Peruin 25.7 hääpäiväni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis entisen kihlattusi entinen vaimo oli hoikka kun he erosivat ja alkoi syödä suruunsa eron jälkeen.

Saanko kysyä, että miksi he erosivat silloin? Oletko kysynyt tätä tältä mieheltä koskaan?
Miksi kuvittelet, että he nyt pystyisivät olemaan yhdessä kun eivät pystyneet silloinkaan?
Onko tämä tosiaan ainut syysi eroon vai aloitko jotenkin vain ajattelemaan, että et jaksa olla äitipuoli ja tämä mies ei ole sittenkään sinulle oikea.
Ja pelastaaksesi kasvosi ja olematta se joka hylkää toisen, keksit tuollaisen syyn, että saat marttyyrinä kaikkien lohdutuksen osaksesi suuren uhrauksesi johdosta.

Ei tuo tekosi näiden lasten elämää muuta kuin huonompaan suuntaan.
Ensin oli tilanne jossa vanhemmat eronneet, äiti surullinen, isä onnellinen.
Nyt tilanne jossa vanhemmat eronneet, äiti surullinen, koska ei saa miestään takaisin ja isi surullinen kun menetti sinut, joten lapset saivat nyt kaksi masentunutta yhden sijaan huolehtimaan heistä.

Hienoa.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No olisit vaan sanonut, että sinä et jaksanut, niin kaikki olis ymmärtäny,m mutta kun koitat esittää, että toimit tehdäksesi oikein exää tai sukua tai jotain muuta kohtaan, niin se menee yli.

Ei jaksaa ole oikea sana.
Vaan painostus.
Ja oikeammin poikia kohtaan tein päätökseni,ilman heitä en välittäisi naisen suvusta.

Voi Jeesus mua ärsyttää nämä yliteatraaliset vinku-iitat. Muista nyt sitten vielä vähän tikistää kyyneliä, kun olet niin pyhä ja empaattinen ja hyvä marttyyr... anteeks ei kun siis ihminen, ja kyllä on traaginen sun elämä.

Sun kihlatun kannalta kyllä ihan positiivista, että pääsee tuollaisesta melodramaattisesta marttyyr... ei kun siis naisesta eroon jo ennen häitä.

Ei voi olla totta!
Jos todella rakastat (ex)miestäsi ja hänen lapsiaan, et uhraisi omaa onneasi ja yhteistä tulevaisuuttanne kilojen takia, kyllä sukukin aikanaan herää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt vain toivon että tuo muija hoituu ja laihduttaa itsensä normi lukemiin

Se on vaan niin, että sen ongelmat on sen sisällä, eikä niihin voi muut vaikuttaa. Sinä et voi ratkaista hänen ongelmiaan, etkä edes pakottaa häntä ratkaisemaan niitä.
Hänen pitää itse mennä peilin eteen, todeta "olen ihan itse vastuussa itsestäni ja tilastani, ei ex-mieheni tai hänen tyttöystävänsä" ja ruveta toimiin. Tuskimpa hän niihin teidän eron takia ryhtyy, mutta toki itse voit päästä helpommalla, kun et elä suhteessa, johon kuuluu mukana roikkuva exä.

Alkuperäinen kirjoittaja XXL:
Ei voi olla totta!
Jos todella rakastat (ex)miestäsi ja hänen lapsiaan, et uhraisi omaa onneasi ja yhteistä tulevaisuuttanne kilojen takia, kyllä sukukin aikanaan herää.

Ei ollut mieheni vaan kihlattuni.
Ette tiedä mitä paskaa oon 4v aikana kestänyt ja kihlattuni.
Emme saanet elää yhdessä ilman häiriköintiä.
Siksi päädyin näin kun päädyin.
Onneks ei oltu aviossa vielä.

Ei voi olla totta!

Ei ollut mieheni vaan kihlattuni.
Ette tiedä mitä paskaa oon 4v aikana kestänyt ja kihlattuni.
Emme saanet elää yhdessä ilman häiriköintiä.
Siksi päädyin näin kun päädyin.
Onneks ei oltu aviossa vielä.

Koita nyt päättää, että oliko syynä häiriköinti vai se, että ex-kihlattusi ex-vaimo on lihonnut :headwall: :headwall:

Vai oliko se sitä häiriköintiä se lihominen? Vissiin sitten. Älä jauha paskaa, että syynä on se että ajattelet ex-kihlattusi lasten äidin terveyttä, jos syynä on häiriköinti tai painostus.

No olisit vaan sanonut, että sinä et jaksanut, niin kaikki olis ymmärtäny,m mutta kun koitat esittää, että toimit tehdäksesi oikein exää tai sukua tai jotain muuta kohtaan, niin se menee yli.

Vaan painostus.
Ja oikeammin poikia kohtaan tein päätökseni,ilman heitä en välittäisi naisen suvusta.

Jaksamisen menetys juuri on syynä panostuksen alla taipumiseen! Kyllä ihmiset on menny naimisiin, vaikka koko suku ja tuttavat olis ollu kovastikin vastaan, kun ovat kokeneet jaksavansa sen.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaista:
Ihme äijä, jos takaisin menee. Kyllä pitää sen verran olla miestä, että osaa ajatella omilla aivoillaan ja päättää, kumpi. HuH, HuH.

Katsotaan meneekö.
En minä antanut hänelle vaihtoehtoa minä vai ex.
Kyllä se olin minä.
Minä olin se joka päätti avoliiton ei hän.
4 vuoden painostus oli mul liikaa.
Ja miehel on työpaikka siel mie ex asuu on ainakin poikiaan lähellä ja tukee heitä joka päiväisessä
askareissa

Vaan painostus.

