[QUOTE="a.p";23964816]Tätä mä tarkoitin. Tämä aihe tekee äideistä todella ihmeellisiä.
Mollaus jatkukoon.[/QUOTE]
Ketäs mä olen mollannut? Mä lähinnä ihmettelen, että joku avaa ketjun tällaiselle julkiselle foorumille ja on sitten kuitenkin niin suppea, että ei "salli" ketjussaan vastauksia, jotka ei miellytä, tai minkäänlaista ohi aiheen keskustelemista. Kun sitä se nyt vaan on.
Toisekseen mä en ole nähnyt täällä varmaan ikinä kommenttia, jossa yksiselitteisesti joku olisi sitä mieltä, että päiväkoti on kotihoitoa parempi ratkaisu.
Sen sijaan niitä kommentteja on paljon, jossa joku kotiäiti lyttää, mollaa, haukkuu pystyyn ja huonoksi äidiksi sellaisen, joka on lapsensa vienyt sinne päiväkotiin. (Jos se oikeasti olisi jotenkin vaarallinen riskivaihtoehto, niin päiväkotitoiminta tuskin olisi laillistakaan...

)
Ja kotiäitejä olen nähnyt haukuttavan korkeintaan tästä ajatusmaailman kapeudesta ja mustavalkoisuudesta. Ja kyllä, myönnän: Siihen olen saattanut itsekin sortua. Vielä silloinkin, kun olin kotiäiti.
Koska mä en vaan kertakaikkiaan ymmärrä, miksi joku kokee oikeudekseen ja tarvetta latistaa maanrakoon jonkun täysin tuntemattoman ihmisen ratkaisut tietämättä faktoja yhtään sen enempää, kuin että lapsi on päiväkodissa.