petin miestäni...ihanan miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maanpinnalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maanpinnalla

Vieras
suudeltiin ja kopeloitiin...ihan samassa talossakin vielä..oli kiinnijäämisen pelkokin,jänitystä.
en ymmärrä itseäni eikä hänkään ymmärtänyt itseään..mikä oikein vie niin lujaa että riskeeraa kaiken että saa tuntea läheisyyttä.
ei siinä muuta tarvittu kuin se että kerroin hänelle tuntevani vetoa ja samassa hän suuteli.antoi suudelman klitorikselle ja nänneillekkin.
oli ihanaa ja tekisin sen uudestaankin.
kaduttaa tietyllä tavalla ja sitten taas ei.
luulen että yksinäisyys minun ja miehen parisuhteessa on tehnyt tämän tunteen haluta syliin...

haukkukaa ja palauttakaa maanpinnalle...

No etkö sä omalta mieheltä saa läheisyyttä?

Äläkä lurki salassa, vaan kerro miehellesi, mikä se tilanne on, että hänkin tajuaa alkaa tehdä jotain asialle.

no juuri tänään otti ihan itse asian puheeksi kun ollaan erkaannuttu..oli hyvä keskustelu mutta olen kai luovuttanut niin kauan sitten että on vaikea korjata tilannetta nyt..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no juuri tänään otti ihan itse asian puheeksi kun ollaan erkaannuttu..oli hyvä keskustelu mutta olen kai luovuttanut niin kauan sitten että on vaikea korjata tilannetta nyt..

Aina kannattaa yrittää. Tsemppiä ny!

kuulosti aika hassulta tuo että: "samassa hän suuteli.antoi suudelman klitorikselle ja nänneillekkin." olitko jo alkajaisiksi alasti, vai mihin ne sun vaatteet yhtäkkiä hävisi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
yritetään joo mutta en kyllä kerro koskaan hänelle mitä olen tehnyt selän takana..
se hetken huuma kun sain sitä läheisyyttä...tilanne oli paha..

No joo, mutta nyt ryhdistäydyt, tulee pidemmän päälle hankalaksi kaikki salailu, joten ei kande ehkä tehdä sitä toisten.

Alkuperäinen kirjoittaja juupa juu:
kuulosti aika hassulta tuo että: "samassa hän suuteli.antoi suudelman klitorikselle ja nänneillekkin." olitko jo alkajaisiksi alasti, vai mihin ne sun vaatteet yhtäkkiä hävisi?

en ollut alasti,oltiin baarissa missä tilanne alkoi ja kun menin nukkumaan niin hän tuli sinne sängyn vieraan,ja oli yöpaita päällä.

Voin kertoa, että varsinkin pitkissä parisuhteissa tunteet ja halut välillä viilenee, mutta älkää hyvät ihmiset sen vuoksi erotko, koska ne tunteet voi palata takaisin, entistä kiihkeempinä! =)

Yhteistyössä