Petin miestäni naapurimme kanssa!

  • Viestiketjun aloittaja pettäjänainen
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tiili";26320824]Minua oikeastaan kiinnostaa tietää, miten te päädyitte kahvittelusta sänkypuuhiin. Kumpi teki aloitteen?
[/QUOTE]

No ihan samaa just mietin. Ja oletteko miten paljon noin muuten tekemisissä. Olitko aiemmin ihastunut mieheen? Missä sun lapset ja mies oli sillä aikaa?
 
pettäjänainen
[QUOTE="tiili";26320824]Minua oikeastaan kiinnostaa tietää, miten te päädyitte kahvittelusta sänkypuuhiin. Kumpi teki aloitteen?

Mä en jaksa sun valintoja arvostella, jokainen on oman onnensa seppä ja tekee itse päätöksensä.[/QUOTE]

Mies istui keittiöntuolilla ja minä kävelin hänen eteensä ja laitoin hänen kätensä mun lantiolle, mies nousi tuolilta ylös ja suuteli. Siitä se sitten lähti.
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja pettäjänainen;26320861:
Mies istui keittiöntuolilla ja minä kävelin hänen eteensä ja laitoin hänen kätensä mun lantiolle, mies nousi tuolilta ylös ja suuteli. Siitä se sitten lähti.
Muahhhahaa!!!! ihankuin jostain sinä&minä lehdestä novelli... heheheheh tai vielä parempi. Regina "naisen unelmia"
Ihan jees tarina! :D
 
Ootko kenties ihastunut vai miks teit niin? Ehdotteliko mies ja miten te seksiin ihan ekalla kerralla päädyitte?
Missä sun oma mies ja lapset sillä aikaa oli? Entä naapurin miehen?

Enpä ole yhtään sen parempi arvostelemaan, olenhan itsekkin "pettänyt" miestäni. Asuttiin vielä yhdessä, mutta oltiin erottu jo..
 
pettäjänainen
No ihan samaa just mietin. Ja oletteko miten paljon noin muuten tekemisissä. Olitko aiemmin ihastunut mieheen? Missä sun lapset ja mies oli sillä aikaa?
Näemme usein, takapihamme ovat vieretysten. Ihastusta on ollut jo aiemmin. Mies on hyvännäköinen ja nuorekas, miehekäs. Mies oli töissä ja lapset hoidossa. Käyn koulua, joten joskus päivät koulussa ovat rikkonaisia ja lyhyitä. Olen käyttänyt muutaman sellaisen päivän pihan kunnostukseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pettäjänainen;26320921:
Näemme usein, takapihamme ovat vieretysten. Ihastusta on ollut jo aiemmin. Mies on hyvännäköinen ja nuorekas, miehekäs. Mies oli töissä ja lapset hoidossa. Käyn koulua, joten joskus päivät koulussa ovat rikkonaisia ja lyhyitä. Olen käyttänyt muutaman sellaisen päivän pihan kunnostukseen.
No jos miehesi ei ihan idiootti ole, niin ei mene kauaa kun se tajuaa mitä peliä pelaatte. Jos noin usein on tekemisissä niin siinä on aika hankala olla ihan kuin ei mitään oman puolisonkin paikalla ollessa jos on ihastusta ilmassa ja miettii mielessään miten hyvä pano naapuri on.
 
pettäjänainen
Ootko kenties ihastunut vai miks teit niin? Ehdotteliko mies ja miten te seksiin ihan ekalla kerralla päädyitte?
Missä sun oma mies ja lapset sillä aikaa oli? Entä naapurin miehen?

Enpä ole yhtään sen parempi arvostelemaan, olenhan itsekkin "pettänyt" miestäni. Asuttiin vielä yhdessä, mutta oltiin erottu jo..
No mistä sen tietää ollaanko me miehen kanssa "luodut toisillemme", koska haluan muitakin miehiä. Tai en muita, vaan tätä naapurin miestä. Totta on että vaikeeta tulee olemaan. En halua menettää kaikkea mitä mulla on. Enkä halua satuttaa miestä, mutta... Taidan antaa asioiden mennä omalla painollaan.
 
pettäjänainen
No jos miehesi ei ihan idiootti ole, niin ei mene kauaa kun se tajuaa mitä peliä pelaatte. Jos noin usein on tekemisissä niin siinä on aika hankala olla ihan kuin ei mitään oman puolisonkin paikalla ollessa jos on ihastusta ilmassa ja miettii mielessään miten hyvä pano naapuri on.
Totta. Eipä siinä himoissaan tullut paljon ajateltua. Ei me nyt tästä poiskaan sen takia muuteta.
 
