V
vierailija
Vieras
Laskusuunnassa on.Ketjussa kommarit väittää olleensa persuja :-D Seuraavissa vaaleissa Perussuomalaisten kannatus tulee olemaan yli 30%.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laskusuunnassa on.Ketjussa kommarit väittää olleensa persuja :-D Seuraavissa vaaleissa Perussuomalaisten kannatus tulee olemaan yli 30%.
Laskusuunnassa on.
Siinä olet oikeassa ettei tuota vasemmiston mölinää tosiaan jaksa kuunnella.Ärsyttävyydessä persuilla tulee aina olemaan ykköstila.
Rosa Meriläinen oli tänään huippuhauska Pöllöraadissa.
Hän oli eilen seurannut lähetekeskustelun mölinää ja käynyt välillä uimassa.
Minä olen jo lopettamut mölinöiden seuraamisen.
Kiitos. Laitan seuraavaksi iPadini lataukseen ja pahoittelen viestieni kirjoitusvirheitä.Siinä olet oikeassa ettei tuota vasemmiston mölinää tosiaan jaksa kuunnella.
Ei hallitusta kiinnosta. Hallitus roiskii menemään lähes uskonnollisessa hurmoksessa. Sieluni silmin näen kuinka ministerit tulevaisuudessa tulevat äimistelemään työnsä tuloksia ja sitten pakoillaan Sipilän jalanjälkiä sopeutumisrahoille.
Ketjussa kommarit väittää olleensa persuja :-D Seuraavissa vaaleissa Perussuomalaisten kannatus tulee olemaan yli 30%.
Tämä hallitus on tehnyt kaksi päätöstä. Laskenut veroja kautta linjan kaikkein pienituloisimpiin painottuen sekä määrännyt ylimääräisen solidaarisuusveron kaikkein eniten tienaaville. Jälkimmäinen on siis verojen kiristämistä. Vasemmisto on onnistunut loistavasti propagandassaan.Mutta sitä minäkään en ymmärrä, että just tässä tilanteessa suurituloiset saavat PROSENTUAALISESTI suurempia kevennyksiä verotukseen. Juu kyllä mä tiedän, että minä ja mua parempituloiset olemme maksaneet vuosikausia hirveesti veroja, mutta silti. Maksimissaan prosentuaalinen kevennys olisi pitänyt olla kaikilla tuloryhmillä samaa luokkaa.
Rosa Meriläisen uskottavuus on vielä huonompi kuin Persujen.Ärsyttävyydessä persuilla tulee aina olemaan ykköstila.
Rosa Meriläinen oli tänään huippuhauska Pöllöraadissa.
Hän oli eilen seurannut lähetekeskustelun mölinää ja käynyt välillä uimassa.
Minä olen jo lopettamut mölinöiden seuraamisen.
Kokoomusta on uusi lumivalkea koksupersutien todellisuudessa. Putlerin ja Hamasin jälkeen pitäisi hoitaa demokratian ja ihmisyyden vastainen koksupersuhallitus.Tämä hallitus on tehnyt kaksi päätöstä. Laskenut veroja kautta linjan kaikkein pienituloisimpiin painottuen sekä määrännyt ylimääräisen solidaarisuusveron kaikkein eniten tienaaville. Jälkimmäinen on siis verojen kiristämistä. Vasemmisto on onnistunut loistavasti propagandassaan.
Tämä palsta on täynnä heihei-porukkaa.Monesti mietin ovatko palkattuja aktivisteja vai ihan vaan mielisairaita kun jaksavat syytä tuota samaa tuubaa tunnista toiseen. Luultavasti joku työtön, jolla on mania päällä. Mutta persu hän ei kyllä ole.
Great AwakeningPersukannattajat ovat nousseet puoluettaan ja hallitusta vastaan
Riikan takapuolen alla alkaa tuliset hiilet hehkua mitä pidemmälle hallitustaival etenee.
Mutta jo näin pian sen ei ounasteltu tulevan.
Mutta tuli kuitenkin...
Ja kun hallitus jatkaa ohjelmansa linjalla, Riikka ei pysty kohta tuolillaan enää istumaan.![]()
HS-gallup | Enemmistö perussuomalaisten kannattajista pitää leikkauksia epäoikeudenmukaisina
Enemmistö hallituspuolueiden kannattajista pitää leikkauksia tarpeellisina mutta riittämättöminä. Perussuomalaisten kannattajien enemmistö katsoo leikkausten kohdistuvan epäoikeudenmukaisesti.www.hs.fi
Vaikka olisi kuinka kova saunoja tahansa, hiilet ovat moninverroin lauteita kuumempia, kyllä siinä hanuri väkisin tulee kärähtämään. Väkinäinen kestoirvistys eduskuntaistunnoissa on jo melkoista.