Perjantain tiskoteekki!

9MM
Tsekkailin lippui tossa. Hauska yhteensattuma et anna puhui kun sai kirjan göteborgin kirja messuilt mä löin lukkoon et kesäkuus meen andre riun keikalle göteborgiin 500e menis. Mut unelmiahan voi tavoitella saa nähdä onko jo täynnä varaus tän viikon pe ku varaisin liput. Ostan eka keikka lipun heti pe ja sit myöhemmin lentolipun. Jos hotellit täynnä ni kesä yön voi viettää göteborgin puiston penkilläkin.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: 9MM
Setiksen biisi (Annie Lennox - Must be talking to an angel) innoitti toisessa ketjussa!

Huuliharppu on ehkä vähän aliarvostettu soitin, mutta
laitettaisko muitakin hyviä biisejä jossa huuliharpulla on näkyvä osa!!!!🤩😍

Huuliharpun osa on tässä biisissä kyllä todella merkittävä luomaan tuon tunnelman.

 
Yritän etsiä jotakin huuliharppibiisiä mikä olis soinut aikoinaan omalla musalistalla, mutta laitan nyt tämän kun sattui eteen:
 
9MM
Däämn en saannut lipppua huuti täyttä. Mut ilonen asia et tyttö aloitti teatteri harrastuksen ja näytelmäkerhon. Hienoo oonkin opettanut tyttöä mielikuvituksen käyttöön ja kuinka rikasta se on ja nyt saa hyvää harjotusta improvoisointi on hyvä juttu. Tyttö oli viime yön mun luona ja voin sanoo et sydän pakahtui pitkästä aikaa mulla ihan hiton hieno tyttö. Im a happy man ja oon tosi ylpee millainen tyttö on ja sanon tietty sillekkin sen.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Däämn en saannut lipppua huuti täyttä. Mut ilonen asia et tyttö aloitti teatteri harrastuksen ja näytelmäkerhon. Hienoo oonkin opettanut tyttöä mielikuvituksen käyttöön ja kuinka rikasta se on ja nyt saa hyvää harjotusta improvoisointi on hyvä juttu. Tyttö oli viime yön mun luona ja voin sanoo et sydän pakahtui pitkästä aikaa mulla ihan hiton hieno tyttö. Im a happy man ja oon tosi ylpee millainen tyttö on ja sanon tietty sillekkin sen.
Ens kerralla parempi tuuri.


Ihanaa! Sydämessä lämmittää kovasti lukea teidän väleistä!❤
Tytöille iskä on omalla tavallaan se tärkein.

Äärimmäisen hyvä harrastus!❤
Ja käytännöllinenkin - kivana lisänä: ikinä tiiä vaikka hommasta tulis ihan ammattikin!

Sois sitten perrrrrjantai!!!!🥳🤩😍
 
9MM
Ens kerralla parempi tuuri.


Ihanaa! Sydämessä lämmittää kovasti lukea teidän väleistä!❤
Tytöille iskä on omalla tavallaan se tärkein.

Äärimmäisen hyvä harrastus!❤
Ja käytännöllinenkin - kivana lisänä: ikinä tiiä vaikka hommasta tulis ihan ammattikin!

Sois sitten perrrrrjantai!!!!🥳🤩😍
Nooh meissä paljon samaakin. Tyttökin hukkailee tavaroita niinkyin mäkin ja kaikkee muutakin toki. Hienoo teatterissa on se et voi se vahvistaa itsetuntoakin et uskaltaa esittää asiansa suuren yleisönkin edessä ja tuo varmuutta. Kaveri sanoi mullekkin et oon kuulemma hyvien puheiden pitäjä mut mua taas se jännittäis esittää asiansa tuntemattomien edessä. Viimeksi olen pitänyt puheen yleisön edessä siskoni häissä annoin tulla puheen käsi tärisi hitosti ku kaikki tujotti mut sain sit raikuvat aplodit. Sitäkin ennenkun ne puheet alkoi hoin peilin edessä u can do it ja onneks tein sen. Joo on kyl huomannu et tyttö ottaa neuvoista vaarin esim sanoin et opettele englanti täysin hyvin et voit maailmalla jutella ihan mistä vaan ja syvällisemminkin. Ja nyt vetäs kympin siitä ja joo nyt tyttö haluaa näytteliäksi. Mut kerkiihän ne vaihtua on halunnut olla kauppias,eläinlääkäri ja nyt näytteliä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä