Petetty mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raadeltu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:
Katumus taisi tulla kuvioon vasta siinä vaiheessa kun ap ei enää suostunut vedätettäväksi, eli pettäminen jatkuisi ehkäpä edelleen, ellei vaimo olisi jäänyt kiinni. Mistäpä sitä tietää, oliko teko edes ensimmäinen laatuaan, vai ensimmäinen, josta jäi kiinni?

valitettava tosiasia

Sinä se jaksat kipittää mun perässä:/

Kurjaa, jos sinun elämäsi on pettämistä ja pahaa oloa täynnä. Uskopa kuitenkin, että suurin osa ihmisistä ei katkeroidu iäksi kaikesta vanhasta paskasta jota joskus niskaan on satanut. Muistankohan oikein, että olet ollut jo vuosia uudessa suhteessa? Olisi kannattanut työstää ikävät kokemukset ajan kanssa, ettei tarvitsi kaikkea katkeraa kalkkia kaataa muiden päälle. Haurautta ei ole se, että uskaltaa puida ikäviä asioita silloin kun ne vastaan tulevat. Tuo muiden perässä nylkyttäminen sitä vastoin kertoo mm. siitä, että oma minuus on kadoksissa.

Et muista oikein.

Miten ihmeessä voit kuvitella tietäväsi mitään siitä, millaista on petetyksi tuleminen, jos et kerran sitä ole kokenut? Sinun kuvittelusi on juuri sitä - kuvittelua. Jossittelua.

Tietääkseni tänne muuten saa kirjoittaa pyytämättä sinulta erikseen lupaa. Ja koska olet aivan jokaikisessä ketjussa kommentoimassa, on aika vaikeaa välttää osallistumasta samoihin ketjuihin kuin sinä.

"Eilen, 14:07
myrkkysumakki (vierailija)

Minä kyllä otan puolisoani edellenkin huomioon, 15 vuoden jälkeenkin."

Oikein muistin, vuosia, eli 15 vuotta.

Saat tietysti nylkyttää niin paljon kuin haluat, jos se sinulle jotain iloa tuottaa -be my quest!

En ole tainnut mainita, onko minua petetty, vai ei. Se ei mielestäni liity asiaan. Sitä paitsi, moniin asioihin voi eläytyä ja tuntea empatiaa, sympatiaa, inhoa, vihaa ym tunteita, vaikkei niitä olisi kokenutkaan. Ja vielä. Ihmiset kokevat asioita eritavoin. Toiset, mm sinä, yrittävät selittää mustankin valkoiseksi kun totuutta ei uskalleta kohdata.

Btw. en edes lue kaikkia ketjuja, eli en niissä kirjoittelekaan. Jos vaikka jatkossa lukisinkin, niin älä ota siitä lisäpaineita :))

"Eilen, 14:07
myrkkysumakki (vierailija)

Minä kyllä otan puolisoani edellenkin huomioon, 15 vuoden jälkeenkin."

Oikein muistin, vuosia, eli 15 vuotta.

Saat tietysti nylkyttää niin paljon kuin haluat, jos se sinulle jotain iloa tuottaa -be my quest!

En ole tainnut mainita, onko minua petetty, vai ei. Se ei mielestäni liity asiaan. Sitä paitsi, moniin asioihin voi eläytyä ja tuntea empatiaa, sympatiaa, inhoa, vihaa ym tunteita, vaikkei niitä olisi kokenutkaan. Ja vielä. Ihmiset kokevat asioita eritavoin. Toiset, mm sinä, yrittävät selittää mustankin valkoiseksi kun totuutta ei uskalleta kohdata.

Btw. en edes lue kaikkia ketjuja, eli en niissä kirjoittelekaan. Jos vaikka jatkossa lukisinkin, niin älä ota siitä lisäpaineita :))

Miten nykyisen suhteeni kesto ja pettämisen työstö jotenkin liittyvät toisiinsa? Vai kuvitteletko taas omaavasi niitä selvänäkijän kykyjä, joilla kykenet tietämään milloin ja missä suhteessa minua on petetty?

Huoh. Unohdin että sinulla on tuo yliluonnollinen kyky tietää ihmisten asiat paremmin kuin he itse ;D

En ole tainnut mainita, onko minua petetty, vai ei. Se ei mielestäni liity asiaan. Sitä paitsi, moniin asioihin voi eläytyä ja tuntea empatiaa, sympatiaa, inhoa, vihaa ym tunteita, vaikkei niitä olisi kokenutkaan.

Joo. Voin hyvin kuvitella, että on rankkaa vaikka halvaantua.

En silti KOSKAAN voisi sanoa halvaantuneelle "On varmaan mahdotonta päästä tuosta yli ja jatkaa elämäänsä, olisi se ainakin minulle niin kertakaikkisen hirveää huhuhuh. Kyllä nyt on sympatiat ihan puolellasi."

Tällä tasolla on tuo sinun empatiasi, kun asiaa lainkaan kokemattomana kirjoittelet näitä viisauden helmiä: "Kyllä, ihminen voi ja saa olla heikko ja erehtyväinen, mutta jossain menee kaikilla se raja? Systemaattinen, harkittu pettäminen on jotain, mikä olisi erittäin vaikea antaa anteeksi saati unohtaa."

Toivottavasti en koskaan joudu kaltaisesi hyväätarkoittavan hömpän "empatian" kohteeksi.

Sinun (myrkkysumakki) "empatiastasi" sitä vastoin riittää lystiä aika monelle:DDD

Ap, sori, että mopo hiukan karkasi käsistä. Lopetan osaltani mopolla ajelun moottoritiellä tähän ja pysyn asialinjalla.