaan että se on huono ohjelma ja se pitää lopettaa..

Ite olen kanssa sitä mieltä että jokainen aikuinen valvoo mitä heidän alaikäisensä kuuntelee ja katselee. Ei mulla pojat kuuntele mitään Nygårdia taikka muuta vastaavaa vaikka paljon kuunnellaan eri musiikkia..

Tähän voisin sanoa että jos lapsi pelkää katsoa pikkukakkosesta anton siiliä niin sen telkun voi laittaa kiinni eikä alkaa huutelemaan että se on huono ohjelma ja se pitää lopettaa..

Ite olen kanssa sitä mieltä että jokainen aikuinen valvoo mitä heidän alaikäisensä kuuntelee ja katselee. Ei mulla pojat kuuntele mitään Nygårdia taikka muuta vastaavaa vaikka paljon kuunnellaan eri musiikkia..

Miten sitä voi valvoa, mitä ne kouluikäisetkin kuuntelee jossain keskenään? Ei mitenkään.

Mutta en mä senkään kannalla ole, että pitää alkaa holhoamaan minkälaista musiikkia saa tehdä tms.

Vaikea homma. Mua vähän ahdistaa jotenkin toi yltiöpäistä ryyppäystä ihannoiva musa. Eikä sillä, että alkoholikaan pitäisi mikään tabu lapsiperheissä olla, mutta jotenkin inhottaa jos lapset oppivat radiosta sen, että päähän pitää vetää täyteen kokoajan, tottakai!

Meillä pienemmät ei kuuntele Nygårdia.

Isoimman (kohta 10v) kuuntelemisia en voi enää joka hetki valvoa mutta puhuttu ollaan että ei ole fiksua (tuon ikäisten) musiikkia ja vaikka jossain kuuliskin niin ei ainakaan levitellä ja lauleskella ympäriinsä. Ja koska kiroilla ei saa niin kovin pitkälle ei edes pystyisi lauleskelemaan mitään Nygårdin kappaletta. Tähän asti toiminut nämä ohjeet meillä tyttöjen kanssa. Pojankaan kanssa tuskin mitään ongelmaa tulee, en usko että aikanaan kuuntelee Nygårdia, metalli uppoo isänsä mallista paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja näin se on;26460323:
Mun mielestä lapsien just pitäis kuunnella Petriä ja opiskella niitä asioita mistä se laulaa. Olis kerrankin sukupolvi, joka osais ottaa rennommin ja nauttia elämästä, eikä olis aina sitä vitun niuhottamista ja tiukkapipoista paskaa.

Totta!

[QUOTE="-p-";30019132]Luuletteko te onnettomat tosissanne, että Petri Nygård on "oikea ihminen"? Keksitty hahmohan se on ja tekevät sillä rahaa.[/QUOTE]

Eiköhän se näin ole. Pelottavaa vain se, että tunnen ihmisen joka voisi olla Petri-hahmon esikuva. Ällöttävä sovinisti-punaniska. Tarvii tuskin sanoa etten ole tekemisissä herran kanssa enää.

Ryyppylauluista sen verran, että vaikka Petrin biisejä en kuuntele, niin esim. häissä on kappale jota en radiossa vaihda pois. Ja mistäs muusta se kertoo kuin ryyppäämisestä. Ja vielä kamalan epäsuotuisassa valossa, eli yhteydessä ammattiurheiluun. Esimerkkinä nuorille mielestäni tosi huono, mutten silti osaa halveksia kyseistä musiikkia samoin kuin Petrin tuotoksia. Taitaa siis olla tyylistä kiinni. Jälkimmäinenhän on totaalisen ala-arvoista ihan harkitusti.

Yhteistyössä