Millaisia vaatteita olisi jos miehet yhtä auliisti esittelisivät etumustaan kuin naiset pyllyään ja tissejään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mikseivät miehet esittele kalujaan uimarannoilla ja kaupungeissa, nykyään kuntosaleilla? Olisi miehiä vain pienet pallibikinit yllään joissa postimerkin kokoinen kangaspala peittäisi kyr***vänpään?

Kaupungilla ja liikuntapaikoissa esiinnyttäisiin niukoissa kalukukkaroissa ja tiukasti kyr***vänvartta myöten rypytetyissä trikoissa- jos pikkuruisesta kalukukkarosta ulos ponnahtelevasta mul**"kusta joku huomauttaisi niin häntä valtavasti paheksuttaisiin ja sanottaisiin että mies on vain pukeutunut mukavasti itseään varten
Tykkäisivätkö naiset tälläisestä pukeutumistyylistä, esimerkiksi toimistolla miehillä olisi kengät joissa olisi edessä varpaiden alla korot että kyr***vänvarten profiili tulisi kauniimmin ja selkeämmin esille vaikka miehen pitäisikin jatkuvasti kenottaa epämiellyttäväksi etukenoissa noiden korkojen Tähden. Sanottaisiinko vaan että kauneudesta pitää kärsiä kun sukupuolielimiä miehet toisivat näyttävästi esille vaikka se hankaloittaisi esimerkiksi työskentelyä toimistolla

Mikseivät miehet esittele kalujaan uimarannoilla ja kaupungeissa, nykyään kuntosaleilla? Olisi miehiä vain pienet pallibikinit yllään joissa postimerkin kokoinen kangaspala peittäisi kyr***vänpään?

Kaupungilla ja liikuntapaikoissa esiinnyttäisiin niukoissa kalukukkaroissa ja tiukasti kyr***vänvartta myöten rypytetyissä trikoissa- jos pikkuruisesta kalukukkarosta ulos ponnahtelevasta mul**"kusta joku huomauttaisi niin häntä valtavasti paheksuttaisiin ja sanottaisiin että mies on vain pukeutunut mukavasti itseään varten
Tykkäisivätkö naiset tälläisestä pukeutumistyylistä, esimerkiksi toimistolla miehillä olisi kengät joissa olisi edessä varpaiden alla korot että kyr***vänvarten profiili tulisi kauniimmin ja selkeämmin esille vaikka miehen pitäisikin jatkuvasti kenottaa epämiellyttäväksi etukenoissa noiden korkojen Tähden. Sanottaisiinko vaan että kauneudesta pitää kärsiä kun sukupuolielimiä miehet toisivat näyttävästi esille vaikka se hankaloittaisi esimerkiksi työskentelyä toimistolla
👍

Olen anatomiassa vähän heikko, mutta eikö vertailu miesten kalujen ja naisten tissien välillä ole vähän omenoita - appelsiineja tasoinen? Jos tahdottaisiin tehdä hiukan tasaisempi vertailu, niin eivätköhän naiset esittele toosaansa suunnilleen yhtä paljon kuin miehet vehkeitään?

Tarkoittaa, että meilläpäin aika vähän. En usko että ketään paheksuttaisi, vaikka hän huomauttaisikin kummanko tahansa sukupuolielimen putkahtamisesta esii vaikkapa kauppajonossa.

Esitteleehän miehetkin hauiksiaan, pohkeita, rintalihaksia.
Ja entiset rokkikukot myös vehkeitään tiukissa lantiolle jäävissä housuissa.
Se vaan että lepotilassa se kalu voi olla ihan mitä vaan. Miehet ei voisi käydä enää kylmässä vedessä uimassa

