vierailija
Niin tais. Setä ois vähän halunnu koklata Käärijää.Gregor ois tainnut itse haluta K:n syleilyyn, mut ikä ja status esti sen, eikä siitä ois ollut hyötyä JO:n uralle.
Niin tais. Setä ois vähän halunnu koklata Käärijää.Gregor ois tainnut itse haluta K:n syleilyyn, mut ikä ja status esti sen, eikä siitä ois ollut hyötyä JO:n uralle.
Niin varmaan, onhan sillä jo vaimo.Niin tais. Setä ois vähän halunnu koklata Käärijää.
Epäilen nollaveroprosentin verran, että tekee niin.Paljosta veroa että B postaa itsekin ton babyseal jutun
Oletko koskaan kuullut mitä esim. cruising mapissa tapahtuu?Niin varmaan, onhan sillä jo vaimo.
Kohta on ennustaja sielläkin vaklaamassa, ettei mene arvokasta tietoa ohi.Oletko koskaan kuullut mitä esim. cruising mapissa tapahtuu?
Kohta on ennustaja sielläkin vaklaamassa, ettei mene arvokasta tietoa ohi.
Eiks ennustaja ollut itse kirjoitellut modeille?Nolot kirjoitelleet jostain ennustajasta niille modeille varmaan.
Näyttökuvia tämän ketjun mukaan otettu oikein eri nimimerkeistä harhaisina.Eiks ennustaja ollut itse kirjoitellut modeille?
Mitä harhaista näyttökuvan ottamisessa on?Näyttökuvia tämän ketjun mukaan otettu oikein eri nimimerkeistä harhaisina.
Mehukas ja houkutteleva irtonamu on vähän eri asia kuin "vaimo"..Niin varmaan, onhan sillä jo vaimo.
No nämä hahmo ja muut kirjoittelut, ihan sairasta.Mitä harhaista näyttökuvan ottamisessa on?
Mikä hahmo? Ihan selvä huijausyritys se oli kun se (sinä?) paniikissa poistui palvelimelta.No nämä hahmo ja muut kirjoittelut, ihan sairasta.
Mehukkaat tissit houkuttelee miehen kuin miehen.Mehukas ja houkutteleva irtonamu on vähän eri asia kuin "vaimo"..
Kuka on se?Mikä hahmo? Ihan selvä huijausyritys se oli kun se (sinä?) paniikissa poistui palvelimelta.
Kaikki ei ole kiinnostuneet miehistä, kuten G tuskin.Mehukkaat tissit houkuttelee miehen kuin miehen.
Se joka niillä tileillä sinne liittyi.Kuka on se?
Mitkä ihmeen hahmo?No nämä hahmo ja muut kirjoittelut, ihan sairasta.
Niinpä, kuka se täällä on harhainen?Mitkä ihmeen hahmo?
Tässä esimerkki.Kohta on ennustaja sielläkin vaklaamassa, ettei mene arvokasta tietoa ohi.
Tissejä ei voi kukaan vastustaaKaikki ei ole kiinnostuneet miehistä, kuten G tuskin.
Ihme pakotusta.Tissejä ei voi kukaan vastustaa
Eli linkki on pyydetty silloin.Se joka niillä tileillä sinne liittyi.