Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Pyykkiin käytän tuoksuttomia pesunesteitä ja huuhteluaineita. Merkki vaihtelee, Erisan, LV, mikä milloinkin. Vartalon ja hiusten pesuun Natusanin tuoksuttomat tuotteet ja rasvaus sitten lääkärin ohjeiden mukaan. Rasvat muuten myös tuoksuttomia vaikka jotkut lääkärit joskus meinaavat laittaa tuoksullisia.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Onko tää nyt sitten tota atooppista ihottumaa mun lapsella...Kun nyt ilmaantunu polvitaipeisiin punasta,läikikästä kuivaa ihottumaa ja pikku hiljaa masuunkin tullu samanlaista ihottumaa??=(Erisanilla oon nyt viime päivinä rasvaillu,mut tänäkin aamuna tyttö(n.2v.)nosti puseroaan ja"pyysi"rasvaamaan-olisiko kutittanut sitten?!?Kurjaa...Vai voisiko olla just huuhteluaineesta johtuvaa ihottumaa tms.?Merkki just vaihtunu....
Mä käytän ihan tend pesuainetta ja comfortin huuhteluainetta...ainakin VIELÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Onko tää nyt sitten tota atooppista ihottumaa mun lapsella...Kun nyt ilmaantunu polvitaipeisiin punasta,läikikästä kuivaa ihottumaa ja pikku hiljaa masuunkin tullu samanlaista ihottumaa??=(Erisanilla oon nyt viime päivinä rasvaillu,mut tänäkin aamuna tyttö(n.2v.)nosti puseroaan ja"pyysi"rasvaamaan-olisiko kutittanut sitten?!?Kurjaa...Vai voisiko olla just huuhteluaineesta johtuvaa ihottumaa tms.?Merkki just vaihtunu....
En tiijä millasta ihottumaa tulis noista pesuaineista, mutta meillä atooppinen iho on just tuollasta läikikästä ja todella kutiavaa, myös kasvoissa ja päänahassa. Kannattaa kokeilla pesuaineen vaihtoa alkuun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Meillä käytetään ihan tavallisia pesuaineita. Noista erikoishellävaraisista on ollut juttua, että eivät huuhtoudu yhtä helposti pois, ellei tietty ole sitä superhyperlinkopesukonetta, joka huuhtelee kymmeneen otteeseen. Lapsen pahimmat atopia-alueet eivät ole niissä vartalon kohdissa, joihin vaatteet osuvat. Ainakaan meillä siis pesuaineella ei ole merkitystä. Pesuaineet hajuttomia versioita, huuhteluaine samoin.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Onko tää nyt sitten tota atooppista ihottumaa mun lapsella...Kun nyt ilmaantunu polvitaipeisiin punasta,läikikästä kuivaa ihottumaa ja pikku hiljaa masuunkin tullu samanlaista ihottumaa??=(Erisanilla oon nyt viime päivinä rasvaillu,mut tänäkin aamuna tyttö(n.2v.)nosti puseroaan ja"pyysi"rasvaamaan-olisiko kutittanut sitten?!?Kurjaa...Vai voisiko olla just huuhteluaineesta johtuvaa ihottumaa tms.?Merkki just vaihtunu....
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Hikikin voi aiheuttaa ihottumaa. Vesi ei ole paha peikko, jos rasvataan pesun jälkeen. Kesäisin joka ilta suihkutetaan liat ja hiet pois, rasvaus päälle. Myös päänahka hikoaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Hikikin voi aiheuttaa ihottumaa. Vesi ei ole paha peikko, jos rasvataan pesun jälkeen. Kesäisin joka ilta suihkutetaan liat ja hiet pois, rasvaus päälle. Myös päänahka hikoaa.