hemmetin ukko!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
No juu, eipä se mitään sille voi että sillä on jo jonkin aikaa ollut töissä tylsää. Eikä sillä tietty oo näköpuhelintakaan...

Mutta kun se on jo neljästi tänään soittanut |O |O . Ja joko mä teen parhaani hyssytelläkseni huutavaa vauvaa, tai sitten imetän tai sitten nukutan tai sitten oon tekemässä hommia kun vauva nukkuu.

Eli lähes aina on huono hetki. Just sain vauvan hetki sitten nukahtamaan ja pääsin tekemään hommia. Olin yläkerrassa täyttä häkää siivoamassa kun puhelin soi...ja vauva heräsi alle puolen tunnin uniltaan :headwall: :headwall: .

Ja mitä asiaa miehellä tällä kertaa oli?...No että eteisen vaatekaappi tulee huomenna illalla :snotty: :headwall: .

AAARRRGGGHHH!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Tai sit laitat puhelimen värinälle ja kannat mukanas :saint:

Mulla ei oo varmaan missään kotihousuissa taskuja. Ja puhelin on tietty AINA väärässä kerroksessa. Ja sitten se soi ja soi ja soi :headwall: :headwall: .

No, ei auta. Täytyy jatkaa töitä kun mies tulee kotiin. Tai sit huomenna =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vauva ulos nukkumaan...

ei suostu. Se nukkuu just niin kauan ulkona kun vaunuja työnnetään :headwall: . Ja sisällä ainoastaan vaunuissa myös tai sitten niin että mä makaan vieressä |O .

Nytkin lykin vaunuja samalla ja elättelen toiveita että vauva nukahtais uudelleen...

Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
Miulla on AINA

Mä en uskalla. Kun siis jos vaikka esikoiselle sattuu jotain koulussa tms. Siks pitää olla äänet.

Mut just mietin että mä voisin koittaa jotain vähemmän häiritsevää soittoääntä. Nyt on sellainen vanhanaikaisen puhelimen pirinä ja se on kieltämättä kova ja häiritsevä ääni...

Mitä jos pyytäisit miestä laittamaan tekstarin, ellei asia ole kovin kiireinen?

Mulla tosin oli muinoin ex, joka oli sitä mieltä, että aina jos puhelin on päällä siihen saa soittaa. :headwall: Puheluita tuli sitten parhaimmillaan 5 kpl kesken luennon (jos en sulkenut - ja mies kyllä tiesi missä olin) tai aamuyöllä klo 4, kun mies soitti kännissä ulkomaanmatkaltaan. :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Mitä jos pyytäisit miestä laittamaan tekstarin, ellei asia ole kovin kiireinen?

Mulla tosin oli muinoin ex, joka oli sitä mieltä, että aina jos puhelin on päällä siihen saa soittaa. :headwall: Puheluita tuli sitten parhaimmillaan 5 kpl kesken luennon (jos en sulkenut - ja mies kyllä tiesi missä olin) tai aamuyöllä klo 4, kun mies soitti kännissä ulkomaanmatkaltaan. :headwall: :headwall: :headwall:

Joo mun täytyy oikeesti ottaa puhutteluun tuo mies kun se pääsee kotiin. Ihan kiva se on vaihtaa kuulumisia kerran päivässä, mutta monta kertaa...nou.

Mä luulen että mies kuvittelee mulla olevan sen verran rauhallista täällä. Että suunnilleen odotan piristystä tylsään päivääni :D. Pitää ehkä valottaa asian oikeaa laitaa :snotty:

Yhteistyössä