no hyi saatana mitä paskakäpäliä te ootte!Alkuperäinen kirjoittaja mina:ei todellakaan pestä
En nyt kehuskele, totean vaan. Oon 26v ja mulla on elämäni aikana ollut yksi vatsatauti (1vuotiaana rota) ja 5 flunssaa. Vaikka pesen käsiäni vain jos niissä on näkyvää likaa, ja tietenkin silloin kun on käsitellyt pesuaineita yms.Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:Aina pesen ja niin kaikki muutkin perheen aikuiset. Sillä tavalla saattaa välttää aika monet flunssat.
Juuri näin. Eikä ole mahatauteja tai muitakaan tauteja....Alkuperäinen kirjoittaja mina:ei todellakaan pestä
Just mietittiin yks päivä koulussa kun korjattiin tomaattisatoa ja lajiteltiin sitä että mitähän hyötyä tästä hygieniasta on? Ne poimitaan hanskat kädessä ja jos tomaatti putoaa lattialle tai kastelukouruun niin se menee roskiin vaikka olisi ehjä. Siinä on tosi tiukat kriteerit. Ja sitten kaupassa niitä klähmitään ties millä räpylöillä :x Ei pidä ajatella, muuten ei voi syödä kaupan hedelmiä enää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Banskun:täytyy tähän väliin vetästä myös tämmönen,et en pese kaupan hedelmiä niiden säilöntään käytettyjen aineiden ja lannotteiden takia,vaan ihan siks et miten monet p*****et kädet niitä on räpeltänyt :x
voi olla, mut ainakin ollaan oltu paljon terveempiä kuin monet jatkuvasti käsiään desinfioivatAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no niin oon kyllä mäkin. Tajuatko kuinka paljon pöpöjä tuolla touhulla kotiis kannat?Alkuperäinen kirjoittaja reetta:Mä en oo koskaan pessy, jos käsissä ei oo likaa ja kaverini oli ihan puulla päähän lyöty, kun kuuli tämän !
tää nyt menee jo vähän yliAlkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Vaihdan AINA myös vaatteet, ei huvita istua omalle sohvalle housuilla joilla oon istunut ratikan penkissä ja ties kuka pissahoususpurgu siinä on istunut ennen mua.
peseminen ja desifiointi on kaksi eriasiaa..Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi olla, mut ainakin ollaan oltu paljon terveempiä kuin monet jatkuvasti käsiään desinfioivatAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no niin oon kyllä mäkin. Tajuatko kuinka paljon pöpöjä tuolla touhulla kotiis kannat?Alkuperäinen kirjoittaja reetta:Mä en oo koskaan pessy, jos käsissä ei oo likaa ja kaverini oli ihan puulla päähän lyöty, kun kuuli tämän !
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no niin oon kyllä mäkin. Tajuatko kuinka paljon pöpöjä tuolla touhulla kotiis kannat?Alkuperäinen kirjoittaja reetta:Mä en oo koskaan pessy, jos käsissä ei oo likaa ja kaverini oli ihan puulla päähän lyöty, kun kuuli tämän !
mä oon joskus miettinyt tota vaatteiden vaihtoa kans. Sillä se on totta ne penkit jos mitkä on likaisia ja sit meet istuun omalle sohvalle niin se paska on siinä ja kun istut siinä vaikka illalla yöpuvussa ja meet sit nukkuun ne siitähän ne pöpt tulee sun sänkyys. YÄK!!! Pelkkä ajatuskin kuvottaa!Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Tottakai pesen AINA, se on itsestäänselvyys.
Vaihdan AINA myös vaatteet, ei huvita istua omalle sohvalle housuilla joilla oon istunut ratikan penkissä ja ties kuka pissahoususpurgu siinä on istunut ennen mua.