Vatikaanin tilaisuuksia katsoessani jään usein miettimään miten upeita asuja miehet käyttivät esim. keskiajalla.
SF-elokuvia katsoessani ihailen miesten tyylikästä pukeutumista. Siihen aikaan mm. 1950-luvulla oltiin hyvin tarkkoja pukeutumisesta. Entinen työkaverini kertoi, että yliopistolla opiskelijat olivat aina pukeutuneina pukuun.
Viime viikolla uutisoitiin miehistä, jotka liikkuvat täysin nakuina Thaimaan turistikeskuksissa. Itsensä paljastelu on häiriö, jonka käsittää asiaan tutustumalla.
Räppäri Kanye Westin puoliso lienee sairastunut ongelmaan puolisonsa painostuksesta.
Kerroin tällä palstalla muistaakseni tämän vuoden puolella episodista läheisen ostoskeskuksen liukuportaissa. Jonotin pitkään postissa, ja minulle tuli kuuma paksussa toppatakissani. Seisoin liukuportaissa toppatakin vetoketju auki. Kävelin sitten ulko-ovelle, ja kohtasin tuulikaapin oven liepeillä kaljatölkkiseurueen. Yksi miehistä loihti lausumaan: ”Hyvät tissit, mutta vanha tyttö.” Tapaus nosee vieläkin silloin tällöin mieleeni. Ehkä olen vain sijaiskärsijä median seksiaivopesussa. Susanna Penttilä tienaa paljon rahaa Only fansissa, ja minä tavisten kruunaamattomana kuningattarena saan kärsiä nahoissani.
Odotan taas jännityksellä kesää. Eihän siitä ole monta kesää, kun sain kuulla lähikulmilla, että vartalossani on kaikki kohdillaan. Olen asiasta eri mieltä. Sorruin eilenkin Prisman kahteen vadelmamunkkiin, joiden laadussa ei ollut hurraamista. Palasin silmälääkärin vuositarkastuksesta silmätippojen vaikutuksen alaisena. Hyvin minä sain munkkipussiin koodin tulostettua.

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Jos David Lee Roth olisi aikoinaan vastaan kävellyt lavahousuissaan, niin enpä tiedä mihin olisin katsonut.
Guns and Roses laulajalla taisi kyllä olla toppaukset

___
Hassu ketju.
Mistä ihmeestä
näin kaukaa
haettu visio ja
vielä
överiksi vedetty..

On uskomatonta,
miten ihmiset
pukeutuivat
viimeisen päälle
vielä 1950-luvulla
hattuineen
asusteineen.
Pelkkiä ladyja
hattuineen ja
gentlemaneja
taskukelloineen.
[jo teini-ikäiset].
Tyylikkyys
ja eleganssi
olivat huipussaan,
jokainen yksityiskohta
harkittu ja viimeistelty.
Euroopassa vanhan
kulttuurin maissa
tietenkin, mutta myös
meillä Suomessa.

Katselen aika usein
'lookbookeja' esim.
1920-luvulta. Naiset
olivat kovin
hoikkauumaisia.
Knock out stunners,
arvokkaasti.
Ei mitään
persetrikoita tai
tissivaon
tuuletusta.
Ei tatuointeja,
lävistyksiä,
sinihiuksia,
kärpäsen jalkoja
ripsissä..

Nykyään on melko
harvinaista, että
bongaan
katukuvassa
pukeutumisellaan
katseeni
kiinnittävän
tyylitaiturin.

Jos näin käy,
riennän oitis
kommentoimaan.
___
👋

Johtunee pienikaluisuudesta. Tarkoittaa sitä, että niitä vaatteita ei kannat niin pienelle osalle, kun vain harvoilla on mahtimelat missä on esiteltävää. Tuirassa sellaiseen voi kuitenkin törmätä 😊

Paikkojaan voi esitellä myös kovaäänisesti kuten tässä Pirjo-sketsissä.

