Pesetkö aina kätesi saippualla kun käyt vessassa?

• Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
aloittaja
Mä yleensä huuhtasen vaan nopeesti jos käyn vaan pissalla kotona... Johan siinä kuivuis kädet jos aina pesis saippualla, mä käyn kuitenkin yli 10 kertaa päivässä vessassa. Yleisissä vessoissa pesen yleensä saippualla.

bli
Pesen aina saippualla. Joskus saatan keittiössä vaan huuhtasta välissä käsiäni, mutta aina kun aloitan jotain tai lopetan jotain, pesen käteni. Ja wc:ssä aina, ihan aina. Pesen kädet monta kertaa päivässä, mutta mä en tykkää likaisista käsistä.

ciripiri
Mä yleensä huuhtasen vaan nopeesti jos käyn vaan pissalla kotona... Johan siinä kuivuis kädet jos aina pesis saippualla, mä käyn kuitenkin yli 10 kertaa päivässä vessassa. Yleisissä vessoissa pesen yleensä saippualla.
Mä en ole ikinä käyttänyt saippuaa käsiin. Pesunestettä(lactoline) käytän kainaloihin suihkussa ja siihen se jää. Ja naaman pesen naamanpuhdistusaineella. Tokihan siinä peseytyy kädet samalla.. ja shampoolla pestessä myös. Olen hajusteallerginen niin moni saippua ei edes kävisi. Lapseni käsiä ei ole ikinä pesty saippualla. On 1,5 vuotias. Ei myöskään kroppaa millään pesunesteillä. Peppua olen joskus pessyt miedolla lasten pesunesteellä, hajusteettomalla.

kj
mä pesen yleensä aina vaan vedellä, paitsi tietenkin silloin, kun on isommalla hädällä käynyt, niin tietysti saippualla. ja kyllä sitä muutenkin tulee saippualla pestyä, mut harvemmin. mun kädet vaan ei todellakaan kestä. eikä kestä käsidesiäkään.. :/ ja mä taas vihaan käyttää käsirasvaa.. yh.

ev
kakan jälkeen pesen aina saippualla, mutta täytyy myöntää että pissan jälkeen en pese jokakerta. mä kusen ku hevonen, aamuisen 2 kahvikupin jälkeen juoksen 3h ajan vessassa vartin välein, en vaan jaksa pestä!!!! huljutan kuitenkin vedellä.

yleisissä vessoissa pesen aina kuitenkin.

Yhteistyössä