Petinkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierras

Vieras
Kirjotin eräälle miehelle, tai no useemmalle facebookissa. Ihan kuulumisia, noh, mies sai minut "kiinni" ja on läskyttäny mua siitä asti että mun täytyy ottaa ne pois kaverilistoilta.

Nyt tinkaa tietoa miksi tein niin?? Yritin että kysyin kuulumisia, koska ovat vanhoja tuttujani. Kyselenhän kuulumisia naispuolisiltakin, joita en ole aikoihin nähnyt.

Mies sitten oli lukevinaan että kirjoitin että kirjoitellaan tänne, kukaa ei saa selville.
Siis en todella ole tuommoista kirjottanut, ja nyt se vaatii selitystä miksi noin kirjoitin... Hankala mulla on selitystä antaa kun en tiedä.

Kumpi tässä hermoilee turhaan???7

Olen kuitenkin 100% mieheni, eikä mieleeni tulisi pettää, mutta pitäähän ne mun kaverit mua tyhmänä jos poistan niitä kaverilistoilta...

Jos kuulumisien kysely vanhoilta tutuilta on pettämistä niin mä olen kyllä petännyt miestäni monien, lukemattomien monien kanssa. Voi raukkaa.

Onko sun miehes oikeasti noin mustasukkanen? Saatko sä katsoa kadulla vastaantulijoita? Tai puhua töissä muille ihmisille?

No tuo on aika kaukana pettämisestä... varmaan kaikkien täysjärkisten ihmisten mielestä =). On mullakin jos jotakin vanhaa ala-asteen luokkakaveria listoilla eikä mieheni pitäisi mitenkään outona, jos kyselisin kuulumisia. Aika höntti mies sulla...

Aika sairasta toi miehes touhu sanoisin minä. Siis menee toi mustasukkaisuus sairauden puolelle. SINÄ ET PETÄ; KYLLÄ NYT ON MIEHESSÄ VIKA, ite laittaisin kyllä vaihtoon. Kamalaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
onko sillä ukolla itsellään jotain salattavaa?

jaa-a, no en ainakaan usko. luotan mieheeni täysin, eikä mua haittaa vaikka kävis jonkun luona vaikka iltaa istumassa.

me käytiin asian tiimoilta terapiassakin ja siellä ehdotti se terapeutti että ottaisin kaikki "ei ystävät" (miehet) pois puhelimesta, mesestä ja facebookista jne, että pidän vain yhteyttä tosi ystäviini.
Sanoin silloin että voin niin tehdä, mutta myöhemmin minusta se oli järjetöntä.
En vain ole kenenkään kanssa ollut tekemisissä, vasta kuin nyt...... Tuntu että vasta pidettiin yhetyttä ja yhtäkkiä minä katoan kuin savuna ilmaan.

nyt olen sitten valehteleva, kun lupaan ja sitten petänkin sen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
me käytiin asian tiimoilta terapiassakin ja siellä ehdotti se terapeutti että ottaisin kaikki "ei ystävät" (miehet) pois puhelimesta, mesestä ja facebookista jne, että pidän vain yhteyttä tosi ystäviini.
.

aika kummallinen ohje terapeutilta :o

jälkeenpäin ajateltuna kyllä.
mutta mies myöntää olevansa mustasukkainen ja terapeutin mielestä minä ruokin sitä. no joo, ehkä, kun kerron mitä juttelin sen ja sen kanssa, mutta ...

jaa-a, no en ainakaan usko. luotan mieheeni täysin, eikä mua haittaa vaikka kävis jonkun luona vaikka iltaa istumassa.

En vain ole kenenkään kanssa ollut tekemisissä, vasta kuin nyt...... Tuntu että vasta pidettiin yhetyttä ja yhtäkkiä minä katoan kuin savuna ilmaan.

Anteeksi siis terapeutti kehoitti poistamaan.
Siinä terapeutti jolle en uudestaan menisi enkä kellään suosittelisi.
On se kumma ettei ihmisillä saa tuttavia ja kavereita olla.
ja ettei toiselle sukupuolelle saisi vahingossakaan jutella ilman pelkoa jostain halvatun konfliktista.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Anteeksi siis terapeutti kehoitti poistamaan.
Siinä terapeutti jolle en uudestaan menisi enkä kellään suosittelisi.
On se kumma ettei ihmisillä saa tuttavia ja kavereita olla.
ja ettei toiselle sukupuolelle saisi vahingossakaan jutella ilman pelkoa jostain halvatun konfliktista.

näin minäkin olen ajatellut. sitä luottaa tai ei. jos halu on pettämään niin menenhän vaikka kyyhkyun selässä

.

aika kummallinen ohje terapeutilta :o

jälkeenpäin ajateltuna kyllä.
mutta mies myöntää olevansa mustasukkainen ja terapeutin mielestä minä ruokin sitä. no joo, ehkä, kun kerron mitä juttelin sen ja sen kanssa, mutta ...

jos joku on mustasukkainen niin ei siihen auta mikään kavereiden karsiminen tai muu vastaava vaa nsen mustasukkaisen ihmisen oman asenteen muutos. Joka kyllä vissiin harvoin onnistuu.

