Systeri käyttää niitä ja eiköhän niillä yhtä puhdasta tuu, mutta vaatteiden värit ei pysy yhtä "kirkkaina", johtuen varmaanki siitä ettei sisällä valkaisevia ja kirkastavia aineita.
Käytin jossain vaiheessa säännöllisesti, vaatteet "harmaantuivat", suht puhdasta muuten tuli. Nykyisin käyttelen toisinaan ja erityisesti jollekin vähemmän tärkeälle pyykille.