petän vaimoani melkein viikottain, kaveri meni hiljaseks tästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja konkarim
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuskin se sitä hyväksyisi, luuletko että ajattelin kertoa.
Eihän sun tarviikaan kertoa, kyllä sun "kaverit" pitävät huolen, että vaimo saa kuulla. ja sitä paitsi, luuletko, ettei se sun ns. tyttöystävä siellä lörpöttele asioita eteenpäin, kun et säkään malttanut napittaa suutas kii. (y)

Kun mä avasin tän oli 0 kommenttia ja aattelin, että jaaha.. päivän provo. Katoaa kommentoimattomana historian sivuille ja sitä kautta bittiavaruuteen.

Hetkeä myöhemmin 3 sivua. Mitä vittua nyt taas, Palsta?

• Tykkää
Reactions: Simpukka_81
Eihän sun tarviikaan kertoa, kyllä sun "kaverit" pitävät huolen, että vaimo saa kuulla. ja sitä paitsi, luuletko, ettei se sun ns. tyttöystävä siellä lörpöttele asioita eteenpäin, kun et säkään malttanut napittaa suutas kii. (y)
Kyllä kavereihin pitää luottoa löytyä ellei ilmene että vuotais ja tyttöystävään myös, tein selväksi mikä on homman nimi jos haluaa mun kanssa olla läheisissä väleissä ja tuntuu haluavan.

Missähän välissä toi mua pettäis, en osaa hahmottaa. Käy se töissä ja kaupassa, mutta siinäpä se sitten onkin.

Vaikka siellä töissä jos siellä on miehiä tai "kauppareissulla".

Muista kuitenkin aina että tuossa on myös lapset ja niiden elämä sekä sinunkin elämä lasten kanssa vaakakupissa jos sattuukin ero tuleen.

Tuskin voisit eron jälkeen enää olla joka päivä yntä paljon lastesi kanssa tai näkisit heitä päivittäin. Vaikka olisi joku vuoroviikkokin, silti viikko aina erossa lapsista. Muulla tapaamisjutulla vielä vähemmän.

Kyllä kavereihin pitää luottoa löytyä ellei ilmene että vuotais ja tyttöystävään myös, tein selväksi mikä on homman nimi jos haluaa mun kanssa olla läheisissä väleissä ja tuntuu haluavan.

Onhan tuo nyt ihan normihomma että kunnon alfauroksella on paljon muitakin naisia kuin vihitty vaimonsa. Ihan turha palstan hiekkapimppien on alkaa näin luonnollisesta asiasta kitisemään.

mä ajattelin sitten avautua kaverille tästä, koska ajattelin että tää on miehelle ihan normielämää. kaveri menikin jotenkin lukkoon siinä ja alkoi sanoa että mun pitäs tunnustaa vaimolle että voin eheytyä. Vittu että en uskonut korviani ja purskahdin väkisin nauruun. En ole tiennyt että kaveri oli tollanen tiukkapipo ja aloin jo miettiä oisko uskovainen. Vaikuttanut ihan hyvältä tyypiltä, mutta reaktio kyllä sai näkemään ton jannun uudessa valossa. Mä nyt kuitenkin sanoin kohtealiaasti kun sain naamani peruslukemille, että ei kiitos, en aio tunnustaa, vaan jatkan elämää ja pidän tyttöystävän erillään perhe-elämästä ja vaimosta, se saa riittää. Kaveri meni sen jälkeen aika hiljaiseksi ja ei enää viihtynyt kauaa seurassani. Voin toisaalta ymmärtää, se on ollut muijansa kanssa vasta vuoden päivät, tavallaan vielä "kuherruskuukausi" päällään. Eiköhän toi tokene järkytyksestään kun takana on vuosia sellaset 18 kuten meikäläisellä.
Saas kattoo näänkö tota kaveria vähään aikaan.

Kaverisi taitaa olla vaan kateellinen. Kaikki haluais pettää mutta kaikilla ei oo munaa siihen. Sitte esitetään vaa jotenki moraalisesti parempaa vaikka oikeesti vaa tekis mieli itekki saada vaihtelua elämään. Kyllä miehet tietää.

Vaikka siellä töissä jos siellä on miehiä tai "kauppareissulla".

Muista kuitenkin aina että tuossa on myös lapset ja niiden elämä sekä sinunkin elämä lasten kanssa vaakakupissa jos sattuukin ero tuleen.

Tuskin voisit eron jälkeen enää olla joka päivä yntä paljon lastesi kanssa tai näkisit heitä päivittäin. Vaikka olisi joku vuoroviikkokin, silti viikko aina erossa lapsista. Muulla tapaamisjutulla vielä vähemmän.
En mä näe niitä nytkään päivittäin, riippuu ihan työvuoroista.
Mutta mä en ole eroamassa, joten tollasta on turha miettiä. Lapset on tärkeintä elämässä kuitenkin oli tilanne mikä oli. Miksi haluat että eroan? Mä rakastan vaimoani edelleen.

Ei pidä paikkaansa, vaimo pyörittää arkea kun teen hommia. Sanotaanko että liikkuva työ mahdollistaa tyttöystävän ilman että sitä kukaan (vaimo) huomais.

Niin, liikkuva työ mahdollistaa monta asiaa. Esimerkiksi nuoren komean uroon. Ja arki pyörii kyllä ihan itselläänkin, sitä ei pyörittää tarvitse.

• Tykkää
Reactions: famipala
Mutta mä en ole eroamassa, joten tollasta on turha miettiä. Lapset on tärkeintä elämässä kuitenkin oli tilanne mikä oli. Miksi haluat että eroan? Mä rakastan vaimoani edelleen.

Jos kerran rakastat vaimoasi, niin miten voit pettää häntä?
Miten voit tehdä jotain niin kamalaa ihmiselle jota rakastat? (Ellei olisi provo)

Ei pidä paikkaansa, vaimo pyörittää arkea kun teen hommia. Sanotaanko että liikkuva työ mahdollistaa tyttöystävän ilman että sitä kukaan (vaimo) huomais.

En luottaisi liikaa tuohonkaan.

Vaimosi ehkä saattaa haluta eron kun kiinni jäät.
Saattaa myös kertoa lapsille minkä takia ero tuli. Mutta tuskin sekään sinua kiiinnostaisi vaikka tietäisivätkin syyn joka olisi pettäminen toisen naisen kanssa.

Mitäs jos vaimosi tekee samalla tavalla? Toivottavasti hänellä on joku komea, nuori ja isokaluinen hoito aina silloin tällöin. Millaisia ajatuksia se sinussa herättäisi?

Ei se noin mene. Kai se on kyllästynyt mun naamaan tms. Ehkä sama toisinpäin. Täytyy sanoa että enemmän ollaan ystäviä eikä aina niitäkään. Miten sen ottaa.

Mä en tajua tätä... miks sun vaimolle mukamas riittää, että sillä on hyvä frendi himassa, kun ei se riitä sullekkaan.
Päivänselvää, että sun vaimo panee jotain orhia!

Yhteistyössä