Pesetkö uudet pyyhkeet ennen käyttöä?

  • Viestiketjun aloittaja uudet pyyhkeet
  • Ensimmäinen viesti
pesuun vain
Pesen, ku ei ne muuten oikein kuivaa mitään.Joskus ollut pakko kokea sekin.
Pyyhkeistä irtoaa lisäks sellaisat höttöä märälle iholle.

Eikä oo kiva saada iholle niit myrkkyjä tekstiileistä.
 
"heh"
Kyllä. Uusia vaatteita en pese kuin tarvittaessa mutta pyyhkeet ei ime mitään jos ei niitä ole pesty ensin. Ja jos vaan viitsisin niin pesisin useamman kerran ennen käyttöä.
 
"vieras"
Joo no mun idea viedä niitä mökille vähän niinkuin lahjaksi meni siinä sitten samalla pieleen, koska siellä ei ole pesukonetta. Täytyy vaan pestä ne nyt ennen käyttöä. Kyseessä siis vanhempieni mökki johon meillä käyttöoikeus.
 
[QUOTE="vieras";23843980]Joo no mun idea viedä niitä mökille vähän niinkuin lahjaksi meni siinä sitten samalla pieleen, koska siellä ei ole pesukonetta. Täytyy vaan pestä ne nyt ennen käyttöä. Kyseessä siis vanhempieni mökki johon meillä käyttöoikeus.[/QUOTE]

Peset ne ensin kotona ja sit laitat narun niihin ympärille, jos kerta lahjaks viet.
 
"Gemma"
[QUOTE="hmm";23844005]En pese mitään uutta,miksi kuluttaa tuotteita turhaan.[/QUOTE]

Ai alusvaatteitakaan?!?! Hyi hitto mua ainakin ällöttää jo ajatuski siitä kuinka kaikki karvakädet ja hyppykuppaset ihmiset on räpeltäny niitä siellä kaupassa! Todellakin pesen alusvaatteet ennen käyttöä!
 
jos lahjaks
[QUOTE="vieras";23843980]Joo no mun idea viedä niitä mökille vähän niinkuin lahjaksi meni siinä sitten samalla pieleen, koska siellä ei ole pesukonetta. Täytyy vaan pestä ne nyt ennen käyttöä. Kyseessä siis vanhempieni mökki johon meillä käyttöoikeus.[/QUOTE]

Pese ja ja rullaa pyyhe nätisti + ympärille naru.
 

Yhteistyössä