Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Haha aloin leipoon sämpylöitä huomas taas etten oo mikään leipuri hiiva ku aloin pyörittää niit palloiks ni lisää jauhoohan se tartti ni laitoin lisää ni nyt on jauhopaketti taikinas. Saas nähä ku koht uuniin et mitä tulee. Kerran leivoin ja vein sämpylöitä työpaikalle ni tuli vähän narinaa et oli kovia 😁
 
vierailija
Mut tulipa pahaolo sydämmeen kun muistin sen naisen. Sai vuosia myöhemmin parantumattoman syöpä diagnoosin ja se teki itsemurhan tai näin kuulin ku olin jo sielt duunist lähtenyt vuosia sitten. Se oli vähän sellanen äidillinen tyyppi mulle olin tosi nuori silloin. Rauha hänen muistolleen.

 
Mikähän siinä et ruskee silmäset naiset on jotenki söpöi ja niist tulee mieleen halinallet joita tekis mieli halaa. Ne tapittaa niillä söpöillä suurilla ruskeilla silmillään. . Mut miksei niit vanhoi piirettyi voi näyttää aamu telkusta ne oli paljon parempii ku nyky ajan piirretyt. Oli tohtori sykeröä, halinallee ja olipa kerran elämä. Actionista piti huolen turtlesit ja prätkä hiiret ja tietty tao tao. Nykyajan piirretyt on jotenki mainoksia mis saadaan tuotteita myytyä. 90 luvun piirretyis oli opettavaisuutta ja sellasia rakkaudellisia juttui. Ja ne oli sellasia rauhallisia monet. Itel ei oo tullu nykyajan piirretyist viel sellasta et mitä jaksais repiitillä uudestaan kattoa. Ehkä ikäkin tehnyt niin mut tykkään kyl kattoo vielkin piirrettyi tytön kaa vaik edellisest leffa illast on aikaa.
 
vierailija
No ei kaikist tuu. ku sydämmeen tuli pieni pistos . Mut jollain on ihanat nappisilmät jotka ruskeat.
 
Olipas tylsä saksa peli . Ja tuli mieleen et jos joskus ollaan tilanteessa ettei tasapeli riitä ni sitä voittoa haetaan suurella riskillä. Et niitä peelajia on -8-9 ja lopussa maalivahtikin vaan hyökkää. Voi tulla tappio mut riskiä on otettava ja hyökkäys on paras puolustus sieltä ne maalit tehdään ja voitetaan. Jos vain puolustaa ni kyl puolustus jossain kohtaa tekee ne virheet. Enemmän hyökläysvoittoista pelii. On se ainakin mulle hauskempaa kun hyökkäykset rullaa. Mut kun tätä kirjoitin unkari voitti yliajan 10 minuutil. Kummallekkaan ei riittänyt tasuri. Se on se ja sama siinä tilanteessa päättyykö tasan vai tappii
Oon mut sillo on laitettava kaikki peliin.
 
Olipas tylsä saksa peli . Ja tuli mieleen et jos joskus ollaan tilanteessa ettei tasapeli riitä ni sitä voittoa haetaan suurella riskillä. Et niitä peelajia on -8-9 ja lopussa maalivahtikin vaan hyökkää. Voi tulla tappio mut riskiä on otettava ja hyökkäys on paras puolustus sieltä ne maalit tehdään ja voitetaan. Jos vain puolustaa ni kyl puolustus jossain kohtaa tekee ne virheet. Enemmän hyökläysvoittoista pelii. On se ainakin mulle hauskempaa kun hyökkäykset rullaa. Mut kun tätä kirjoitin unkari voitti yliajan 10 minuutil. Kummallekkaan ei riittänyt tasuri. Se on se ja sama siinä tilanteessa päättyykö tasan vai tappii
Oon mut sillo on laitettava kaikki peliin.
Onneksi en tuhlannut aikaani tylsiin peleihin vaan seurasin mm. tätä TripleS:n mielenkiintoista esitystä pelikentällä. Miksei Suomssakin voisi olla kiinnostavia lämppäriesiintyjiä ennen peliä?
 
Onneksi en tuhlannut aikaani tylsiin peleihin vaan seurasin mm. tätä TripleS:n mielenkiintoista esitystä pelikentällä. Miksei Suomssakin voisi olla kiinnostavia lämppäriesiintyjiä ennen peliä?
Nojaa näkeehän noita joka päivä vaik netis tuijottaa. Mut fudis pitää saada nopeutettua liian monesti löntystellään vaik ollaan tappiolla. Slovenia vai slovakia jompi kumpi oli johdos eivät siis olleet vastakkain mut ne juoksi johdos vaihtoo. Kyl se joukkoe tietää tai pelaaja/pelaajat tietää en kaikkia vaihtoi nähnyt. Mut näin se on et kyl ne katkot jonkin verran ärsyttää ku silloin ei tapahdu mitään ja sitku kaadutaan ni maataan. Pitäisikö tasapainoharjoituksia tehdä enemmän niin et pystyy estään kaatumisen monesti jää maalipaikkoi saamatta kun kaadutaan tahalleen? Mitä juttui sä katselet fudiksessa vai katseletko juurikaan? Ja mitä muita juttui bongailet jos katselet muualle kuin tapahtumia? Kiertääkö sun katse jos oot live stadionilla oletko ollu live urheiluu seuraamassa? Ootko konserteissa tai keikoilla käynyt tai festareilla? Ainiin onko sulla suosikki fudis joukkoetta?
 

Yhteistyössä