petin..:( :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Uskomatonta.. minä, joka oon pitänyt itseäni aina luotettava kumppanina,, jopa halveksinut pettäjiä :( En ymmärrä, miten saatoin tehdä niin... Ei siis mitään suunniteltua, mut baarireissun jälkeen olin lähtenytkin miehen matkaan. Kaikista pahinta ehkä on, että sekä minulla että tällä miehellä on perhe :( :(

Vaikeaa jopa itselle, varmasti todella vaikeaa miehelleni, kun saan tilaisuuden kertoa. En siis ole tieten tahtoen salannut, vaan mies on ollut poissa kotona muutaman päivän. Vihaan itseäni ja syystä..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Uskomatonta.. minä, joka oon pitänyt itseäni aina luotettava kumppanina,, jopa halveksinut pettäjiä :( En ymmärrä, miten saatoin tehdä niin... Ei siis mitään suunniteltua, mut baarireissun jälkeen olin lähtenytkin miehen matkaan. Kaikista pahinta ehkä on, että sekä minulla että tällä miehellä on perhe :( :(

Vaikeaa jopa itselle, varmasti todella vaikeaa miehelleni, kun saan tilaisuuden kertoa. En siis ole tieten tahtoen salannut, vaan mies on ollut poissa kotona muutaman päivän. Vihaan itseäni ja syystä..

turha katua kun on paskat jo housussa.

Hei, otapa yhteyttä vaikka Sexpoon! http://www.sexpo.fi/

Just olin Sexpon terapeutin pitämässä koulutuksessa jossa puhuttiin pettämisestä. Oli tositosi hyviä pointteja! Ja tosi rohkaiseva esitelmä: pettäminen ei merkitse suhteen loppumista, kriisiä kyllä, mutta se voi jopa vahvistaa suhdetta loppujen lopuksi kun syvemmällä olevia syitä pääsee työstämään!

Tsemppiä ja rohkeutta!

Se, mitä ei tiedä ei satuta. Mitä hyödyt kertomisella, saat purettua omatuntoasi ja toiselle huonon mielen? Pida juttu onceinthelifetime-kokemuksena ja omana tietonasi?

Hyvä kuitenkin, että aiot kertoa miehellesi. Sitä kun on niitäkin, jotka salailevat pettämisiään ja jatkavat niinkuin ei mitään olisi tapahtunut.
Ehkä sinun kannattaa miettiä miksi käyttäydyit noin?! Oletko onnellinen nykyisessä parisuhteessasi?

Alkuperäinen kirjoittaja Maaria -76:
Hei, otapa yhteyttä vaikka Sexpoon! http://www.sexpo.fi/

Just olin Sexpon terapeutin pitämässä koulutuksessa jossa puhuttiin pettämisestä. Oli tositosi hyviä pointteja! Ja tosi rohkaiseva esitelmä: pettäminen ei merkitse suhteen loppumista, kriisiä kyllä, mutta se voi jopa vahvistaa suhdetta loppujen lopuksi kun syvemmällä olevia syitä pääsee työstämään!

Tsemppiä ja rohkeutta!

kyllä se loppua merkitsee. itse heittäisin akan pihalle samantien jos tollasta kertoisi!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja tavarat perässä!

Tuolla sinulle jotain apua http://www.vaestoliitto.fi/toimiva_parisuhde/tietoa_parisuhteesta/uskottomuudesta/sinulle_uskoton/

Itse en kyllä kertoisi. Se, mitä toinen ei tiedä, ei häntä loukkaa, eikä olisi tarpeen loukata toista vielä lisää kertomalla. Mutta sinun toimintamallisi voi ja saa olla erilainen.

Miksi lähdit jos olet aina pettäjiä halveksinut?? Ja on varmaan turha kysyä että kannattiko??
Voi sitä baarissa käydä ilman että on vilkuilemassa muita miehiä/naisia siellä. Etenkin jos on ONNELLINEN, hyvinvoiva parisuhde ja perhe kotona.
Sori mut en tajuu just noita "en tiedä miks tein sen" tai "se vaan tapahtu" vastauksia ja puolusteluja...

Hei oikeesti, suhdetta ei todellakaan kannata heittää mäkeen yhden pettämiskerran jälkeen! Hukkaan menee! Tää Sexpon terapeutti NIMENOMAAN luetteli yhtenä tyypillisenä myyttinä että suhde muka olisi aina mennyttä kalua jos jompikumpi pettää. Se ei todellakaan ole!

Mutta kannatan kyllä kertomista. Se voi pelastaa suhteen monessakin mielessä. Mutta soita vaikka tuonne Sexpon neuvovaan puhelimeen, siellä voi olla hyviä neuvoja!

