Persoonallinen 40vee lahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sande"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sande"

Vieras
Mitä voisi hankkia lahjaksi naiselle, jolla on kaikkea? Kyseessä siis läheinen ystävä, joten lahja voi olla myös hauska. Voisikohan jostain saada esim. vuosikertaviiniä syntymävuodelta? Olisi kiva keksiä joku persoonallinen ja mieleenpainuva lahja. Muutoin joudun päätymään "perinteiseen" kasvo- tai jalkahoitolahjakorttiin. Ideoita otetaan vastaan!

Persoonallisella mä käsittäisin jonkun sellasen joka menee sun ystävän mielenkiinnon kohteiden mukaan. Mistä ystävä on kiinnostunut? Mieti asiaa sen pohjalta.

Valitettavasti en osaa tehdä mitään käsillä :D Eli villasukat olis lämmittävä ja hyvä idea muuten, mutta kun en osaa.. :D Ja kaverilla mahtaa olla itsellä monet jo, kun hän itse on käsityöihmisiä. Olen yrittäny miettiä ystävän mielenkiinnonkohteita, mutta hänen harrastukset on sellaisia, joista ei kyllä saa mitenkään väännettyä lahjaideaa... Mutta pitää viineistä ja festareista ja blingblingistä, ehkäpä niistä keksii jotain.. Mutta vinkkejä saa heittää lisää!

Laita kirjekuoreen kaunis kortti ja sinne rahaa, ja kirjoita päälle, että persoonallinen lahja ystävälle.

Voisin kyllä vaikka vannoa, ettei kovin moni nelikymppinen nainen saa rahaa lahjaksi ;)

Tuosta villasukka-asiasta sen verran, että vaikka itse osaankin tehdä sukkia niin kyllä se on mukava saada lahjaksi sukat. Ne on kuitenkin erilaiset kun itse tekemät eikä mulla itse asiassa ole kovin monia sukkia itsellä vaan teen niitä muille.

Yhteistyössä