Petri Nygård lapsista:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "inkeri-"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanhemmista se tosissaan kiinni mitä lapset kuuntelee. Meillä exä soittaa pojille petriä ja mä en voi sitä sietää, enkä voi kyllä estääkään. Minä sitten puhun pojille että niitä ei sitten missään lauleskella eikä äitillä sitä kuunnella koska se ei ole kovin hienoa. Sitä paitsi onhan radiotkin keksitty mistä kuulee vaikka mitä.

Hmm, itse istuttiin kerran eräässä pienessä kaupungissa ABC:llä Petri Nygårdin viereisessä pöydässä ja kyllä viduddi kun joka toinen sana oli vittua, perkelettä, helvettiä tai saatanaa. Ystävällisesti huomautin, että viereisessä pöydässä on pieniä lapsia, kun mukana oli kaverin 2 ja 3veet. Sakki katto minua kuin alienia ja siirtyi toiselle puolelle ravintolaa syömään :D

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Toi radio on välillä ongelma joo.. Viimeksi kun jätin autossa 7v. pojalleni radion päälle, kun hain toista poikaa päikystä, se lauleskeli illan "panisin -wo-o-o-oo, panisin.." =)

[QUOTE="Minä";26460126]Toi radio on välillä ongelma joo.. Viimeksi kun jätin autossa 7v. pojalleni radion päälle, kun hain toista poikaa päikystä, se lauleskeli illan "panisin -wo-o-o-oo, panisin.." =)[/QUOTE]

Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa

No onhan näitä kyseenalaisia artisteja ollut maailman sivu, Elviksenkin lantioliikkeet oli hirveetä nuorten turmelemista aikoinaan. Ja silloin kun itse olin 10 vuoden hujakoilla, tuli Raptorit ja Hausmyllyt, joiden sanoitukset oli kyllä melko raisuja. "Pienenä eno minut aina raiskasi" "Ollaan sängyllä sylikkäin jopa 20 senttiä sisäkkäin" jne.

Salaa niitä sitten kuunneltiin aina kuin kynnelle kyettiin, eikä oma sukupolvi varmaan ole sen kummempi kuin aiemmatkaan.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="Annabella";26460106]Toivottavasti aloittaja ei oo tosissaaan. -.-[/QUOTE]

Kuinka niin? Muuten tuo "chinsese face"-hymiö on aika suosittu esim. goSussa, jossa on n. 9-15-vuotiasta se sakki ;)

No onhan näitä kyseenalaisia artisteja ollut maailman sivu, Elviksenkin lantioliikkeet oli hirveetä nuorten turmelemista aikoinaan. Ja silloin kun itse olin 10 vuoden hujakoilla, tuli Raptorit ja Hausmyllyt, joiden sanoitukset oli kyllä melko raisuja. "Pienenä eno minut aina raiskasi" "Ollaan sängyllä sylikkäin jopa 20 senttiä sisäkkäin" jne.

Salaa niitä sitten kuunneltiin aina kuin kynnelle kyettiin, eikä oma sukupolvi varmaan ole sen kummempi kuin aiemmatkaan.

Kyllähän tää on ihan totta.. Mutta jotenkin noi "tuhmat" sanoitukset on jotenkin eri asia, kun "sokka irti"-tyyppiset jutut, mitkä tuo selvästi sitä mielikuvaa lapsille, että on hei tosi cool vetää pää ihan täyteen koko kesä jne.

[QUOTE="vieras";26460076]No mut tottahan se on. Vanhempien tehtävä on kasvattaa lapsiaan!

Mietis miten paljon on "Motherfucking gangsta"-räppäreitä. Soitatko niille jenkkeihin ja käsket laulaa Fröbelin Palikoita ettei lapset saa huonoja vaikutteita?[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="inkeri-";26459978]Petri sanoo: "Mun tehtävä ei oo kasvattaa niitä teidän vitun lapsia"

Tulossa! Hyväntekijä: Petri Nygård - YouTube

Kuitenkin olen kuullut 10-vuotiaiden laulavan Petrin ryyppäyslauluja. Voisi vähän ajatella ja laulaa kauniimmista asioista.[/QUOTE]

Totta joka sana, ei petri teidän lapsia kasvata, SINÄ kasvatat ja SINÄ päätät mitä lapsi kuuntelee, SINÄ olet vastuussa. Ei petri. Mä en juurikaan välitä kyseisestä musiikista (tosin en käännä kanavaa poiskaan jos sielä nygård soi) mutta pitäisin ja pidänkin huolen, ettei mun ipanat moista kuuntele.

[QUOTE="Debra";26460253]Kyllähän tää on ihan totta.. Mutta jotenkin noi "tuhmat" sanoitukset on jotenkin eri asia, kun "sokka irti"-tyyppiset jutut, mitkä tuo selvästi sitä mielikuvaa lapsille, että on hei tosi cool vetää pää ihan täyteen koko kesä jne.[/QUOTE]

Mut sehän on coolia? Kesällä kuuluu olla kännissä!

Mun mielestä lapsien just pitäis kuunnella Petriä ja opiskella niitä asioita mistä se laulaa. Olis kerrankin sukupolvi, joka osais ottaa rennommin ja nauttia elämästä, eikä olis aina sitä vitun niuhottamista ja tiukkapipoista paskaa.

Me ollaan niin pahoja (muoks. tai keskenkasvuisia :p )että kuunnellaan Nygårdia kun lapset ei ole kuulolla..

Mutta meidän vastuuhan tuo nimenomaan on. Jos ei haluta että lapset tuota kuulee niin silloin lapsille ei sitä anneta kuultavaksi.

Enkä mä kellekään mene sanomaan miten kenenkin pitää puhua, laulaa tai muutakaan. Yksinkertaisesti, jos jokin ei sovi lasten silmille tai korville, vien heidät pois. Ja kirosanoista ym. voi lapsia aina tiedottaa että "ne ei ole kivoja sanoja, jätetään se sanomatta ja sanotaan vaikka MÖRRRKÖ!". Tai kuten naapurin tyttö kerran pojalle tokaisi kun tämän suusta tuli joku paha sana että "me kaikki tiedetään noi sanat, mutta niitä ei tarvitse sanoa ääneen".

Viimeksi muokattu:
Joku on vaan unohtanu kasvattaa tuon Petrin... Ei ole ikänä ottanut mitään vastuuta mistään, miksi ihmeessä nyt yhtäkkiä ottaisi siitä mitä hänen musansa tekee...

Ei sillä, minusta saa tehdä ihan mitä musaa tahtoo. Lapsia ei tarvitse kasvattaa sellaseen kukkahattu maailmaan missä tällästä ei vaan tapahdu tai sitä paheksutaan omasta keskiluokkasuudesta käsin. Vaan kaikille lapsille ei anneta eväitä arvioida itse mitään, ja sellasille nyykoordin musa jne. on helvetin vaarallista kamaa.

Yhteistyössä