Perjantain tiskoteekki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt just sattui hyvä biisi joka tuo ittelle vähän rakkautta sydämmeen kiitos poijjaat hieno biisi.
Listen to kids by current joys by صانظمسنايار on #SoundCloud
Mun tyttö kuuntelee tätä!😍

• Tykkää
Reactions: 9MM
Mistäs se oli sen löytänyt?
Hänellä on hiivatin hyvä musalista. Olen niitä tännekin laittanut jollekin sivulle. Ei jaksa kelata.

Hänellä on joku Spotify premium tms. mistä kuuntelee.
Mä vaan selaan vaan You tubea.😬

K
Hänellä on hiivatin hyvä musalista. Olen niitä tännekin laittanut jollekin sivulle. Ei jaksa kelata.

Hänellä on joku Spotify premium tms. mistä kuuntelee.
Mä vaan selaan vaan You tubea.
Kannattaa kokeilla myös tuota soundcloudia sielt löytää paljon pikkusis böndei ihan silt etusivult ku youtuube tarjoo niit isoi nimii. Ja youtubessa ei oo sitä kahlunnmahdollisuutta. Mut nyt jatkan livessä. Hyvää illan jatkoo lispe oot hieno tyyppi.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
K

Kannattaa kokeilla myös tuota soundcloudia sielt löytää paljon pikkusis böndei ihan silt etusivult ku youtuube tarjoo niit isoi nimii. Ja youtubessa ei oo sitä kahlunnmahdollisuutta. Mut nyt jatkan livessä. Hyvää illan jatkoo lispe oot hieno tyyppi.
Ite oot!😍

Mukavaa iltaa, mä vedän piiiitkästä aikaa päiväunet nut!💪

• Tykkää
Reactions: 9MM
Ensin en löytänyt sanoja! Katsoin ja kuuntelin videota näin:

giphy.gif

ja
74757d35e3e3b948cbeec4d8cfccc3c9.gif

Mutta nyt voin sanoa, että olipa psykedeelinen!!! Isolla peellä!
Ihana, mahtava, loistava, ennen näkemätön yhdistelmä juuri oikeanlaista musaa sopivassa ennen näkemättömän erikoisessa vidiossa!😍

Lisäsin soittolistalle, kaunis kiitos!❤️

• Tykkää
Reactions: m1es
Oli mukva ilta. Oltiin vielt treeniksel ja ylhööl oli räppijötkä jol hyvii biisei. Nyt muutamil sunnareilla.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä