PERKELEEN KELA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Kävin tekee työttömyysajan ilmotuksen netistä ja mä olisin voinu jättää sen jo 19.12.!! Kotia tulleessa lapussa lukee 21.12. viimestään. Voi piru vieköön!! Nyt se tulee vasta 28.12. :headwall: |O

no tuleepa kuitenkin, mut silti! Miks pitää olla ristiriitasta tietoa noissa lapuissa?! :headwall:

no kun se 21.12 on se ENSIMMÄINEN jättöpäivä. KELA antaa vain näin joulun kunniaksi palauttaa jo 19.12 näiden joilla joulu sotkis kokonaan muuten. ei se ole KELAn vika jos et itse tajua katsoa sivuilta. lappuihin ei voi laittaa tuota 19.12 koska silloin ei OIKEASTI saisi palauttaa lappua niin, että saisi koko kuun rahat. KELA tekee tuon hyvää hyvyyttään joulun takia.

Mistä hitosta sitä voi tajuta jostian netistä katsoo, että jos ne ihan hyvää hyvyyttään aiemmin antais mitenkään palauttaa lapun, jos kerran ilmotuksessa lukee tietty pvm. :headwall: Olen varmaan aika tyhmä kun en asu tuol Kelan asiointisivuilla.

sehän siinä on. siitä ei juuri puhuta. jos vahingossa satut kuuleen sen kelasta tai joltain tutulta niin sitten tietää mut ei muuten. tuohan juuri tuo KELAn ärsyttävä puoli on kun tuollaisia tietoja ei tiedoteta yleisesti. itsellekään ei tullut mieleen täällä sanoa sitä, vaikka itse katsoin et saisiko netin kautta palauttaa kun tuon asian itse tiesin :headwall:

Yhteistyössä