Petin miestäni veljensä kanssa!

Käytiin joulun avauksessa torilla, ja sit vähä shoppailee..
Kotona on jouluverhot keittiössä, joulutabletit pöydällä.. Makkarissa ja olkkarissa jouluvalot.. Mansikkarahkaakin tekaisin tuossa herkutteluun

"Tulkoon joulu kultainen.." :heart:

Pysyis nyt lumetkin jouluun asti niin saatais valkoinen joulu..
Mulle nousi joulufiilis tänään oikee rytinällä :heart:


:saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LepikonHeta:
Virittelin tänään jouluvalot, mies pyöritteli päätään. Vieläkö uskaltaisi joululauluja pimenevässä illassa kuunnella, kera glögin :xmas:
mie oon kuunnellu jo novan jouluradiota sellasen n. viikon ajan.. mies pitää mua ihan sekopäänä :ashamed:
 
Rukoilijasirkka
Määki haluisin jo jouluvalot. Olin aikeissa laittaa lyhtykukkia niiden valojen päälle, lyhdyksi silleesti.

Tänään tein pipareita yksiin pikkujouluihin, laitoin mausteita kolmanneksen enemmän ku ohje sanoo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mitä tähän pitäis vastata? "Voi kun hienoa, oletpa reipas"?
ei vaan ois kiva kuulla miten muilla on jo joulujuttuja kotosalla.. tms.. kerroimpahan vaan omasta päivästäni.. onse muilla "turhempiakiN" aloituksia ja vastauksia satelee kamalasti.. tuntuu se kurjalta ku ei vastata ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Määki haluisin jo jouluvalot. Olin aikeissa laittaa lyhtykukkia niiden valojen päälle, lyhdyksi silleesti.

Tänään tein pipareita yksiin pikkujouluihin, laitoin mausteita kolmanneksen enemmän ku ohje sanoo.
oi :p mie ajattelin paistaa joulutorttuja :)
 
jensku
Me ollaan enää viikko Suomessa ja sit lähdetään reissuun josta kotiudutaan just jouluksi.
Joten käytiin hakemassa tekokuusi ja koristeet tuohon valmiiksi ja laitetaan kuusi kauniiksi ennen kuin lähdetään reissuun :) On sitten mukava tulla kotiin, kun on jo joulu tehty ns valmiiksi. Lahjat tarvii laittaa kuusen lähettyville osittain valmiiksi niin on sitten helppo yöllä sujauttaa ne kuusen alle aamuksi lapsia odottamaan.
Anoppi on varmaan tänäkin vuonna kultainen ja paistaa meille kinkun valmiiksi. Ainoastaan joulutorttuja ja pipareita tehdään sitten aattopäivänä lasten kanssa. Muutoin ruokapuoli on kunnossa, kiitos molempien meidän vanhemmille.
 

Yhteistyössä