pesukone sossusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
no niin, en osaa korjata tota pesukonetta, eikä mulla ketään ole joka siinä auttaa. työttömänä ollaan, minä + lapsi, joten sossusta saamme uuden. kysynkin nyt vaan pitääkö se ensin ostaa ja viedä kuitti vai saako sieltä rahan etukäteen?

Sossusta saa vain tietyn summan pesukonetta varten, toiset antavat sen sitoumuksena ja toiset rahana. Uutta konetta et sossun rahoilla saa ostettua (paitsi jostain isosta tarjouksesta).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko varmistanut että sossusta saatte uuden ja paljonko se saa maksaa? Usein he antavat tietylle summalle maksusitoumuksen.

siksi kysynkin kun en tiedä. mutta käsin ei tarvitse pestä, sen tiedän. maksusitoumus ei taida kelvata yksityiselle myyjälle, joten siinä tapauksessa uusi. aivan sama kunhan toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Jos kone on korjauskelpoinen, viet sen tietysti korjaukseen. Hyvä tavaton sentään...

Näinpä. Naurettavaa muutenkin että suhtautumistapasi on "kone rikki, sossu maksaa uuden".

bussilla? millä ostan meille ruuat? mulla on 40e rahaa.. ei autoa.

helvetti senttään... mä alan kans sossunasiakkaaksi jos se menee todella noin?!?!? senkun kantaa vain kuitteja, mä haluun uuden mikron, jäätelökoneen, hellan, kuivausrummun... ei ole saatana todellista..!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Jos kone on korjauskelpoinen, viet sen tietysti korjaukseen. Hyvä tavaton sentään...

Näinpä. Naurettavaa muutenkin että suhtautumistapasi on "kone rikki, sossu maksaa uuden".

No se on oma mokasi, että olet hoitanut raha-asiasi noin päin helvettiä. Korjausfirma kyllä hakee koneesi ja tuo sen kotiisi. Ja kotivakuutukseen menee tuokin jos sulla sellaista edes on.

hei idiootti! korjaajan voi kutsua myös kotiin!

Alkuperäinen kirjoittaja vituttaa pummit!:
helvetti senttään... mä alan kans sossunasiakkaaksi jos se menee todella noin?!?!? senkun kantaa vain kuitteja, mä haluun uuden mikron, jäätelökoneen, hellan, kuivausrummun... ei ole saatana todellista..!

pesutupaa ei ole. kerropa millä pesukoneen roudaan korjaukseen? tuletko sinä sen sinne kantamaan? käsin ei tarvitse sinunkaan pyykkiäsi pestä, ei vaikka olisit työtön.
mä olisn onnellinen jos toi kone toimisi, mutta ei. puoli vuotta olen sen kanssa joka viikko tapellut.

Alkuperäinen kirjoittaja pummin vihaaja:

millä rahalla????

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oletko varmistanut että sossusta saatte uuden ja paljonko se saa maksaa? Usein he antavat tietylle summalle maksusitoumuksen.

siksi kysynkin kun en tiedä. mutta käsin ei tarvitse pestä, sen tiedän. maksusitoumus ei taida kelvata yksityiselle myyjälle, joten siinä tapauksessa uusi. aivan sama kunhan toimii.

joka paikassa ei myönnetä ollenkaan, täällä saa kerran kymmenessä vuodessa 300? pesukoneeseen

Alkuperäinen kirjoittaja :):

joka paikassa ei myönnetä ollenkaan, täällä saa kerran kymmenessä vuodessa 300? pesukoneeseen

niin ja vaan lapsiperheet saa

voi jumalauta, soita huomenna sossuun ja kysy sieltä miten he toimivat ja voitko saada avustusta joko korjaukseen tai uuden ostamiseen! Ei se täällä jankuttamalla selviä.

Kiti kiti ja nari nari, pyykit voi pestä käsinkin jonkun aikaa siihen asti, että saat rahaa säästettyä koneen korjaukseen. Pyykinpesukone EI ole itsestäänselvyys tai välttämättömyys.

Alkuperäinen kirjoittaja vituttaa pummit!:

pesutupaa ei ole. kerropa millä pesukoneen roudaan korjaukseen? tuletko sinä sen sinne kantamaan? käsin ei tarvitse sinunkaan pyykkiäsi pestä, ei vaikka olisit työtön.
mä olisn onnellinen jos toi kone toimisi, mutta ei. puoli vuotta olen sen kanssa joka viikko tapellut.

ja pakstimen tarviin...

Mulla korjaaja kävi kyllä ihan kotonani sen korjaamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja elisa:
Kauhistuttaa, miten aikuiset ihmiset eivät saa asioitaan järjestykseen. Mitä jos yhtäkkiä et saisikaan mistään mitään avustuksia?

kelasta ei ole tullut päätöstä työttömyys korvauksesta, kuukausi menty 300e laskut+500e vuokraa. nyt hajosi pesukone, mitä itse tekisit?

Alkuperäinen kirjoittaja pummin vihaaja:

millä rahalla????

eurojahan tässä maassa on jo jokuinen vuosi käytetty.

Yhteistyössä