Minusta on reilua, et mieheni itse saa valita haluaako jatkaa kanssani vai ei. Siksi kertomatta jättäminen ei ole vaihtoehto.. Olen onnellinen, pitkä, rikas liitto jo takana ja monesta vaikeasta asiasta on selvitty puhumalla, mut tämä on eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se, mitä ei tiedä ei satuta. Mitä hyödyt kertomisella, saat purettua omatuntoasi ja toiselle huonon mielen? Pida juttu onceinthelifetime-kokemuksena ja omana tietonasi?

Olen samaa mieltä. Sinuna en kertoisi. Tehty mitä tehty! Käy juttu mielessäsi läpi ja mieti miksi näin kävi? Mutta jos olet tosiaan onnellinen miehesi kanssa, anna asian olla.

Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:
kyllä se loppua merkitsee. itse heittäisin akan pihalle samantien jos tollasta kertoisi!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja tavarat perässä!
No my ass. Just tätä kyseistä esitelmää oli pitämässä parisuhdeterapeutti jolla oli KYMMENIEN vuosien kokemus pariterapiasta. Ehkäpä se tietää vähän paremmin.

Ja sun asenteellasi ei taida onnistua kestävä parisuhde ilman pettämisiäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miksi lähdit jos olet aina pettäjiä halveksinut?? Ja on varmaan turha kysyä että kannattiko??
Voi sitä baarissa käydä ilman että on vilkuilemassa muita miehiä/naisia siellä. Etenkin jos on ONNELLINEN, hyvinvoiva parisuhde ja perhe kotona.
Sori mut en tajuu just noita "en tiedä miks tein sen" tai "se vaan tapahtu" vastauksia ja puolusteluja...

Niin.. samaa mietin minäki. Kun ukkomiehet baareissa on niitä pahimpia vonkaajia..

Hei oikeesti, suhdetta ei todellakaan kannata heittää mäkeen yhden pettämiskerran jälkeen! Hukkaan menee! Tää Sexpon terapeutti NIMENOMAAN luetteli yhtenä tyypillisenä myyttinä että suhde muka olisi aina mennyttä kalua jos jompikumpi pettää. Se ei todellakaan ole!

Mutta kannatan kyllä kertomista. Se voi pelastaa suhteen monessakin mielessä. Mutta soita vaikka tuonne Sexpon neuvovaan puhelimeen, siellä voi olla hyviä neuvoja!

Hyviä neuvoja! Soita ihmeessä!

Minustakin pitää kertoa, se on pohja luottamukselle jos haluat vielä jatkaa. Kauheaa olisi, jos se pohja putoaisi yhtäkkiä pois kun asiat alkavat jo näyttää hyvältä, kun mies saisi tietää. Jutut nimittäin kulkevat. Ja tauditkin...

Alkuperäinen kirjoittaja yksi:
Itse en kyllä kertoisi. Se, mitä toinen ei tiedä, ei häntä loukkaa, eikä olisi tarpeen loukata toista vielä lisää kertomalla. Mutta sinun toimintamallisi voi ja saa olla erilainen.

just joo, todella reilua pettää ja jättää vielä kertomatta. sillon toinen on tietämättään epärehellisen ja epäluotettavan ihmisen kanssa parisuhteessa. Kyllä sillä toisella osapuolellakin pitäisi olla joku oikeus valita millaisen ihmisen kanssa haluaa elämäänsä elää |O

Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:
No my ass. Just tätä kyseistä esitelmää oli pitämässä parisuhdeterapeutti jolla oli KYMMENIEN vuosien kokemus pariterapiasta. Ehkäpä se tietää vähän paremmin.

Ja sun asenteellasi ei taida onnistua kestävä parisuhde ilman pettämisiäkään.

No mitähän väärää tuossa on jos toinen ei hyväksy pettämistä?? Kyllä mä oon ainaki miehelleni sanonu että jättää ensin ja lähtee sitten muiden matkaan tai kerran narahtaa niin se on siinä. Ei tuollaista tarvi katsella läpi sormien..kerran pettää,aina pettää!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No mitähän väärää tuossa on jos toinen ei hyväksy pettämistä?? Kyllä mä oon ainaki miehelleni sanonu että jättää ensin ja lähtee sitten muiden matkaan tai kerran narahtaa niin se on siinä. Ei tuollaista tarvi katsella läpi sormien..kerran pettää,aina pettää!
Että sinäkö yhden virheen vuoksi uhraat kaiken, mitä teillä on? Kodin, perheen, parisuhteen, vuodet jne.

Ihmiset voivat muuttua ja muuttuvatkin. Kerran pettävä ei petä sen todennäköisemmin uudestaan kuin nolla kertaa pettänyt ensimmäisen kerran.

Oletko kuullut sellaista sanaa kuin anteeksianto?

Yhteistyössä