Pesukone jättää pesuainetta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni

Vieras
mikäköhän on kun pesukone jättää pesuaine läikkiä vaatteisiin? omasta mielestäni en käytä liikaa pesuainetta ja välillä siinä lokerikosa mihin pesuainetta laitetaan on pesuainetta/huuhteluainetta... onko se nyt lähettävä uutta konetta ostamaan.. ja juuri meni takuu umpeen. prkle :(

Millaista pesuainetta käytät? Ootko pessy pesuainelokerikkoa milloin viimeksi? Entä käyttänyt konetta tyhjillään? Mun koneessa huuhteluaineTIIVISTE vetää putket tukkoon, käytän siis sitä tiivistämätöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Millaista pesuainetta käytät? Ootko pessy pesuainelokerikkoa milloin viimeksi? Entä käyttänyt konetta tyhjillään? Mun koneessa huuhteluaineTIIVISTE vetää putket tukkoon, käytän siis sitä tiivistämätöntä.

Viikkoittain pesen sen pesuaine lokerikon.

Auttaako se tyhjillään pesu? laitanko mitää pesuainetta ja mihi asteesee, onko väliä?

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
mikäköhän on kun pesukone jättää pesuaine läikkiä vaatteisiin? omasta mielestäni en käytä liikaa pesuainetta ja välillä siinä lokerikosa mihin pesuainetta laitetaan on pesuainetta/huuhteluainetta... onko se nyt lähettävä uutta konetta ostamaan.. ja juuri meni takuu umpeen. prkle :(

Kokeile tätä: Irrota poistoletku ja laita kone huuhteluohjelmalle. Joudut vähän kyttäämään sitä. Pidä letku ylhäällä kunnes kone rupeaa pumppaamaan vettä pois. Laske silloin letku lattialle, saattaa aueta tukokset sieltä.
Niin ja oletko nukkasihdin puhdistanut?

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Sisältääkö sun pesuaine zeoliittia?

öö..eimitää hajua.. käytän millon mitäkin. mitä se ees on, siis se zeoliitti?

Kato siitä pakkauksesta. Se on sellasta jököttiä mikä tukkeuttaa putket ja jättää aineen vaatteisiin. Osta jotain mikä ei tuota sisällä ja annostele se suoraan rumpuun, ei lokerikkoon.

Auttaisiko sitruunahapolla peseminen aukaisemaan tukkeutuneet putket? Eli apteekista sitruunahappoa (ei maksa kuin pari euroa) ja kone tyhjänä pyörimään 95 asteeseen. Puhdistaa koneen tehokkaasti.

Mulla on ihan uusi Indesit merkkinen kone joka huuhtelee ihan älyttömän huonosti. Käytänki aina lisähuuhtelu ohjelmaa, muuten on läiskällistä pyykkiä :) pjaska kone.

Yhteistyössä