K
konkarim
Vieras
Ei se taidoista ole kiinni.Eli et osaa kun vaimoa ei kiinnosta![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei se taidoista ole kiinni.Eli et osaa kun vaimoa ei kiinnosta![]()
Eihän sun tarviikaan kertoa, kyllä sun "kaverit" pitävät huolen, että vaimo saa kuulla. ja sitä paitsi, luuletko, ettei se sun ns. tyttöystävä siellä lörpöttele asioita eteenpäin, kun et säkään malttanut napittaa suutas kii.Tuskin se sitä hyväksyisi, luuletko että ajattelin kertoa.
Todistat koko ajan toisin.Ei se taidoista ole kiinni.
Missähän välissä toi mua pettäis, en osaa hahmottaa. Käy se töissä ja kaupassa, mutta siinäpä se sitten onkin.Eihän ap nyt tuollaista voi uskoa eikä kuvitella
Kiltti kotivaimo vaan![]()
Siinä välissä kun itse puuhaat toisaalla. Teet pettämisen toiselle aika helpoksi.Missähän välissä toi mua pettäis, en osaa hahmottaa. Käy se töissä ja kaupassa, mutta siinäpä se sitten onkin.
Kyllä kavereihin pitää luottoa löytyä ellei ilmene että vuotais ja tyttöystävään myös, tein selväksi mikä on homman nimi jos haluaa mun kanssa olla läheisissä väleissä ja tuntuu haluavan.Eihän sun tarviikaan kertoa, kyllä sun "kaverit" pitävät huolen, että vaimo saa kuulla. ja sitä paitsi, luuletko, ettei se sun ns. tyttöystävä siellä lörpöttele asioita eteenpäin, kun et säkään malttanut napittaa suutas kii.![]()
Missähän välissä toi mua pettäis, en osaa hahmottaa. Käy se töissä ja kaupassa, mutta siinäpä se sitten onkin.
Ei pidä paikkaansa, vaimo pyörittää arkea kun teen hommia. Sanotaanko että liikkuva työ mahdollistaa tyttöystävän ilman että sitä kukaan (vaimo) huomais.Siinä välissä kun itse puuhaat toisaalla. Teet pettämisen toiselle aika helpoksi.
Kyllä kavereihin pitää luottoa löytyä ellei ilmene että vuotais ja tyttöystävään myös, tein selväksi mikä on homman nimi jos haluaa mun kanssa olla läheisissä väleissä ja tuntuu haluavan.
mä ajattelin sitten avautua kaverille tästä, koska ajattelin että tää on miehelle ihan normielämää. kaveri menikin jotenkin lukkoon siinä ja alkoi sanoa että mun pitäs tunnustaa vaimolle että voin eheytyä. Vittu että en uskonut korviani ja purskahdin väkisin nauruun. En ole tiennyt että kaveri oli tollanen tiukkapipo ja aloin jo miettiä oisko uskovainen. Vaikuttanut ihan hyvältä tyypiltä, mutta reaktio kyllä sai näkemään ton jannun uudessa valossa. Mä nyt kuitenkin sanoin kohtealiaasti kun sain naamani peruslukemille, että ei kiitos, en aio tunnustaa, vaan jatkan elämää ja pidän tyttöystävän erillään perhe-elämästä ja vaimosta, se saa riittää. Kaveri meni sen jälkeen aika hiljaiseksi ja ei enää viihtynyt kauaa seurassani. Voin toisaalta ymmärtää, se on ollut muijansa kanssa vasta vuoden päivät, tavallaan vielä "kuherruskuukausi" päällään. Eiköhän toi tokene järkytyksestään kun takana on vuosia sellaset 18 kuten meikäläisellä.
Saas kattoo näänkö tota kaveria vähään aikaan.
En mä näe niitä nytkään päivittäin, riippuu ihan työvuoroista.Vaikka siellä töissä jos siellä on miehiä tai "kauppareissulla".
Muista kuitenkin aina että tuossa on myös lapset ja niiden elämä sekä sinunkin elämä lasten kanssa vaakakupissa jos sattuukin ero tuleen.
Tuskin voisit eron jälkeen enää olla joka päivä yntä paljon lastesi kanssa tai näkisit heitä päivittäin. Vaikka olisi joku vuoroviikkokin, silti viikko aina erossa lapsista. Muulla tapaamisjutulla vielä vähemmän.
Voitko suomentaa?Todistat koko ajan toisin.
Kyllä kavereihin pitää luottoa löytyä ellei ilmene että vuotais ja tyttöystävään myös, tein selväksi mikä on homman nimi jos haluaa mun kanssa olla läheisissä väleissä ja tuntuu haluavan.
Ei pidä paikkaansa, vaimo pyörittää arkea kun teen hommia. Sanotaanko että liikkuva työ mahdollistaa tyttöystävän ilman että sitä kukaan (vaimo) huomais.
Ei pidä paikkaansa, vaimo pyörittää arkea kun teen hommia. Sanotaanko että liikkuva työ mahdollistaa tyttöystävän ilman että sitä kukaan (vaimo) huomais.
Voitko suomentaa?
En mä näe niitä nytkään päivittäin, riippuu ihan työvuoroista.
Mutta mä en ole eroamassa, joten tollasta on turha miettiä. Lapset on tärkeintä elämässä kuitenkin oli tilanne mikä oli. Miksi haluat että eroan? Mä rakastan vaimoani edelleen.
En mä näe niitä nytkään päivittäin, riippuu ihan työvuoroista.
Mutta mä en ole eroamassa, joten tollasta on turha miettiä. Lapset on tärkeintä elämässä kuitenkin oli tilanne mikä oli. Miksi haluat että eroan? Mä rakastan vaimoani edelleen.
Eipä juuri muuta kuin seksiä. Tyttöystävä ei ole mikään sieluntoveri, mutta en mä sitä aivojen takia nai.Mitä teidän välillä oikein on?
Eipä juuri muuta kuin seksiä. Tyttöystävä ei ole mikään sieluntoveri, mutta en mä sitä aivojen takia nai.
Ei se noin mene. Kai se on kyllästynyt mun naamaan tms. Ehkä sama toisinpäin. Täytyy sanoa että enemmän ollaan ystäviä eikä aina niitäkään. Miten sen ottaa.Jos vaimoa ei sänky hommat kiinnosta kuin joskus on mies saamaton hutilus. Sorry mutta et vakuuta![]()
Mitäs jos vaimosi tekee samalla tavalla? Toivottavasti hänellä on joku komea, nuori ja isokaluinen hoito aina silloin tällöin. Millaisia ajatuksia se sinussa herättäisi?
Ei se noin mene. Kai se on kyllästynyt mun naamaan tms. Ehkä sama toisinpäin. Täytyy sanoa että enemmän ollaan ystäviä eikä aina niitäkään. Miten sen ottaa.