peseytyykö miehesi seksin jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipokki vissiin..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nipokki vissiin..

Vieras
Kyse on vähän yöks asiasta eli jos olet herkkä suosittelen aloituksen sulkemista.

Eli siis; Mä olen aina miettinyt onko muut miehet näin sikoja tän asian kanssa. Seksin jälkeen ( me käytetään kondomi ehkäisyä) niin mies ei käy pesemässä itteään vaan pyyhkäisee vehkeensä lakanoihin :x Mä en voi käsittää tätä. Siis en nipota mitenkään lakanoista seksin aikana pitääkin roiskua ja litistä,mutta kyllä mä nyt katon suurinpiirtein etten liukkaita pyyhi ihan lakanoihin joissa sitten nukutaan. Mies tyyliin voisi varmaan tulla lakanoihin ja nukkua siinä lammikossa,kerran on näin tehnykkin ja mulla teki pahaa mä olisin halunnu vaihtaa lakanat. Nyt sitten eilen puuhastelujen jälkeen mä kävin vähän siistiytymässä ja mies pyyhki ittensä vissiin taas lakanoihin ni mä kysäsin että kai sä veit sen kortsun roskiin.mies sitten vastaa että ei. Ette usko että mä ponkasin nopeesti siitä ylös ja siellähän se meidän alla lakanoissa pyöri..ihanaa. Olenko mä oikeesti nipokki kun haluaisin nukkua puhtaissa lakanoissa..vaikka mä mun miestä rakastan ni en mä sen spermassa halua nukkua :D

No tällä hetkellä ei miestä mutta tytön isän kanssa seksin jälkeen usein minä kävin suihkussa ja mies pyyhki paperiin. Ei siis ehkäisyä ollut. Ei olisi tullut mieleenkään lakanoihin pyyhkiä kyllä! Eikai niitä miehiä niin tuo haittaa mutta lakanoihin pyyhkiminen on ällöttävää!

Mun mielestä spermalammikossa nukkuminen kuuluu asiaan :D. ja mitkä spermat teillä on jos kortsu käytössä? Eikä ne ihan heti valu kaikki mömmöt sieltä sisältä pestäväksi

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
No tällä hetkellä ei miestä mutta tytön isän kanssa seksin jälkeen usein minä kävin suihkussa ja mies pyyhki paperiin. Ei siis ehkäisyä ollut. Ei olisi tullut mieleenkään lakanoihin pyyhkiä kyllä! Eikai niitä miehiä niin tuo haittaa mutta lakanoihin pyyhkiminen on ällöttävää!

Siis mitä tarkotat tuolla että pyyhki paperiin, ei ollut ehkäisyä?

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Lakanat kannattaa sängystä vaihtaa viimeistään sitten kun ne eivät enää taivu.

Minä pesen vehkeeni ennen ja jälkeen.

Minä en ymmärrä sitä, ettei joku pese! Miten haluaa olla semmonen likainen... :$

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun mielestä spermalammikossa nukkuminen kuuluu asiaan :D. ja mitkä spermat teillä on jos kortsu käytössä? Eikä ne ihan heti valu kaikki mömmöt sieltä sisältä pestäväksi

No ne spermat mitkä mies pyyhkii niihin lakanoihin ku ottaa kortsun pois? Ja jos vaikka veivataan käsipelillä ni ei meillä siinä kortonkia ole :o

tätä mie olen miettiny usein, että miten siinä malttaa lähtee mitää vehkeitä pesemään? :whistle: (tarkennan vielä, eli ennen seksiä)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Minä en ymmärrä sitä, ettei joku pese! Miten haluaa olla semmonen likainen... :$

Miten niin likainen? Entäs ottaa uusinnan heti perään ja taas. Vesilasku nousisi huimasti ...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

No ne spermat mitkä mies pyyhkii niihin lakanoihin ku ottaa kortsun pois? Ja jos vaikka veivataan käsipelillä ni ei meillä siinä kortonkia ole :o

Jaix :x

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:

tätä mie olen miettiny usein, että miten siinä malttaa lähtee mitää vehkeitä pesemään? :whistle: (tarkennan vielä, eli ennen seksiä)

Se pesu-urakka menee nopeasti iloisen odotuksen vallassa. Pestävää vain on enemmän kuin yleensä ;)

Entäs te, jotka sotkette lakananne eritteillä: onko teillä lapsia, jotka tykkää olla teidän sängyssä? Meillä tyttö tulee joka aamu meidän sänkyyn ja nukahtaa yleensä aina meidän sänkyyn meidän lakanoille. Todellakin lakanat on puhtaat ja mies ei pyyhi niihin mitään eritteitä enkä minäkään. Sitäpaitsi jos mällit pyyhkii lakanaan, niin tottakai ne imeytyy sittä peittoonkin osittain. Hyi :x :x

Se pesu-urakka menee nopeasti iloisen odotuksen vallassa. Pestävää vain on enemmän kuin yleensä ;)
Niin, siinähän sitä samalloa voi vemputtaa. Ja kyllä kannattaa naisenkin pestä, ei ole iso urakka.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Niin, siinähän sitä samalloa voi vemputtaa. Ja kyllä kannattaa naisenkin pestä, ei ole iso urakka.

No mie pesen muutenkin vähintään sen kerran päivässä, joten en näe tarpeelliseksi käydä pesulla just ennen seksiä.

Yhteistyössä