K
Kippuravarvas
Vieras
peruna on soikea, peruna on ruoka ihan oikea"..
Jatkuuks tuo jotenkin tosta vielä? KAtti Matikainenhan tuota laulaa
Jatkuuks tuo jotenkin tosta vielä? KAtti Matikainenhan tuota laulaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kiitos![]()
Moips :wave: Tunkesin tänne :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Jää vähän vaillinnaiseksi tuo biisi kun perunan tie tyssähtää vatsaan. Pitäisi kertoa vielä ohut-, paksu- ja peräsuolestakin.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vai tälläinen pottuiluketju.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vai tälläinen pottuiluketju.![]()
Tuttua. Kun joku alkaa soimaan päässä, niin sieltä ei tahdo saada sitä häädettyä.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vai tälläinen pottuiluketju.![]()
Koko päivän soinut päässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Eipä ihmeitäNeiti kasvaa ja voi hyvin. Ja haamujakin näkyi juurikin tuossa
![]()
Mitäs teille?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Eipä ihmeitäNeiti kasvaa ja voi hyvin. Ja haamujakin näkyi juurikin tuossa
![]()
Mitäs teille?
Haamuja![]()
No pienemmällä vähän ihottumia jne olen maidottomalla nyt ja eka korvatulehduskin olimutta kasvaa kuin kakkaruoho
![]()
Moi! Suakin näkee. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vai tälläinen pottuiluketju.![]()
Moi :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi! Suakin näkee. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vai tälläinen pottuiluketju.![]()
Moi :wave:![]()
Ai haamuja?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Eipä ihmeitäNeiti kasvaa ja voi hyvin. Ja haamujakin näkyi juurikin tuossa
![]()
Mitäs teille?
Haamuja![]()
No pienemmällä vähän ihottumia jne olen maidottomalla nyt ja eka korvatulehduskin olimutta kasvaa kuin kakkaruoho
![]()
sellanen kahden viivan haamu :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai haamuja?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Eipä ihmeitäNeiti kasvaa ja voi hyvin. Ja haamujakin näkyi juurikin tuossa
![]()
Mitäs teille?
Haamuja![]()
![]()
sellanen kahden viivan haamu :ashamed:![]()
Onhan meille.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi! Suakin näkee. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vai tälläinen pottuiluketju.![]()
Aina välillä
Onkos teille vauva tulossa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onhan meille.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi! Suakin näkee. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vai tälläinen pottuiluketju.![]()
Aina välillä
Miten mä muistelen että kerroinkin sulle joskus, vai muistanko väärin? :ashamed: Mullei tuo pää oikein toimi. :snotty:
Hitto vie, mä olin ihan varma että oon kertonut.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onhan meille.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi! Suakin näkee. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vai tälläinen pottuiluketju.![]()
Aina välillä
Miten mä muistelen että kerroinkin sulle joskus, vai muistanko väärin? :ashamed: Mullei tuo pää oikein toimi. :snotty:
En kyl muista, mut ei toimi munkaan pää![]()
Onnittelut! :flower: Milloinkas olis la?