Mutta mustasukkainen voi olla vaikka lähikaupan kalatiskin pojasta jos niikseen tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ja kuinkakohan vanha olit??

no kuule 35.
no kun kuulen tästä minun "pettämisestä" ja mies paljoudesta niin alkaa tässä oma usko loppua. Että olenko todella ainoa jolla mies puolisia tuttuja.

Et todellakaan ole ainoa jolla on miespuolisia tuttuja, mutta ei minun miestäni ainakaan kiinnosta pätkääkään kenen kanssa esim. fb:ssa kirjottelen. Todella ylireagointia mmieheltäsi.

kiitos kovasti.
onhan tämä raskasta mutta rakastan miestäni yli kaiken ja onhan meillä hyviäkin hetkiä, enemmän kuin "pahoja". Mutta mies kertoi ettei ole voinut olla onnellinen kun en poista nimiä.
kuulemma petin lupauksen.

olimme erossa siis hetken, ja osa miehistä on tuttuja siltä ajalta, ei mitään naima kavereita mutta niin, tuttuja. Tutustunut ehkä baarissa, kaverien kautta jne.
mutta olisihan minulla ollut valta mennä niiden kanssa, mutta valitsin mieheni.

Vaikeapa tuohon oikeen mitään sanoa. Kun lukee nuo niin miksi olet luvannut poistaa? ja kuitenki sitte kirjoittelet "kaverielle" ja ilmeisesti niin ettei miehesi ainakaan tienyt siitä? Ei kait sekään ihan oikeen varmaan ole? Ja kukapa meistä tietää sitten mitä olet kirjoittanu jos miehesi jotain muuta sieltä on lukenu. Terapiasta sen verran että tuskin se ainut asia oli mistä siellä olette puhuneet kuin ystävien poisto. Joku syy kait sinne menoon on ollut? Josta sitten tuollainen ehdotus on syntynyt. Olitte erossa .. oliko tätä pettämistä sitten aiemmin vai mistä ero tullut? Miehessä kaikki vika ollu? Miksi palasitte yhteen jos nuin vaikeaa on? Ei kaikki nuin mustavalkoista ole kuin mitä tuosta keskustelusta pääsee jyvälle. On helppo tuomita ihmisiä kun ei tiedä kaikkea... mutta kait tämä palsta sitä varten on että voi itselleen jotain apua hakea. Nuokin asiat ois varmaan hyvä selvittää sen miehen kans eikä täällä. tuskin miehesi näitä käy lukemassa vai käykö?

Niin ei kuulumisten kysely pettämistä ole. Mutta kyllä tuossa tarinassa taitaa olla muutakin taustalla. Ei terapiassa käydä ihan turhan takia eikä päädytä poistamaan kavereita sen takia. Ja kun ei niitä poistamisia sitten ole ollut, vaan ilmeisesti päin vastoin kun "kiinni" on jääny, niin kait se sitte "ruokkii" miestä kun jotain muuta kautta ilmeisesti on asiasta saanu tietää. Mutta empä puutu enenpää asioihin kun en voi tietää mitä taustalla on...

Pitää tietysti ymmärtää terapeuttia sikäli, että hän on nähtävästi miettinyt miten saisi korjattua parisuhdettanne. Ihmisten luonnetta ei voi muuttaa, käyttäytymistä voi jonkin verran ja toisen tunteet voi ottaa huomioon.

Kait tänne jotain pitäisi kommentoida kun kerta linkkiä tänne laittoi. Ei asiat ihan nuin yksiselitteisiä ole. Taustalla on paljonkin ja ero siitä sitten tuli. Tietyistä asioista sovittiin paluun myötä ja käytiin terapiassa. Ennekaikkea rehellisyydestä ja siitä ettei selän takana enää tehdä mitään toisen tietämättä ettei tulis näitä "kiinni" jäämisiä tai puheluita "kavereiden" vaimoilta tai exilta. Jotka sitten ap jälkeenpäin myöntäny. Ja osaan tosiaan lukea. Ensin olin kuulemma käsittäny väärin ja sitte kun kysyy että mitä sitte tarkoittaa...ei enää muista mitä on kirjoittanu niin ainakin sanoo. Ja ap vakuutellu ettei ole missään tekemisissä näiden "kavereiden" kans ja siihen olen luottanu ja aikoi kertoa jos on??? Näin ei sitte käyny vaan justiin niin kuin ei olis pitäny...kyllä siinä luottamus on kovilla. En enempää tänne tilitä... ei ole oikea paikka ratkaista näitä asioita. Kun täällä ei porukka tiedä kuin murto-osan asioista.

Yhteistyössä