Petänytkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Masa

Vieras
Sain avopuolisoni kiinni siitä, että on kaverinsa kanssa tuonut vieraita miehiä jatkoille saunomaan ja nyt väittää, että mitään ei tapahtunut. En tiedä mitä pitäisi tehdä? Jättääkö puoliso, kun ei osaa tunnustaa? Ainoa este on kaksi yhteistä lasta mitä ei haluaisi jättää. Millä saan puolisolta totuuden esiin? Ainakaan mun mielestä vieraita miehiä ei pyydetä jatkoille saunomaan, jos ei ole mitään muuta mielessä. Mitä mieltä te muut olette auttakaa!

Ehkäpä sinulla on erilainen moraali kuin avopuolisollans. Itse voin nimittäin hyvin jatkoilla ja viettää saunailtaa miesten ja naisten kanssa ilman että on mitään taka-ajatuksia, ei ole muutenkaan tapana jaella ympäriinsä. Jos itse panet kaikkea mikä liikkuu, se ei tarkoita että avopuolisosi tekisi samoin.

Salailu toki on aika erikoista tuossa tilanteessa.

Minä en sauno koskaan edes oman mieheni kanssa kuin pyyhe päällä ;)

Mutta joo, jos pitää mielleyhtymästä alastomasta vaimostaan alastomien miesten kanssa saunassa, niin mikäs siinä. Jokainen sietää mitä sietää. Kännissä saunominen on varmasti ollut kivaa.

Salailu ei ole erikoista tuossa tilanteessa, jos kumppani kerran on noin mustasukkainen. Mustasukkaiselta pitää salata sekin että jutteli kaupassa vastakkaisen sukupuolen edustajalle, ei-mustasukkaiselle voi kertoa aivan kaiken.

Itse ainakin saunon usein miesporukassa, koska olen monesti saunailtojen ainoa nainen, joka haluaa saunaan. Pitäisikö mun siis saunoa yksin? Kyllä mä mieluummin menen miesten kanssa saunaan, eikä omalla miehelläni ole mitään intoa multa sitä kieltää tai kokea mustasukkaisuutta sen takia.

Välillä olen jopa saunaillan ainoa nainen. Kököttäisinkö siis yksin monta tuntia sillä aikaa kun miehet saunoo?

Ei suomalaisessa sekasaunomisessa ole mitään pahaa, relaa vähän.

Sain avopuolisoni kiinni siitä, että on kaverinsa kanssa tuonut vieraita miehiä jatkoille saunomaan ja nyt väittää, että mitään ei tapahtunut. En tiedä mitä pitäisi tehdä? Jättääkö puoliso, kun ei osaa tunnustaa? Ainoa este on kaksi yhteistä lasta mitä ei haluaisi jättää. Millä saan puolisolta totuuden esiin? Ainakaan mun mielestä vieraita miehiä ei pyydetä jatkoille saunomaan, jos ei ole mitään muuta mielessä. Mitä mieltä te muut olette auttakaa!

Ei kai siinä mitään ole tarvinnut tapahtuakaan, jos avokkisi on sitä mieltä, että teidän suhteenne pitää säilyä, niin tehkää sitten niin. Mutta jos alkaa ylimieliseksi ja saunomiset jatkuu, niin hopeat jakoon vain.

Viimeksi muokattu:
Ei voi sanoa, että on vain yhtä tapaa saunoa vieraiden miesten kanssa, mutta kyllähän se yleensä tietää edes jonkinmoista viritystä. Varsinkin jos edustajia on parilliset määrät. Onhan tuota tullut saunottua vieraassa seurassa ja tasan tarkkaan se on johtanut mihin on johtanut. Ei tarvita kristallipalloa tajutakseen kuvion.

Mietipä ite: jos sinä kaverisi kanssa päättäisitte saunoa parin baarista poimitun naisen kanssa, niin mitäpä ajattelet mielessänne olevan tuolloin? Entä mitä ajattelisit puolisosi ajattelevan tilanteesta? Tuskinpa selkään taputtelisi, että "kaikkienhan tarvitsee joskus peseytyä".

Sinkuilla voi olla sekasaunailtoja ilman suurempia orgioita tai sitten jos ei ole kovin hehkeä tapaus, niin tuskinpa vaaraa on seksuaalisille viritteille. Mut parisuhteessa ja hemaisevana tapauksena tilanne voipi olla toinen...

No mitäpä voisit tehdä? Jos haluat lasten vuoksi jatkaa niin unohda tapaus. Totuutta et saa esiin kaivelemalla, kiusaat vain itseäsi. Aseta naisellesi rajat äläkä ulise. Vaadi häneltä sukupuolitautitestit jos pelottaa. Tai ryhdy itsekin saunomaan vieraiden naisten kanssa. Voitte ottaa sen molemminpuoliseksi käytännöksi. Ikään kuin spice up your life -tyylisenä ratkaisuna. Ei se järvi soutamalla kulu kuitenkaan.

Älä nyt avioerosta ala ainakaan puhumaan! Suhteellisuudentajua, hyvä mies.

Ymmärrän toki, että asetelma saattaa sinua vähän nyppiä, jos itse et ole moista harrastanut ainakaan ilman "taka-ajatuksia". Voin silti naisena ihan hyvin kuvitella, että tytöt ovat päättäneet vähän irroitella. On ihan mahdollista, jopa todennäköistä, että saunomista kummempaa ei ole tapahtunut. Jospa vaimosi ei tunnusta muuta siksi, että mitään ei todellakaan tapahtunut. Ota jutusta ilo irti. Eikö yhtään kiihota ajatus, että joku muu mies on saattanut nähdä ihanan vaimosi alasti ja himoinnut häntä... turhaan.

Onko siellä tosiaan sitten saunottu ihan sekasaunassa? Meidän porukassa saunotaan sekasaunassa vain tuttujen kesken, uusien tuttavuuksien kanssa toki naiset ja miehet erikseen.