Perussuomalaiset haluavat profiloitua poliittisen väkivallan puolueeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä mielipide hylättiin ja mikä oli se takki mitä käännettiin? Se ettei haluta "ironista" natsilarppia ja sitä myötä natsipolitiikkaa vaan maltillista oikeistolaista politiikkaa?

Niin. Siinähän se oli.
Aate ei muuttunut, mutta puolue muuttui useitakin kertoja petturin tiellä.
Taisit sitten jo nyt unohtaa, ettei Elo ole irtisanoutunut aiemmista Perussuomalaisista aatteistaan koskaan.
Ihmetyttää kuinka Kokoomus on kääntänyt kelkkaansa ja hyväksyy puolueen listoille julkirassen, joka kannattaa edelleen samanlaista maahanmuuttopolitiikkaa kuin Halla-aho.
Vai olisiko kyseessä nyt se palkkio joka nostetaan petturuudesta?

Vihervasemmisto on se "parempi piiri".

Tappouhkauksia ovat kokeneet.

Uhkausten kohteeksi joutuneet henkilöt ovat kertoneet ja näyttäneet todisteita.

Itse olen sitä mieltä että tappouhkaukset ovat vastenmielisiä niin vasemmistossa kuin oikeistossakin. Tämän luulisi olevan jokaisella järjellisille ihmisille looginen johtopäätös.

Aate ei muuttunut, mutta puolue muuttui useitakin kertoja petturin tiellä.
Taisit sitten jo nyt unohtaa, ettei Elo ole irtisanoutunut aiemmista Perussuomalaisista aatteistaan koskaan.
Ihmetyttää kuinka Kokoomus on kääntänyt kelkkaansa ja hyväksyy puolueen listoille julkirassen, joka kannattaa edelleen samanlaista maahanmuuttopolitiikkaa kuin Halla-aho.
Vai olisiko kyseessä nyt se palkkio joka nostetaan petturuudesta?

Minua ei kiinnosta onko Elo irtisanoutunut aiemmista Perussuomalaisista aatteistaan vai ei, mutta hänen paljastuksensa Perussuomalaisten sisäisistä konflikteista, hajaannuksen tilasta ja niiden syistä kertoo paljon Perussuomalaisten arvopohjasta.

Vihervasemmisto haluaa profiloitua väkivaltaisten maahanmuuttajien puolueiksi.

Olen itse vasemmistolainen mutta maahanmuuttoa vastaan ja en halua tänne yhtäkään väkivaltaista maahanmuuttajaa. Karkottakaa ulos maasta.

Noh, nämä ns paremmat piirit ovat uhanneet tappaa Halla-ahon ja raizkata hänen vaimonsa, mutta perussuomalaisiin kohdistuvat uhkailut saavat harvemmin tilaa vastuullisessa mediassa.
Se on yhtä tuomittavaa. Ja yhtälailla ansaitsisi palstatilaa, tasapuolisuuden takia.

Yhteistyössä