Pesetkö takapuolesi isolla asialla käynnin jälkeen?

(Pitipä hetken miettiä otsikkoon korrektimpia ilmaisuja sanoille pe*se ja pa*kalla :) )

Tuli vaan mieleen, kun asuntomessuilla kerran oli asunto, jonka vessassa ei ollut minkäänlaista alasuihkua ja mä siinä miehelle ääneen ihmettelin, et miks niin mies vaan totes, että ehkä tää on sinkkumiehelle suunniteltu asunto. Ajatteli siis, että toi alasuihku on vain naisten alapääpesuja varten. Kysyin sit ihan järkyttyneenä, että eksä muka pese hanurias paskomisen jälkeen..? Meni ihan vaikeeksi = ei pese!
No testattiin tätä juttua sit kavereille ja kaikilla oli sama reaktio eli mies ei ihmetellyt yhtään alasuihkun puutetta eikä näemmä sellasta mihinkään siis itse tarttis..?
Onks meillä vaan jotenkin puutteellisesti hygieniastaan huolehtivia ystäviä (ja mun mies |O ) vai onko tää yleisempikin trendi :LOL:
 
Pesen. Ja minusta on kummallinen säästökohde se, ettei vessaan laiteta rakennus-/remontointivaiheessa bideetä. Vaikkei itse tarvitse, joku vieras saattaisi sitä joskus kaivata (sama asia roskis vessassa: vaikkei itse sinne mitään koskaan laittaisi, vieraita varten olisi kuitenkin ihan kohteliasta roskista pitää ).
 
......
Pesen ihan aina, en vaan itse kestä lähteä vessasta pesemättä persettä ensin. Inhottaa muuten olla. Mies ei koskaan pese, käy tietysti suihkussa päivittäin. Niinkuin minäkin käyn iltasuihkussa, mutta silti.
 
totta kai
Mä pesen kun olo on silloin paljon puhtaampi, eikä oo persreikä verillä sen hinkkaamisen jälkeen. En myöskään halua että housuihini jää vahingossakaan mitään kakkaraitoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Pesen. Ja minusta on kummallinen säästökohde se, ettei vessaan laiteta rakennus-/remontointivaiheessa bideetä. Vaikkei itse tarvitse, joku vieras saattaisi sitä joskus kaivata (sama asia roskis vessassa: vaikkei itse sinne mitään koskaan laittaisi, vieraita varten olisi kuitenkin ihan kohteliasta roskista pitää ).
Jaa, pitäisikö siellä vessassa olla sitten vielä vieraille pyyhe alapään pyyhintään varten. Vai kuivaako ne siihen vieras-pyyhkeeseen, joka on tarkoitettu käsille? Mun kokemuksen mukaan on tosi ikävä kuivata vessapaperiin suihkuttelun jälkeen, kun paperi kostuu hiutaleiksi persposkiin. :LOL: (itse en suihkuttele muuta kuin joskus kotona)
 

Yhteistyössä