"vieras"
Voi voi. Harmillista sinulle. Kun miehesihän taitaa elämäsi tällä hyvällä alueella kustantaa (kun olet kerran noin nuori ja opiskeletkin vielä). Kohta saatat olla opiskeleva yh, eikä enää ole miehen rahoja, joilla elää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pettäjänainen;26321222:
Typerä kysymys, mutta mistä se sitten voi johtua,että oman miehen kanssa ei ole tullut mutta toisen miehen kanssa kyllä?
No kun miehiä on erilaisia. Eri tavalla varustettuja ja eri tavalla varusteitaan käyttäviä.

Lisäksi ei sovi unohtaa henkistä puolta. Jos seksi oman miehen kanssa on tuttua ja tylsää, ja vieraan miehen kanssa taas kaikkea muuta, niin ei ihme jos se jälkimmäinen maistuu makeammalle.
 
pettäjänainen
No kun miehiä on erilaisia. Eri tavalla varustettuja ja eri tavalla varusteitaan käyttäviä.

Lisäksi ei sovi unohtaa henkistä puolta. Jos seksi oman miehen kanssa on tuttua ja tylsää, ja vieraan miehen kanssa taas kaikkea muuta, niin ei ihme jos se jälkimmäinen maistuu makeammalle.
Oman miehen kanssa on kyllä viime aikoina ollut tuttua ja tylsää. Aika samanlailla ovat varustettuja. Olen kyllä henkisesti ollut onneton viimeisen vuoden verran. Ehkä siksi ihastuin toiseen. Täähän voi olla vaan niitä suhteen alamäkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pettäjänainen;26321360:
Oman miehen kanssa on kyllä viime aikoina ollut tuttua ja tylsää. Aika samanlailla ovat varustettuja. Olen kyllä henkisesti ollut onneton viimeisen vuoden verran. Ehkä siksi ihastuin toiseen. Täähän voi olla vaan niitä suhteen alamäkiä.
Nope, kyllä toi ihan lähtölaskentaa on. Suhteen alamäessä otetaan asia ensin puheeksi oman puolison kanssa ja yritetään yhdessä miettiä miten saataisiin suhde parannettua. Ei mennä nussimaan naapurin kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
pettäjänainen
Nope, kyllä toi ihan lähtölaskentaa on. Suhteen alamäessä otetaan asia ensin puheeksi oman puolison kanssa ja yritetään yhdessä miettiä miten saataisiin suhde parannettua. Ei mennä nussimaan naapurin kanssa.
Olen miehelle sanonut muutaman kerran, että en halua elää näin. Ei olla sen kummemmin keskusteltu. Olen myös kysynyt mieheltä onko se onnellinen näin. Sanoo aina että on onnellinen vaikka luulen että ei ole. No kumminkaan en halua erota. Katsotaan mitä aika näyttää. Onneksi aloitin tämän ketjun. Sain mietittyä mitä haluan.
 
"vieras"
Minä taisin 22-vuotiaana painella baanalla, asuin ulkomailla ja tein kaikkea hullua :) Ei ollut esteenä taloa, omaisuutta, ukkoa tai lapsia. Kannattaa miettiä, että missä iässä sitä sitoutuu.
 
pettäjänainen
Arvelin itse että se johtuu iästäni. Olen kuitenkin nuori ja kaunis. Ehkä en alitajuisesti vielä tahdo tuolla "muoriksi". Aiemmin olen silmillä himoinnut naapurini 19-vuotiasta poikaa. Upea ilmestys, enkä malta odottaa että hän paidatta tekisi pihatöitä. Voi mennä todella monimutkaiseksi kuvioksi kun en kuitenkaan aio jättää miestäni.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pettäjänainen;26321590:
Arvelin itse että se johtuu iästäni. Olen kuitenkin nuori ja kaunis. Ehkä en alitajuisesti vielä tahdo tuolla "muoriksi". Aiemmin olen silmillä himoinnut naapurini 19-vuotiasta poikaa. Upea ilmestys, enkä malta odottaa että hän paidatta tekisi pihatöitä. Voi mennä todella monimutkaiseksi kuvioksi kun en kuitenkaan aio jättää miestäni.
Anteeksi, mutta missä iässä olet ne muksusi tehnyt? Ja miksi? Onko miehesi vanhempi kuin sinä? Pakko kai olla, kun teillä on talo jne.

Tosiaankin, sinä olet liian nuori. Mutta itsepä olet osasi valinnut. Lapsille vain ikävä, sillä tuolla menolla et saa pidettyä perhettäsi kasassa.
 

Yhteistyössä