Alkuperäinen kirjoittaja Vierras:
Kirjotin eräälle miehelle, tai no useemmalle facebookissa. Ihan kuulumisia, noh, mies sai minut "kiinni" ja on läskyttäny mua siitä asti että mun täytyy ottaa ne pois kaverilistoilta.
Nyt tinkaa tietoa miksi tein niin?? Yritin että kysyin kuulumisia, koska ovat vanhoja tuttujani. Kyselenhän kuulumisia naispuolisiltakin, joita en ole aikoihin nähnyt.
Mies sitten oli lukevinaan että kirjoitin että kirjoitellaan tänne, kukaa ei saa selville.
Siis en todella ole tuommoista kirjottanut, ja nyt se vaatii selitystä miksi noin kirjoitin... Hankala mulla on selitystä antaa kun en tiedä.
Kumpi tässä hermoilee turhaan???7
Olen kuitenkin 100% mieheni, eikä mieleeni tulisi pettää, mutta pitäähän ne mun kaverit mua tyhmänä jos poistan niitä kaverilistoilta...
"vanhoja tuttuja"=mitä? Panotuttuja? Vanhoja miesystäviä? Vai oikeesti vaikka vanhoja luokkakavereita, joihin ei mitään?
Jos ne on panotuttuja, niin oon ihan samaa mieltä. Pois listoilta tollaset, joiden kuulumiset ei oikeesti ees ketään kiinnosta loppupeleissä.
Ja ootko siis ns. chattailly, vai kommentoinu seinälle? KOmmentoi jatkossa seinälle, niin voit tekstit näyttää. Sanoiko hän tässä sulle saman tien, et mitäs tollasta kirjottelet? Koska tällöinhän voit suoraan näyttää sen tekstin. Jos et näyttänyt tämmöisessä tilanteessa, niin sittenhän siinä o ntosiaan voinut lukea mitä vain..minä kun en ite viitti uskoa vain yhtä puolta tarinaa =) Jos taas jälkikäteen mesos, niin sithän se on vaikeampaa...
Tätä ilmeisesti tapahtuu aika usein? Ehkä hän on alkanut ihmetellä, kun ei seura kelpaa vaan naputellaan se vapaa-aika muiden miesten kanssa.
Eli ehkä hän ei ole mustis noista ite ihmisistä, vaan siitä ajasta. Ite ainakin monestikki älähän miehelle, kun istuu koneella..sama se mitä tekee. Koska ärsyttää yksinkertaisesti se koneella istuminen, ku voitais viakka yhdessä tehdä jotain. Eli voi olla kyse tästäki..
Jatkossa voit ihan hyvin näyttää ne tekstit..jos hän on lukenut väärin, niin on lukenut väärin. Jos sulla ei ole salattavaa, niin vaikka koko maailma voi lukea ne tekstit ja täts it.
En nyt tosta mitään numeroa nostais. Mutta jos ne on jotain entisiä panoja, niin kattelisin peiliin. Moni ku sallii itseltänsä vaikka mitä käytöstä, mutta ei omalta kumppaniltaan.