No niin on!Voi vittu et on kaunis biisi. Vesta ota varovasti.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Kävellen siisOlipas kiva kohtaaminen alepassa. Just laitoin frendille viestii et harmi kun melkein kaikki ale tuotteet oli viety nih frendi laitto viestii et tietty joku mersu kuski ahnehtinut nih sanoin et ei kyl toi rouva vaikuttaa mukavalle noh menin sen perään jonoon ja hän kääntyi minuun päin ja hymyili minulle ja sanoi voit mennä ensteks sanoin et voin kyllä oottaa ettei oo kiire ja mun sydän tunsi iloa siitä rouvasta ja tuli iloinen olo oli yli 80 vuotias ja niin vain lähti kahden täyden säkin kanssa varmaankin kotia kohti
Listen to Rhodes - Breathe (Zwette Remix) by Zwette on #SoundCloud
![]()
Rhodes - Breathe (Zwette Remix)
My next official remix ! ♫ ♪ Check out more of Rhodes' music on www.soundcloud.com/rhodesmusicon.soundcloud.com
Me kannetaan naapurin mummon eväät himaan lasten kanssa, jos on kipeenä/liukasta jne.Olipas kiva kohtaaminen alepassa. Just laitoin frendille viestii et harmi kun melkein kaikki ale tuotteet oli viety nih frendi laitto viestii et tietty joku mersu kuski ahnehtinut nih sanoin et ei kyl toi rouva vaikuttaa mukavalle noh menin sen perään jonoon ja hän kääntyi minuun päin ja hymyili minulle ja sanoi voit mennä ensteks sanoin et voin kyllä oottaa ettei oo kiire ja mun sydän tunsi iloa siitä rouvasta ja tuli iloinen olo oli yli 80 vuotias ja niin vain lähti kahden täyden säkin kanssa varmaankin kotia kohti
Listen to Rhodes - Breathe (Zwette Remix) by Zwette on #SoundCloud
![]()
Rhodes - Breathe (Zwette Remix)
My next official remix ! ♫ ♪ Check out more of Rhodes' music on www.soundcloud.com/rhodesmusicon.soundcloud.com
Joo samaa mäkin vietin et kauppakassien kanto pitää lihasta kunnossa ja rouva näytti hyvinvoivalta ja iloselta. Ja niin lähti köpöttelemään.Me kannetaan naapurin mummon eväät himaan lasten kanssa, jos on kipeenä/liukasta jne.
Mutta, kannattaa niitä kasseja kannella vanhempanakin että pysyy voimissaan ja kunnossa!
Meillä maalla isäni kummitäti (naapurin mummeli) veti pitkää lenkkiä kesät talvet, talvisin meni potkukelkalla!
Hoisi kanoja ja keräili munia jne. Käveli kilometrejä naapurista hakemaan maidot/lihat yms. Ikää oli päälle 90!Vain viimeiset vuodet asui kaupungissa (10km päässä) talvet.
(musiikkia monen korville)
Ari kertoo miten pysyä terveenä, kannattaa katsoa useita videoita häneltä, hän esittää tutkimuksia:
Tehotuotettua broileria vissiin tarkoitat!Joo samaa mäkin vietin et kauppakassien kanto pitää lihasta kunnossa ja rouva näytti hyvinvoivalta ja iloselta. Ja niin lähti köpöttelemään.
Tänään jos ite tekis kanankoipia. Mun mielestä koivet o paras osa kanassa. Tiiätkö ne pirkan kanat. Hyi ne näyttää sairailta siis se marinaadi siinä pinnalla saa näyttään sen kanan sairaalta kerran ostin sen ja ne oli pahoja ikinä en niitä enään osta ellei ne saa sitä näyttämään paremmalta ja sitä kautta maistumaan.
Whit u or whithout.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be