Jaksamisen menetys juuri on syynä panostuksen alla taipumiseen! Kyllä ihmiset on menny naimisiin, vaikka koko suku ja tuttavat olis ollu kovastikin vastaan, kun ovat kokeneet jaksavansa sen.

Minä vaan olin heikko ja hävisin

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
aika sekoboltsi-tarina muuten. Mutta siis lasten eteen mitä vain jne.

Juuri yhdelle vastasin,pojat voi hyvin.
Isä heitä lähellä nyt,vie matsiin ,harrastuksiin ym.
Tämä ei oo mikään tarina vaan oikeesti vaikeaa mulle.
Onneks oon vahva

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
aika sekoboltsi-tarina muuten. Mutta siis lasten eteen mitä vain jne.

Juuri yhdelle vastasin,pojat voi hyvin.
Isä heitä lähellä nyt,vie matsiin ,harrastuksiin ym.
Tämä ei oo mikään tarina vaan oikeesti vaikeaa mulle.
Onneks oon vahva

Ja tuolla just sanoit, että oot heikko ja hävisit :o

Varmasti olette saaneet kokea rankkoja asioita suhteessanne ja voimanne ovat lopussa , en väheksy yhtään, mutta yleensä rakkaus kestää myös vastoinkäymiset ja ne lujittavat suhdettanne entisestään. Täältä tuskin apua saat tai löydät, mutta ainakin saat purkaa tuntojasi.
Koita jaksaa, mitä nyt ikinä päätätkin tehdä asian suhteen.

Varmasti olette saaneet kokea rankkoja asioita suhteessanne ja voimanne ovat lopussa , en väheksy yhtään, mutta yleensä rakkaus kestää myös vastoinkäymiset ja ne lujittavat suhdettanne entisestään. Täältä tuskin apua saat tai löydät, mutta ainakin saat purkaa tuntojasi.
Koita jaksaa, mitä nyt ikinä päätätkin tehdä asian suhteen.

Luitko yhtään,en hae täältä mitään apua,enkä sitä ole etsimässä.
Poistun,on herätys 05.00

Lasten takiateinkin vaikean päätöksen,jos ei heitä ois niin hittoa oisin välittänyt kenestäkään.
Sanoin jo aiemmin lasten takii tän päätöksen tein

Höpö höpö, toisessa kohtaa itse sanot että päätökset teit siksi ettet jaksanut häiriköintiä ja painostusta.

Mä voin vaan kuvitella mitä kaikkea paskaa tänkin jutun uumenista vois tulla esiin.
Meillä mieheni ex:n vanhemmat ja sisarukset tuntuivat suhteemme alkuvaiheessa tekevän kaikkensa jotta ei olisi mieheni voinut unohtaa exäänsä...siinä napsui hermo jos toinenkin ja mietin muutamaan kertaan, et ei helskutti mihin olen pääni työntänyt ja kuka nyt puhuu totta jne.
Ensin exän suku jaksoi kokeilla isolla halolla jäätä josko mustasukkaisuus saisi suhteemme rikki...kun se ei onnistunut niin sitten päättivät aloittaa yliaktiivisen yhteydenpidon.
No se yhteydenpito loppui siihen, kun mieheni sai tarpeeksi tästä jo häiriköinnin puolelle menevästä soittelusta tms. Ja lopullisesti se ex:n suku katosi kartalta kun kuulivat meidän menneen naimisiin...

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Lasten takiateinkin vaikean päätöksen,jos ei heitä ois niin hittoa oisin välittänyt kenestäkään.

Höpö höpö, toisessa kohtaa itse sanot että päätökset teit siksi ettet jaksanut häiriköintiä ja painostusta.

Se häiriköinti ja painostus on voinut tulla just nimenomaan noiden lasten hyvinvoinnin muodossa....

juuri näin,mainitsin myös että lasten takia lopulta tein päätökseni.
Lapset oli ratkaiseva päätökseni.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:

Se häiriköinti ja painostus on voinut tulla just nimenomaan noiden lasten hyvinvoinnin muodossa....

Tiedän pojat voi hyvin meillä kun meitä oli kaksi.
Nyt mies hoitaa heidät yksin.
Lapset ei tiedä häiröinnistä/painostuksesta mitään.
Ja tiedoksi pojat voi hyvin meillä kun yhdessä oltiin.

Lapsethan nimenomaat tarvitsisivat tasapainoisen ja onnellisen isän, jos kerran äiti on masentunut. Nyt siis ajat miehenkin epätoivoiseksi ja onnettomaksi. Tuskin hän exänsä luokse palaa, jos kerran ei tätä rakasta. Eikä rakkaudeton liitto olisi lapsillekaan hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:

Tiedän pojat voi hyvin meillä kun meitä oli kaksi.
Nyt mies hoitaa heidät yksin.
Lapset ei tiedä häiröinnistä/painostuksesta mitään.
Ja tiedoksi pojat voi hyvin meillä kun yhdessä oltiin.

En mä sitä tarkoittanut et lapset ois tietoisia painostuksesta ja häiriköinnistä...vaan sitä et niitä on käytetty ns välikappaleina tossa tilanteessa.
Mutta nyt mä mietin et jos kaikki oli kuitenkin hyvin niin miksi erositte...?
Mitä siitä ex:stä murehtimaan..toki on lasten äiti, mutta kuitenkin.

Yhteistyössä