Perk.le

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
Siis tämä päivä on ollut niin syvältä ettei ole tosikaan. Juu aamu meni tapellessa ja illasta tapeltiin taas miehen kanssa. Just kun olis ollut hetki aikaa päivällä olla netissä se ei toiminut |O helvet.. Elisa ja sen laajakaista. No niin ja sitten saapuu ystävämme ukkonen ja ei kun kaikki johdot irti. Sain sitten älynväläyksen ja päätin leipoa, juu lapsi poltti sormensa vaikka tiesi tasan tarkkaan ettei levyyn saa nykiä mutta uhmassaan oli mun selän takana kuitenkin siihen sormensa tökännyt :headwall: no niin ja lapsen kanssa leipominen sujuu aina just niin kuin pitää :xmas: ensin laitoin epähuomiossa väärän määrän aineita ja kaikkea sellaista pientä kivaa. No kaiken huipuksi marenki ei suostunut vatkautumaan |O |O yritin toisen kerran juu ei onnistunut. Miten asia joka aina on onnistunut voi tänään, siis juuri tänään epäonnistua :headwall: Nyt keittiö on iloisesti aika tahmea ja väriltään vaaleanpunainen ja minun tekisi mieli rueta itkemään :/ Äitienpäivät ja kaikki muutkin merkkipäivät saa minun puolestani aikuisilta ihmisiltä kieltää lailla koska ne tuntuvat nykyään aina menevän juuri näin, eli ovat kaikkea muuta kun kivoja :(

Yhteistyössä