Vatikaanin tilaisuuksia katsoessani jään usein miettimään miten upeita asuja miehet käyttivät esim. keskiajalla.
SF-elokuvia katsoessani ihailen miesten tyylikästä pukeutumista. Siihen aikaan mm. 1950-luvulla oltiin hyvin tarkkoja pukeutumisesta. Entinen työkaverini kertoi, että yliopistolla opiskelijat olivat aina pukeutuneina pukuun.
Viime viikolla uutisoitiin miehistä, jotka liikkuvat täysin nakuina Thaimaan turistikeskuksissa. Itsensä paljastelu on häiriö, jonka käsittää asiaan tutustumalla.
Räppäri Kanye Westin puoliso lienee sairastunut ongelmaan puolisonsa painostuksesta.
Kerroin tällä palstalla muistaakseni tämän vuoden puolella episodista läheisen ostoskeskuksen liukuportaissa. Jonotin pitkään postissa, ja minulle tuli kuuma paksussa toppatakissani. Seisoin liukuportaissa toppatakin vetoketju auki. Kävelin sitten ulko-ovelle, ja kohtasin tuulikaapin oven liepeillä kaljatölkkiseurueen. Yksi miehistä loihti lausumaan: ”Hyvät tissit, mutta vanha tyttö.” Tapaus nosee vieläkin silloin tällöin mieleeni. Ehkä olen vain sijaiskärsijä median seksiaivopesussa. Susanna Penttilä tienaa paljon rahaa Only fansissa, ja minä tavisten kruunaamattomana kuningattarena saan kärsiä nahoissani.
Odotan taas jännityksellä kesää. Eihän siitä ole monta kesää, kun sain kuulla lähikulmilla, että vartalossani on kaikki kohdillaan. Olen asiasta eri mieltä. Sorruin eilenkin Prisman kahteen vadelmamunkkiin, joiden laadussa ei ollut hurraamista. Palasin silmälääkärin vuositarkastuksesta silmätippojen vaikutuksen alaisena. Hyvin minä sain munkkipussiin koodin tulostettua.
onnittelut kun et pystyny taaskaan kommentoimaan otsikon kysymykseen

loppukaneetti oli ihan huippujen huippu

-silmätipoista vadelmamunkkeihin 😆

___
Hassu ketju.
Mistä ihmeestä
näin kaukaa
haettu visio ja
vielä
överiksi vedetty..

On uskomatonta,
miten ihmiset
pukeutuivat
viimeisen päälle
vielä 1950-luvulla
hattuineen
asusteineen.
Pelkkiä ladyja
hattuineen ja
gentlemaneja
taskukelloineen.
[jo teini-ikäiset].
Tyylikkyys
ja eleganssi
olivat huipussaan,
jokainen yksityiskohta
harkittu ja viimeistelty.
Euroopassa vanhan
kulttuurin maissa
tietenkin, mutta myös
meillä Suomessa.

Katselen aika usein
'lookbookeja' esim.
1920-luvulta. Naiset
olivat kovin
hoikkauumaisia.
Knock out stunners,
arvokkaasti.
Ei mitään
persetrikoita tai
tissivaon
tuuletusta.
Ei tatuointeja,
lävistyksiä,
sinihiuksia,
kärpäsen jalkoja
ripsissä..

Nykyään on melko
harvinaista, että
bongaan
katukuvassa
pukeutumisellaan
katseeni
kiinnittävän
tyylitaiturin.

Jos näin käy,
riennän oitis
kommentoimaan.
___
🌹🥰

____
Pirjo-sketsien näyttelijä
Heikkilä on tosi symppis
ja itse sketsit hyväntahtoista kerrostalon arkikomiikkaa.
Minua ei sen kummemmin
toisten arjen äänimaisema
hetkauta, mutta toisinpäin
kyllä.
[Minimoinkin naapuriäänet
käyttämällä kuulokkeita
koko päivän].

Kun 'etäelämässäni'
kaukopuhelut ystävieni/
perheeni kanssa
kuuluvat jokaiseen
päivääni 7/365, niin
parempi äänieristys
olisi suotavaa. Mutta
eipä siinä,
näillä mennään. En
valita, it is what it is.

Toiveikasta torstaita.
____
👋

Näitä sinun viestejäsi on mukava lukea silloin kun et piikittele ja hauku muita. Tämä oli rakentavaksi kritiikiksi tarkoitettu ja ihan oikea kehu. Tällaista positiivisempaa Annaa tarvitsemme lisää.

Näitä sinun viestejäsi on mukava lukea silloin kun et piikittele ja hauku muita. Tämä oli rakentavaksi kritiikiksi tarkoitettu ja ihan oikea kehu. Tällaista positiivisempaa Annaa tarvitsemme lisää.
Taisi olla ihan ainutlaatuinen viesti häneltä tähän mennessä kun ei muistanut ympätä minua, @Echo , @Palstapesu tai @Johnny Appleseed tekstiinsä herjausmielessä 😏

Mutta muuten se oli taas niin sekavaa ADHD -settiä kuin flipperipeliin olisi taas kaadettu ämpärillinen kuulia, kun vaan yhdellä kerrallaan pitäisi pelata 🤣🤣🤣

• Haha
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä