Perussuomalaisten vihapuhe ministereitä kohtaan on riistäytymässä käsistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli kaiken mitä osasit. Kyllä sieltä sisimmästä se vastaus löytyy, jos vain pinnistelisit. Käsittelet asioita pintapuolisesti. Aika tyypillistä traumoja kokeneelle ja siten varsin inhimillistä. On helppo syyttää muita ja sitten taas glorifioida sellaisia, jotka ovat itselle tuttuja, siis itsensä tahtomattaan kohtaamia, käyttäytymismalleja.

Pysähdy ja mieti. Ei tarvitse avata asioita täällä, mutta tiedän, että sisimmässäsi ymmärrät, mikä on väärin ja mikä on oikein.
Ymmärsin, ja ymmärrän oikein hyvin muutenkin, mikä on oikein ja mikä väärin.

Etkö sinä näe sitä viesteistäni?

Persujen ulkonäköä on haukuttu, maanpetturuudesta sekä korruptiosta saa toki mainita ja sinäkin toivot erään valtion presidentin kuoIemaa.

Ulkonäön arvosteleminen ei ole missään nimessä hyväksyttävää. Muista asioista en osaa sanoa ja varsinkin viimeksi mainitsemasi asia on minulle vieras. Kerrotko, missä olen moista toivonut. Sellainen ei ole tapaistani ja olisikin varsin erikoista, jos lukuisten "vierailijoiden" joukosta osaisit poimia juuri minun kommenttini.

En pidättele hengitystä. mutta voit toki yrittää etsiä neulaa heinäsuovasta :)

Ymmärsin, ja ymmärrän oikein hyvin muutenkin, mikä on oikein ja mikä väärin.

Etkö sinä näe sitä viesteistäni?

En nähnyt tähän vastausta:

"– Joskus haukutaan ulkonäköä, joskus syytetään maanpetturuudesta ja korruptiosta, nimitellään, haistatellaan, joskus vain pilkataan, joskus kehotetaan itsemurhaan.

Tutkijan mielestä rumimmat kommentit koskivat Maria Ohisalon (vihr.) ilmoitusta raskaudestaan. Hänelle esimerkiksi toivottiin keskenmenoa."

Onko tämä sinusta hallituksen arvostelua, asianmukaisesti

Nyt on jollain peppu kipeä kun ei aloitettu haukkumaan Persuja?😁

Typerää tekstiä Yleltä tähän tilanteeseen. Niin läpinäkyvä ja epäonnistunut yritys.😁

Ulkonäön arvosteleminen ei ole missään nimessä hyväksyttävää. Muista asioista en osaa sanoa ja varsinkin viimeksi mainitsemasi asia on minulle vieras. Kerrotko, missä olen moista toivonut. Sellainen ei ole tapaistani ja olisikin varsin erikoista, jos lukuisten "vierailijoiden" joukosta osaisit poimia juuri minun kommenttini.

En pidättele hengitystä. mutta voit toki yrittää etsiä neulaa heinäsuovasta :)
Sitten varmaan tulisi tehdä juttu muita puolueita kannattavien vihapuheista? Miksi juttu tehtiin vain Persujen kannattajista?

Nyt en ole oikea henkilö vastaamaan, sinun pitää sitä toimittajalta kysyä, mutta tässä nimenomaisessa jutussa oli kyse ministerien saamasta kohtelusta. Kai jo ennätit lukea sen., oletan?

Ja lisään, että kun tämän henkilön saamasta palkinnosta ilmoitettiin, niin eikös juuri perussuomalaisten kannattajat olleet ensimmäisenä mollaamassa mm. Twitterissä. Osaatko sanoa, miksi aihe on heille/teille arka?

Ja lisään, että kun tämän henkilön saamasta palkinnosta ilmoitettiin, niin eikös juuri perussuomalaisten kannattajat olleet ensimmäisenä mollaamassa mm. Twitterissä. Osaatko sanoa, miksi aihe on heille/teille arka?

”Tappouhkaus eduskunnan nuorimmalle kansanedustajalle
Perussuomalaisten tuore kansanedustaja Olli Immonen, 25, sai karmivan uhkauksen sähköpostitse torstain vastaisena yönä. ”

Ai sinusta on typerää, kun kirjoitetaan, että ministerit saavat tappouhkauksia ja toivotaan keskenmenoa? Noinko todella opetat lapsiasi kohtelemaan ihmisiä? Olen tosi surullinen kyllä.
Sanomattakin selvää, että kaikki tuo on väärin, mutta miten Persut tai heidän äänestäjät tähän liittyy?

”Tappouhkaus eduskunnan nuorimmalle kansanedustajalle
Perussuomalaisten tuore kansanedustaja Olli Immonen, 25, sai karmivan uhkauksen sähköpostitse torstain vastaisena yönä. ”

Ei ole oikein ja toivottavasti asia selvitettiin.

Vastaisitko sinulle esitettyihin kysymyksiin.

Vastaa vain.

Kaikkien puolueiden äänestäjät vihapuhuu, mutta Persut nostetaan tikunnokkaan. Typerää, läpinäkyvää ja tekopyhää Yleltä.

Laita toki esimerkkejä.

Vastaa vaan, luitko jutun? Et. Sä et osaa pysähtyä miettimään asioita objektiivisesti. Trumpin ja vaalien aikaa käyttäydyit kuin.. noh, ei kovin tasapinoinen ihminen, vaikka sinulle kuinka yritettiin sanoa, että uskot valheisiin.

• Haha
Reactions: Lispetti
Vihervassareiden peppukivussa kirjoitetut viestit ovat vähintäänkin naurettavia.😁

• Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä